Tak to jo takhle to vypada hur, ja mam cca 7 cm na zem, takze jsem na tom vlastne hurnorok86 píše:je tam jeste tak 15cm k silnicimiš píše:Kolik tam je prostoru pod fmicem, to vypadá že bude sloužit v zimě jako radlice na sníhnorok86 píše:Tak uz mam taky v Toledu 1M 81kW, IC OII a vedeni puvodem od Jarouska. Montaz v poho, akorat par uprav na vedeni![]()
je uplne nejvys co sel dat, kdybych ho dal jeste vys tak uz by mi vstup a vystup do IC zasahovali do chladicu klimy a vody. Da se jezdit upe v poho akorat musim davat pozor na obrubniky
FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Toledo 1M 81kW
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
[quote="topdiesel"]Měl bych skromný dotaz, respektive praktickou zkušenost k instalaci mezichladiče stl.vzduchu na střed vozu (před vodní chladič).
Zaznamenali jste větší výkon po instalaci a jak to vypadá s chlazením vody nepřehřívá se to (třeba v letních měsících) přeci 3.x chladič za sebou to už je stěna (v případě klimy) ?
Zaujímá mě nějaká reálná hodnota nebo aspoň odhad, logické to samozřejmě je ale jak se chová po instlaci ??
Tiež sa na to chcem spýtať - či sa to neprejaví na celk. teplote motora - predsa len je zakrytý celý chladič /v origo prevedení mi drží ručička tep. na 90st. ako pribitá bez toho, aby sa spúšťal pomocný el. ventilátor/
Zaznamenali jste větší výkon po instalaci a jak to vypadá s chlazením vody nepřehřívá se to (třeba v letních měsících) přeci 3.x chladič za sebou to už je stěna (v případě klimy) ?
Zaujímá mě nějaká reálná hodnota nebo aspoň odhad, logické to samozřejmě je ale jak se chová po instlaci ??
Tiež sa na to chcem spýtať - či sa to neprejaví na celk. teplote motora - predsa len je zakrytý celý chladič /v origo prevedení mi drží ručička tep. na 90st. ako pribitá bez toho, aby sa spúšťal pomocný el. ventilátor/
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
ked supnem to cidlo co mam v IC na EGR tam kde mala ist turbka od vyfukovych zvodov, bude sluzit? nebude mu vadit vyssia teplota v tych miestach? a podobne... dikymiš píše:Pořádně si prohlídni fotky (třeba moje) a nebo hledat
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Nebude, právě že jednotka bude mít přesnější údaj o teplotě, protože bude nejblíž sání... jezdil jsem tak cca 15tis km a ani olej mu nevadil..midnight_man píše:ked supnem to cidlo co mam v IC na EGR tam kde mala ist turbka od vyfukovych zvodov, bude sluzit? nebude mu vadit vyssia teplota v tych miestach? a podobne... dikymiš píše:Pořádně si prohlídni fotky (třeba moje) a nebo hledat
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
predlzenie vedenia konektoru si riešil ako?....prípadne dala by sa od teba kupit tá záslepka co je na EGR s redukciou na čidlo? myslim ze by sa to chytilomiš píše:Nebude, právě že jednotka bude mít přesnější údaj o teplotě, protože bude nejblíž sání... jezdil jsem tak cca 15tis km a ani olej mu nevadil..midnight_man píše:ked supnem to cidlo co mam v IC na EGR tam kde mala ist turbka od vyfukovych zvodov, bude sluzit? nebude mu vadit vyssia teplota v tych miestach? a podobne... dikymiš píše:Pořádně si prohlídni fotky (třeba moje) a nebo hledat
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
To me nenapadlomidnight_man píše:predlzenie vedenia konektoru si riešil ako?....prípadne dala by sa od teba kupit tá záslepka co je na EGR s redukciou na čidlo? myslim ze by sa to chytilomiš píše:Nebude, právě že jednotka bude mít přesnější údaj o teplotě, protože bude nejblíž sání... jezdil jsem tak cca 15tis km a ani olej mu nevadil..midnight_man píše: ked supnem to cidlo co mam v IC na EGR tam kde mala ist turbka od vyfukovych zvodov, bude sluzit? nebude mu vadit vyssia teplota v tych miestach? a podobne... dikykeby si to zacal predavat
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Nene mam garaz a spoustu naradi vcetne zavitnikumidnight_man píše:ked nemam doma na to prislusenstvo aby to bolo spravené tak ako si to predstavujem...treba tam 2 závity a ešte stred vyvrtať...ty si si to daval vypalovať laserom?
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
no ak máš na to soft, a vieš to a mas to kde dat vypáliťmiš píše:Nene mam garaz a spoustu naradi vcetne zavitnikumidnight_man píše:ked nemam doma na to prislusenstvo aby to bolo spravené tak ako si to predstavujem...treba tam 2 závity a ešte stred vyvrtať...ty si si to daval vypalovať laserom?ale uz bych to radsi nakreslil a poslal na laser vypadá to prece jenom lip a neni s tim moc prace...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Tenhle je ten co dáváte do Octavie? http://www.xenony-bixenony.cz/fmic-inte ... x60-5.html
Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
