Rozvody AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Honza VW
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 15 kvě 2006, 18:22
Odpovědi: 0

Rozvody AFN

Příspěvek od Honza VW »

Zdravím všechny, prosím o radu případně obrázek nastavení rozvodů u AFN 1.9 TDi 81 kW PASSAT a zajímá mně především jestli je HÚ ta ryska nebo ta 0, no prostě jestli je při základním nastavení na klice 0 nebo ta ryska díky moc.
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

na kluke nepozeraj..pozri na prevodovke je taky dvojity otvor..je na nom zaslepka..pod nim je zotrvak a na nom musi bit ryska ..vacka sa nastavuje tak ze das dole viecko a tam sa dava pasovinka do zliabku na druhej strane remenice..cerpadlo sa zaisti kolickom...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

Package píše:na kluke nepozeraj..pozri na prevodovke je taky dvojity otvor..je na nom zaslepka..pod nim je zotrvak a na nom musi bit ryska ..vacka sa nastavuje tak ze das dole viecko a tam sa dava pasovinka do zliabku na druhej strane remenice..cerpadlo sa zaisti kolickom...
na passatu asi dvojtou diru nenajde to si pleteš s motory napřič tady se nastavuje na nulu ktera by mnela byt na hraně te diry
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

golfgti16v píše:
Package píše:na kluke nepozeraj..pozri na prevodovke je taky dvojity otvor..je na nom zaslepka..pod nim je zotrvak a na nom musi bit ryska ..vacka sa nastavuje tak ze das dole viecko a tam sa dava pasovinka do zliabku na druhej strane remenice..cerpadlo sa zaisti kolickom...
na passatu asi dvojtou diru nenajde to si pleteš s motory napřič tady se nastavuje na nulu ktera by mnela byt na hraně te diry
a jo...ja som zapomnel ze je to passat s motorom pozdlz...inak ostatne sedi..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Honza VW
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 15 kvě 2006, 18:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza VW »

OK diky :)
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Prosím kde na které straně té díry má být ta nula? Vpravo či vlevo???
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je tam rovná hrana, tak s tou, při pohledu do tý díry s pravou hranou
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Tak včera jsem dělal pasata rv98 motor afn, nastaveno klika na 0 , vačka aretace, čerpadlo na 15 čep. Kolečko na klice neháže ani nemá vůli. Ale TDI graf nejde udělat, po přepnutí na základní nastavení se v poli 2 hned objeví 255. čerpadlo naražený úplně na motor.

Předstřik jednotka upravuje na 76%. Kde je chyba?
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

musíš to o zub prehodit na čerpadle ;)
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

To je mi jasný, přehodit o zub na čerpadle, ale jak je to možné? Něco musí být špatně? Může být pootočený kolo na čerpadle??? Setkal jste se s tím někdo?
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Jo, někdy vyjde při montáži zub na zub na čerpadle, je důležité, aby seděla klika s vačkou po napnutí
G3 Variant synchro
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

mam taky isty problem s tou riskou skusal som to davat na nulu ale aj na tu risku a ziadna zmena , na co je tam ta riska ked sa to dava na nulu?hm?je asi 1,5 cm od nuly
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

mam tu podobny problem ze tiez mi nejde nastavit predvstrik ....hodnota teploty paliva je ok ta je stabilna ked je motor ohriaty na 85 Stupnov ale ale ta hodnota toho úpociatku vstriku sa mi neda nastavit zaboha... mal som ju na cca 20 a potreboval som asi 55(aby to bolo cca vstrede tdi grafu) tak som tukol a jeb hned mi to skocilo na 255 tak som tukol nazad a uz bolo 10 a takto som tukal 100 krat a ani hovno .... moze tam byt daco dodrbane?? cerpadlo som posunul mozno o 1 mm
Teraz tam amm hodnotu na teplote paliva 110
a Pociatok vstriku 2 az 4 dakedy tam skoci rovno 255
auto ma najazdene 310tis a na volnobeh to vibruje ako vibrator
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

čerpadlo k.o., pred rozvodmi bol predvstrek v poriadku?
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

koco píše:čerpadlo k.o., pred rozvodmi bol predvstrek v poriadku?
no pred rozvodmi neviem ....nikto ho predtym nekontroloval
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“