FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Toledo 1M 81kW

Příspěvek od miš »

norok86 píše:
miš píše:
norok86 píše:Tak uz mam taky v Toledu 1M 81kW, IC OII a vedeni puvodem od Jarouska. Montaz v poho, akorat par uprav na vedeni ;)
Kolik tam je prostoru pod fmicem, to vypadá že bude sloužit v zimě jako radlice na sníh :)
je tam jeste tak 15cm k silnici ;) je uplne nejvys co sel dat, kdybych ho dal jeste vys tak uz by mi vstup a vystup do IC zasahovali do chladicu klimy a vody. Da se jezdit upe v poho akorat musim davat pozor na obrubniky :)
Tak to jo takhle to vypada hur, ja mam cca 7 cm na zem, takze jsem na tom vlastne hur (rofl)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

hmmm, taka otazocka kam pchate snimace tlaku? kedze mam snimac v IC tak potom ho nebude kam dať :( inac existuju redukcie hadic? ak by bol iny rozmer povodne potrubie a f mic? diky
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Pořádně si prohlídni fotky (třeba moje) a nebo hledat ;)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Jessy
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 10 kvě 2009, 15:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jessy »

[quote="topdiesel"]Měl bych skromný dotaz, respektive praktickou zkušenost k instalaci mezichladiče stl.vzduchu na střed vozu (před vodní chladič).
Zaznamenali jste větší výkon po instalaci a jak to vypadá s chlazením vody nepřehřívá se to (třeba v letních měsících) přeci 3.x chladič za sebou to už je stěna (v případě klimy) ?
Zaujímá mě nějaká reálná hodnota nebo aspoň odhad, logické to samozřejmě je ale jak se chová po instlaci ??



Tiež sa na to chcem spýtať - či sa to neprejaví na celk. teplote motora - predsa len je zakrytý celý chladič /v origo prevedení mi drží ručička tep. na 90st. ako pribitá bez toho, aby sa spúšťal pomocný el. ventilátor/
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

tak takhle to mam ja a je to ok.Obrázek
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

cau nemate tady nekdo fotky jak upravoval to ic na fabii RS??
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

miš píše:Pořádně si prohlídni fotky (třeba moje) a nebo hledat ;)
ked supnem to cidlo co mam v IC na EGR tam kde mala ist turbka od vyfukovych zvodov, bude sluzit? nebude mu vadit vyssia teplota v tych miestach? a podobne... diky
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

midnight_man píše:
miš píše:Pořádně si prohlídni fotky (třeba moje) a nebo hledat ;)
ked supnem to cidlo co mam v IC na EGR tam kde mala ist turbka od vyfukovych zvodov, bude sluzit? nebude mu vadit vyssia teplota v tych miestach? a podobne... diky
Nebude, právě že jednotka bude mít přesnější údaj o teplotě, protože bude nejblíž sání... jezdil jsem tak cca 15tis km a ani olej mu nevadil..
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

miš píše:
midnight_man píše:
miš píše:Pořádně si prohlídni fotky (třeba moje) a nebo hledat ;)
ked supnem to cidlo co mam v IC na EGR tam kde mala ist turbka od vyfukovych zvodov, bude sluzit? nebude mu vadit vyssia teplota v tych miestach? a podobne... diky
Nebude, právě že jednotka bude mít přesnější údaj o teplotě, protože bude nejblíž sání... jezdil jsem tak cca 15tis km a ani olej mu nevadil..
predlzenie vedenia konektoru si riešil ako?....prípadne dala by sa od teba kupit tá záslepka co je na EGR s redukciou na čidlo? myslim ze by sa to chytilo :D keby si to zacal predavat :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

midnight_man píše:
miš píše:
midnight_man píše: ked supnem to cidlo co mam v IC na EGR tam kde mala ist turbka od vyfukovych zvodov, bude sluzit? nebude mu vadit vyssia teplota v tych miestach? a podobne... diky
Nebude, právě že jednotka bude mít přesnější údaj o teplotě, protože bude nejblíž sání... jezdil jsem tak cca 15tis km a ani olej mu nevadil..
predlzenie vedenia konektoru si riešil ako?....prípadne dala by sa od teba kupit tá záslepka co je na EGR s redukciou na čidlo? myslim ze by sa to chytilo :D keby si to zacal predavat :)
To me nenapadlo :D ani jsem to nekreslil :( nebo kup tu laserem a jednu díru a dva závity na víc a máš to...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

ked nemam doma na to prislusenstvo aby to bolo spravené tak ako si to predstavujem...treba tam 2 závity a ešte stred vyvrtať...ty si si to daval vypalovať laserom?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

midnight_man píše:ked nemam doma na to prislusenstvo aby to bolo spravené tak ako si to predstavujem...treba tam 2 závity a ešte stred vyvrtať...ty si si to daval vypalovať laserom?
Nene mam garaz a spoustu naradi vcetne zavitniku ;) ale uz bych to radsi nakreslil a poslal na laser vypadá to prece jenom lip a neni s tim moc prace... ;)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

miš píše:
midnight_man píše:ked nemam doma na to prislusenstvo aby to bolo spravené tak ako si to predstavujem...treba tam 2 závity a ešte stred vyvrtať...ty si si to daval vypalovať laserom?
Nene mam garaz a spoustu naradi vcetne zavitniku ;) ale uz bych to radsi nakreslil a poslal na laser vypadá to prece jenom lip a neni s tim moc prace... ;)
no ak máš na to soft, a vieš to a mas to kde dat vypáliť :) tak ja som 1. ktory to od teba kúpi hehe :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
ondratdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 29 bře 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od ondratdi »

Tenhle je ten co dáváte do Octavie? http://www.xenony-bixenony.cz/fmic-inte ... x60-5.html
Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

do Octy se vejde i 180mm
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“