Diskuze ke grafům z brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je to tak meranie takto dopadlo. MAHA ma retarder, cize nastup momentu je skor, lebo motor ta brzda "podrzi" . Len nove auta vybavene FAP filtrom , by som sa na zariadenia ktore meraju na dynamickom principe moc nespoliehal. Tam treba aby sa meranie robilo isty cas 30-60 sekund , aby sa dostatocne prehriali vyfukove plyny a meranie bolo korektne... Toto neurobis na motokome bez retardera.... A takisto turbobenzinove auta sa nemeraju korektne. Dalsia vec, Silne auta s turbami , kde meraju brzdy tak 5 sekund obrazne povedane a neprehreje sa to, budu odchylky este vacsie....
Nazval by som to sposobom asi takymto. Predokolka hobby , a maha profi. Ako zaklad a naucit sa robit starsie auta to postacuje. Na novsie uz ale treba nieco viac. Nemusi to byt maha ale musi to mat dynamicky retarder
Nazval by som to sposobom asi takymto. Predokolka hobby , a maha profi. Ako zaklad a naucit sa robit starsie auta to postacuje. Na novsie uz ale treba nieco viac. Nemusi to byt maha ale musi to mat dynamicky retarder
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Já bych to řekl trochu jinak, na to přijet autem a změřit kolik koní v autě je, je v podstatě jedno, na jakou brzdu se zajede, brzdy s retardérem maj velkou výhodu při ladění vozu, dá se na nich díky simulaci zatížení kontrolovat reálné hodnoty. Tj. třeba kontrola regulace, ono k zregulování turba dojede mnohem dříve, než na brzdě bez retarderu a to samé o regulaci ve vysokých ot.
PS: jen reakce k Tobyho úvaze.
Michalův Golf byl na brzdě ještě před dokončením a těch 202kW nabrzdil bez funkčního IC, IC byl nainstalován, ale nebylo ještě vyřešeno proudění vody a zásobník, tudíž účinost byla nulová. Škoda že se tak brzo prodal a nenabrzdil znovu.
PS: jen reakce k Tobyho úvaze.
Michalův Golf byl na brzdě ještě před dokončením a těch 202kW nabrzdil bez funkčního IC, IC byl nainstalován, ale nebylo ještě vyřešeno proudění vody a zásobník, tudíž účinost byla nulová. Škoda že se tak brzo prodal a nenabrzdil znovu.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Auto už jezdit nebude, takže si to s sebou vezme asi do hrobu, co?
Každopádně je to skutečně změřeno. A pokud se týče Milovic, tak všichni dobře víte, že dvojkoly tam nikdy dobře nejely. Ani zlatka.....
Už se tím netrapte, možná si to rozmyslím, udělám nějaké fotky a podám vysvětlení.......MOŽNÁ
Každopádně je to skutečně změřeno. A pokud se týče Milovic, tak všichni dobře víte, že dvojkoly tam nikdy dobře nejely. Ani zlatka.....
Už se tím netrapte, možná si to rozmyslím, udělám nějaké fotky a podám vysvětlení.......MOŽNÁ
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Samozrejme ze MAHA je profi, ale i MOTOCOM lze bez problemu (krom financnich) dovybavit retarderem, je pro to uzpusoben. Pak na nem lze delat veci prakticky stejne jako na MAHA brzde (staticke zkousky). Ale jasne jde videt ze i dynamicky MOTOCOM je velmi kvalitní meřící zařízení.BH motor píše:Je to tak meranie takto dopadlo. MAHA ma retarder, cize nastup momentu je skor, lebo motor ta brzda "podrzi" . Len nove auta vybavene FAP filtrom , by som sa na zariadenia ktore meraju na dynamickom principe moc nespoliehal. Tam treba aby sa meranie robilo isty cas 30-60 sekund , aby sa dostatocne prehriali vyfukove plyny a meranie bolo korektne... Toto neurobis na motokome bez retardera.... A takisto turbobenzinove auta sa nemeraju korektne. Dalsia vec, Silne auta s turbami , kde meraju brzdy tak 5 sekund obrazne povedane a neprehreje sa to, budu odchylky este vacsie....
Nazval by som to sposobom asi takymto. Predokolka hobby , a maha profi. Ako zaklad a naucit sa robit starsie auta to postacuje. Na novsie uz ale treba nieco viac. Nemusi to byt maha ale musi to mat dynamicky retarder
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Supluje, pajin pl.TDIPOWER píše:Auto už jezdit nebude, takže si to s sebou vezme asi do hrobu, co?![]()
Každopádně je to skutečně změřeno. A pokud se týče Milovic, tak všichni dobře víte, že dvojkoly tam nikdy dobře nejely. Ani zlatka.....
Už se tím netrapte, možná si to rozmyslím, udělám nějaké fotky a podám vysvětlení.......MOŽNÁ
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Re: Combi
pajin.pl píše:Dodělám výfuk a dodám graf aby se tu nemuselo polemizovat o PSTDIPOWER píše:Copak, má 300PS?
To jsem vážně zvědav!
Toby: Nikdy jsem žádným soupeřem nepohrdal
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
nafta+tlak prida hlavne na tom krutaku vykon az tak hore nepojde ale keby vymenil IC islo by to v pohodke nad tych 200Ps
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw

