Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
norok86 píše:Tak uz mam taky v Toledu 1M 81kW, IC OII a vedeni puvodem od Jarouska. Montaz v poho, akorat par uprav na vedeni
Kolik tam je prostoru pod fmicem, to vypadá že bude sloužit v zimě jako radlice na sníh
je tam jeste tak 15cm k silnici je uplne nejvys co sel dat, kdybych ho dal jeste vys tak uz by mi vstup a vystup do IC zasahovali do chladicu klimy a vody. Da se jezdit upe v poho akorat musim davat pozor na obrubniky
Tak to jo takhle to vypada hur, ja mam cca 7 cm na zem, takze jsem na tom vlastne hur
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
hmmm, taka otazocka kam pchate snimace tlaku? kedze mam snimac v IC tak potom ho nebude kam dať inac existuju redukcie hadic? ak by bol iny rozmer povodne potrubie a f mic? diky
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
[quote="topdiesel"]Měl bych skromný dotaz, respektive praktickou zkušenost k instalaci mezichladiče stl.vzduchu na střed vozu (před vodní chladič).
Zaznamenali jste větší výkon po instalaci a jak to vypadá s chlazením vody nepřehřívá se to (třeba v letních měsících) přeci 3.x chladič za sebou to už je stěna (v případě klimy) ?
Zaujímá mě nějaká reálná hodnota nebo aspoň odhad, logické to samozřejmě je ale jak se chová po instlaci ??
Tiež sa na to chcem spýtať - či sa to neprejaví na celk. teplote motora - predsa len je zakrytý celý chladič /v origo prevedení mi drží ručička tep. na 90st. ako pribitá bez toho, aby sa spúšťal pomocný el. ventilátor/
miš píše:Pořádně si prohlídni fotky (třeba moje) a nebo hledat
ked supnem to cidlo co mam v IC na EGR tam kde mala ist turbka od vyfukovych zvodov, bude sluzit? nebude mu vadit vyssia teplota v tych miestach? a podobne... diky
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
miš píše:Pořádně si prohlídni fotky (třeba moje) a nebo hledat
ked supnem to cidlo co mam v IC na EGR tam kde mala ist turbka od vyfukovych zvodov, bude sluzit? nebude mu vadit vyssia teplota v tych miestach? a podobne... diky
Nebude, právě že jednotka bude mít přesnější údaj o teplotě, protože bude nejblíž sání... jezdil jsem tak cca 15tis km a ani olej mu nevadil..
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
miš píše:Pořádně si prohlídni fotky (třeba moje) a nebo hledat
ked supnem to cidlo co mam v IC na EGR tam kde mala ist turbka od vyfukovych zvodov, bude sluzit? nebude mu vadit vyssia teplota v tych miestach? a podobne... diky
Nebude, právě že jednotka bude mít přesnější údaj o teplotě, protože bude nejblíž sání... jezdil jsem tak cca 15tis km a ani olej mu nevadil..
predlzenie vedenia konektoru si riešil ako?....prípadne dala by sa od teba kupit tá záslepka co je na EGR s redukciou na čidlo? myslim ze by sa to chytilo keby si to zacal predavat
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
midnight_man píše: ked supnem to cidlo co mam v IC na EGR tam kde mala ist turbka od vyfukovych zvodov, bude sluzit? nebude mu vadit vyssia teplota v tych miestach? a podobne... diky
Nebude, právě že jednotka bude mít přesnější údaj o teplotě, protože bude nejblíž sání... jezdil jsem tak cca 15tis km a ani olej mu nevadil..
predlzenie vedenia konektoru si riešil ako?....prípadne dala by sa od teba kupit tá záslepka co je na EGR s redukciou na čidlo? myslim ze by sa to chytilo keby si to zacal predavat
To me nenapadlo ani jsem to nekreslil nebo kup tu laserem a jednu díru a dva závity na víc a máš to...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
ked nemam doma na to prislusenstvo aby to bolo spravené tak ako si to predstavujem...treba tam 2 závity a ešte stred vyvrtať...ty si si to daval vypalovať laserom?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
midnight_man píše:ked nemam doma na to prislusenstvo aby to bolo spravené tak ako si to predstavujem...treba tam 2 závity a ešte stred vyvrtať...ty si si to daval vypalovať laserom?
Nene mam garaz a spoustu naradi vcetne zavitniku ale uz bych to radsi nakreslil a poslal na laser vypadá to prece jenom lip a neni s tim moc prace...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
midnight_man píše:ked nemam doma na to prislusenstvo aby to bolo spravené tak ako si to predstavujem...treba tam 2 závity a ešte stred vyvrtať...ty si si to daval vypalovať laserom?
Nene mam garaz a spoustu naradi vcetne zavitniku ale uz bych to radsi nakreslil a poslal na laser vypadá to prece jenom lip a neni s tim moc prace...
no ak máš na to soft, a vieš to a mas to kde dat vypáliť tak ja som 1. ktory to od teba kúpi hehe
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth