Tažné sundavat nebo ne?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tažné sundavat nebo ne?
Zdravím mám takovej jednoduchej dotaz mám na svém autě kouly ale takovou tu na dva šrouby která sice sundat jde ale také podle vyhlášky může zustat na autě. A teď k dotazu je lepší jí tam nechat nebo sundavat jde mi o to když do mě někdo zezadu drcne tak co bude pro mě lepší jestli když mi to bouchne do koule nebo do nárazníku?? Co vy na to? Dík za každej názor.
Seat Toledo 1.9 TDI AHF r.v.2000, 81kW + čip
já jsem slyšel, že pokud koule lze sundavat, je to lepší dělat, nebot když to do tebe někdo napálí zezadu, hne to s kastlí...samo, že záleží na síle nárazu, apod...
nevím, jak je to s pojištovnou, kdyby někdo do me narazil zezadu a já tu kouli měl, bude problém?
nejsem si tím jist....ale asi tuším, že by byl... 
nevím, jak je to s pojištovnou, kdyby někdo do me narazil zezadu a já tu kouli měl, bude problém?


Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

Problém by mohl být jen s odnímatelným tažným. Jestli je přišroubované, má samojistné matice ( při zpětné montáži nutno použít nové ) a sundavat se tedy nemusí.
Když to bude velká pecka, stejně se hne i ta část, kde je tažný přimontovaný ( zase tak daleko nezasahuje ), takže je to vcelku jedno. Hlavně když to budou jen plechy.
A při malé rychlosti napácháš značné škody především tomu, kdo tě naboří.
Když to bude velká pecka, stejně se hne i ta část, kde je tažný přimontovaný ( zase tak daleko nezasahuje ), takže je to vcelku jedno. Hlavně když to budou jen plechy.

A při malé rychlosti napácháš značné škody především tomu, kdo tě naboří.

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Kluci gula musi byt dole pokad je odnimatelna a auto nic netaha zadny vozik /myslim len gula ne cele tazne/ su odnimatelne pomocu skrutky alebo bajonetu lebo ked tam nebudes mjet zadny vozik len gulu a nekdo do tebja len trochu drcne a rozjebe si chladis za 10 000 bubaku atd budes mjet velky problem spojistovnu proto je lepsi mjet to dole
/myslim ze tazne s neodnimacou gulou sa na novsi auta nevyrabjaju/

No já ho nesundávám a sundávat nebudu. Už 3x do mě "drcli" na křižovatkách, až se mi ohnul hák, že pak nešel zaháknout závěs. Šrouby mají už svou patinu, a ani na technické (žádný "kamardšoft!) ani orgáni(a že mě už párkrát stavěli) nikdo nikdy neměl proti tomu ani popel. Takže měj to na autě, páč jak do tebe zezadu jebne, tak tě z toho bude jen bolet krční páteř a aspoň nebudeš mít starost se svým nárazníkem, světly atd. Větší rána je stejně bez diskuse 

- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je "koule" odnímatelná bez použití nářadí, tak tam být nesmí. Když je na dva šrouby, tak se sundavat nemusí. Pokud si jedu půjčit, nebo do Baumaxu koupit přívěs, tak tam mám kouli a pokud někdo do mne flákne??? Nic jsem nezavinil, tak co pojišťovna? Škodu musí z jeho povinného ručení uhradit. Kdyby to fláknul do hydrantu, tak vodárně pojišťovna hydrant taky zaplatí.
Kdepak ja kulu rozhodne sundavat nebudu ! kamos do me jebnul zezadu s audinou a otisk taznyho mel skoro az na chladicu . a to jel tak max tricet . rana to byla pekna az me kruplo za krkem ale autu se vubec nic nestalo . mel naraznik pryc , vrtulu a svetla se skoro koukaly na sebe . takze je to jasny .
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Koule má hodnotu jen na autě - ne v kufru. Je to už pár let, co jsem na křižovatce dával přednost a najednou se mnou něco pohlo dopředu. Vylezu, jdu se podívat a na kouli jsem měl omotanou Škodu 100.Já na autě ani škrábnuto a stovka měla zbořenej celej předek - zavřel se jak kniha. A když koukám, jak se u nás před panelákem parkuje, tak kouli nesundám i kdyby se všichni "čerti" ženili.
To je furt pohled z uhlu nejakych bouracek, ale ja vam povim historku meho kamose. Byl jsem jako ocity svedek a malem se pochcal smichy.
Inu mily zlaty kamarad jednou prebihal silnici s radou aut zaparkovanych u chodniku. Na chodniku bylo jeste to cervenobile zabradli kvuli chodcum. On jakozto vcelku dobry atlet chtel zabradli preskocit snozmo. (o atleta nejde, bylo to kousek od skoly, tak chtel zamachrovat na spoluzacky).
Takze shrnu-li poslednich par sekund jeho exhibice: Veliky rozbeh a tesne pred tim nez se odrazil nakopnul holeni kouli stojiciho vozu. Vykrik a z mohutneho odrazu vznikl takovy paskok, ktery ho donesl solarem primo na tu vrchni tyc zabradli. Uspesne si vyrazil dech a jak padal do klubicka, tak si ji o tu vrchni tyc zabradli napalil sespodu do celisti. Cele se to odehralo behem vteriny a byl to K.O. hodny Tysona - zvlast jak mu hlava odskocila od zabradli dozadu.
Takze kouli sundavat.
Inu mily zlaty kamarad jednou prebihal silnici s radou aut zaparkovanych u chodniku. Na chodniku bylo jeste to cervenobile zabradli kvuli chodcum. On jakozto vcelku dobry atlet chtel zabradli preskocit snozmo. (o atleta nejde, bylo to kousek od skoly, tak chtel zamachrovat na spoluzacky).
Takze shrnu-li poslednich par sekund jeho exhibice: Veliky rozbeh a tesne pred tim nez se odrazil nakopnul holeni kouli stojiciho vozu. Vykrik a z mohutneho odrazu vznikl takovy paskok, ktery ho donesl solarem primo na tu vrchni tyc zabradli. Uspesne si vyrazil dech a jak padal do klubicka, tak si ji o tu vrchni tyc zabradli napalil sespodu do celisti. Cele se to odehralo behem vteriny a byl to K.O. hodny Tysona - zvlast jak mu hlava odskocila od zabradli dozadu.

Takze kouli sundavat.

Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
