čerpadlo 318 tds
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čerpadlo 318 tds
Jak povolit horní víčko na vstřikovacím čerpadle?Je tam jeden atyp šroub,kvůli kterému jsem se zasekal.Potřebuju vymšnit těsnění pod tímto víčkem.
Pravda je, že to jde povolit docela blbě - já jsem tam COčkem bodnul šestku šroub a pak to šlo, zkurvenej šroub jsem vyměnil za imbus s obroušenou hlavou
Bacha ať vrátíš deklík do stejné polohy vůči patru pod ním - odělej si risku přes obě patra, díra pod tímto trojhraným šroubem je oválná ( nebo jsou oválné všechny ) a nastavuje se tím dávka paliva nebo co, proto ta speciální hlava.
JINAK TEN KLÍČ MAJÍ VŠUDE KDE SPRAVUJÍ ČERPADLA - JE TO NA KAŽDÉM ČERPADLE bOSCH, ALE JESTLI HO PŮJČÍ....TO NEVÍM
Jestli tam prolíná nafta, nebude to asi jen tím jedním těsněním, několikrát jsem to řešil - je lepší nechat přetěsnit a seřídit celý čerpadlo - otázka asi 3-4000,-
Bacha ať vrátíš deklík do stejné polohy vůči patru pod ním - odělej si risku přes obě patra, díra pod tímto trojhraným šroubem je oválná ( nebo jsou oválné všechny ) a nastavuje se tím dávka paliva nebo co, proto ta speciální hlava.
JINAK TEN KLÍČ MAJÍ VŠUDE KDE SPRAVUJÍ ČERPADLA - JE TO NA KAŽDÉM ČERPADLE bOSCH, ALE JESTLI HO PŮJČÍ....TO NEVÍM

Jestli tam prolíná nafta, nebude to asi jen tím jedním těsněním, několikrát jsem to řešil - je lepší nechat přetěsnit a seřídit celý čerpadlo - otázka asi 3-4000,-
už je to hotové,odklepal jsem ho po milimetrech.VYMĚNIL JSEM TĚSNĚNÍ POD víčkem i pod hlavou,origo BOSCH těsnění jedno za 62,- a druhe 65,-.Šroub jsem dal nový imbus,ale skládal jsem to na 3x.Spotřeba záhy klesla z 14
na cca6l/100km.Je to přece jen starouš,tak to nehoním,stejně ten motor na to nemá.Díky za radu
