
AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
ale zase nie moc, aby to nevyzeralo divne
k tomu mojmu tvrdeniu:
mne to tak bolo povedane viacerymi ludmi ktory s autami pracuju tiez dlhe roky a niektori z nich sa dlhe roky venuju motorsportu takze o autach nieco vedia tak ja teraz neviem

k tomu mojmu tvrdeniu:
mne to tak bolo povedane viacerymi ludmi ktory s autami pracuju tiez dlhe roky a niektori z nich sa dlhe roky venuju motorsportu takze o autach nieco vedia tak ja teraz neviem

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Ale čo ked neviem či sa olej menil pravidelne a tie usadeniny tam budú ?Marek77 píše:Pokud používáš do motoru předepsaný olej a měníš ho v pravidelných intervalech, žádné usazeniny se v motoru netvoří, a proto se nemohou uvolnit.
Když budu chtít, můžu do TDi klidně používat minerál 15W/40, když bude splňovat specifikaci VW 505.00. A potom třebas po pěti letech nebo déle úplně v klidu přejdu na plnou syntetiku, třeba SAE 5W/40 nebo i 0W/40 - nemůže se absolutně nic stát.
Dělám do olejů přes 15 let, můžeš mi věřit.