problem asi s turbem

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

msmity
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 črc 2009, 09:57
Odpovědi: 0

problem asi s turbem

Příspěvek od msmity »

ahoj......mam fabku rs a v servisu mi rikali ze je v haji turbo.....ja autum nerozumim tak se chci poradit.....po leve strane zespoda vedle motoru je cerna hadice a z ni mi tece olej...pry je to od turba :? :?
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Re: problem asi s turbem

Příspěvek od 3copsi3 »

msmity píše:ahoj......mam fabku rs a v servisu mi rikali ze je v haji turbo.....ja autum nerozumim tak se chci poradit.....po leve strane zespoda vedle motoru je cerna hadice a z ni mi tece olej...pry je to od turba :? :?
No a co by si chcel aby odtial tiekla voda? je to hadica od turba a je to normalne ze je zasrata od oleja nemusi to byt hned turbo? To akoze v servise zistili podla tejto hadice ciernej ze je v haji turbo? (LOL)
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
msmity
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 črc 2009, 09:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od msmity »

jj mam tam nejake zname tak jsem puvodne myslel ze my to tece z vany ale kdyz jsme sundali plastovej dekl ze spoda tak to chcalo z ty hadice.......prej v ty hadici olej nema byt......tak nevim
msmity
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 črc 2009, 09:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od msmity »

prej je to z intercooleru
msmity
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 črc 2009, 09:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od msmity »

preci neni normalni aby my ubival olej a cejel levej spodek plastu byl od te hadice od oleje.......riakli mi ze v ty hadici olej byt nema........
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a žere motor víc oleje? olej v těch hadicích je vždycky, hlavně z odvětrání, spíš ti na tý hadici netěsní ten O-kroužek
msmity
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 črc 2009, 09:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od msmity »

jo motor zere vic oleje......bylo mi receno ze to tece turbem a tam je ta chyba
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kolik?
msmity
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 črc 2009, 09:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od msmity »

zas nejak moc ne ale trosku uz jsem doleval
msmity
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 črc 2009, 09:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od msmity »

mas ICQ????
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nepoužívám ho, kolikto je trošku, kolik to sežere na 1000 nebo 10000km?
msmity
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 črc 2009, 09:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od msmity »

me to zase tak dlouho netece takze tezko rict........ale tak litr jsem tam uz dolival a zlobi to pul roku cca
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jak jsem psal, olej v těch hadicích je vždycky, jsou prostě mastný, to, že to tam blije je díky netěsnosti toho O-kroužku na bajonetu, opravil bych nejdřív toto a pozoroval kolik ten motor žere toho oleje, 1l za půl roku je vcelku nic neříkající údaj pokud nenapíšeš kolik najedeš kiláků
Uživatelský avatar
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od kubajz1 »

Pánové mám taky problém se svím autí,při 3100-3400ot/min mi přestane táhnout a potom zase začne,netušíte někdo čím to může být??? :?
Octava-81Kw AHF EGR-off
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

kubajz1 píše:Pánové mám taky problém se svím autí,při 3100-3400ot/min mi přestane táhnout a potom zase začne,netušíte někdo čím to může být??? :?
Chodí ti regulace na turbu naprd, sou zatuhlý lopatky na turbu, vyndat a vycistit aby regulace chodila volne. turbo tlaci moc a nez to zreguluje tak to trva,proto ten pokles výkonu.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“