nuz dnes som mal moznost sa zviest v novom TT RS... a musim povedat ze za tie prachy to robi neskutocny bordel... ako Lusta ak mas mega a pol len tak nevahal by som ani sekundu a to je iny hardkor s tou 2.5 TFSI
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Lusťa píše:jasně, zajdu na zahradu o očešu můj strom prachovník, už toho hodně spadalo,ale těch 1.5 míče tam ještě bude
Pošlete mi prosím semínko prachovníku, rád bych si ho zasadil
Opravdu se o něj budu starat jako Přemek Podlaha
jestli máte ještě zájem, pošlu vám na do SZ číslo svýho účtu a po zaplacení 50 000,- posílám semínko Prachovníku. Moje botanická zahraje je naprosto seriozní a zárukou kvality a solidního jednání.
k čemu mu to bude když bude pořát viset na ledvině
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mám a4 2.0tfsi pouze s 147kw ale také upraveno od sportmotor na 178kw a stále víc pokukuji po sportovním výfuku. ten miltek mi taky padl do oka, ale stále nevím jestli se to za ty prachy vyplatí - zvuk by se měl zlepšit a jestli bude nárůst výkonu znatelnej. jsou tři varianty jak to udělat, buď jen zadní část od katu dozadu nebo i kat a nebo i svody. chtěl bych se zeptat, co myslíte, má cenu dělat např. jen zadní část od katu? dělá se to prej poměrně často, auto to přidá cca. 8-10hp a zlepší se zvuk. pak mi ale někdo říkal že to chce i sportovní kat, místo sériového 40 děrového 100 děrový. bude mít tenhle sportovní kat nějaký efekt, nechalo by se to vyjádřit v hp? a pak poslední věc o které nemám ani páru, nechat udělat i svody a vedení před katem. je tohle důležité a bude to mít praktický dopad na výkon vozu?
předem díky všem za jakékoliv info, moc podobných diskusích o milteku pro 2.0tfsi jsem nikde bohužel nenašel...
Ford Mondeo 2.0 Ghia, TDCi 96@120kW, 330@420Nm, MkIII, 10/2002, liftback
Speed doesn't kill. Driving like an idiot does.
Všechno ti něco přidá,podle mě zadní díl nejmíň.Kat bude hodně důležitej,protože auto špuntuje a sportovní je víc průchozí.Svody je taky podstatná věc,ale než špekulovat nad výrobou,tak bych se snažil koupit celej vyzkoušenej odladěnej komplet.Největší zvýšení výkonu přinese výfuk pouze jako celek a né jen část.Toť můj názor a třeba někdo doplní.
jednoznačně ho kup celej je to sice raketa ale auto ožije
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A nebo si nechat udělat komplet se svodama bez katu,když to tak vemu tak každé upravené evo a subaru v čr jezdí bez katu. Počítel pak ,ale stím že to bude hlučnější.
mě právě někdo říkal, že na to mé auto nepůjde dát výfuk bez katu, že to na některá auta jde a na některá ne a to je můj případ .
jinak problém je ten, že nebudou prachy najednou udělat celý výfuk. koukal jsem na přibližné ceny milteku na mé auto (přes sportmotor) a za kat přibližně 23k a za zbytek 30k, takže to budu muset udělat na dvakrát. nevím čím začít jestli katem nebo tím ostatním, spíše se přikláním k tomu ostatnímu že?
a poslední otázka, pokud bych chtěl opravdu ten miltek, nevíte někdo jak ho sehnat co nejlevněji? kde a jak koupit?
Ford Mondeo 2.0 Ghia, TDCi 96@120kW, 330@420Nm, MkIII, 10/2002, liftback
Speed doesn't kill. Driving like an idiot does.
tak si ušetři a kup to celý po kouskách to je blbost milltek jsem předělával kámošovi protože si "posedal" a klepalo to do kastle jsou tam malinko jiný roury ale to pochopíš až ho budeš mít
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!