Elektricky ohrev chladici kapaliny AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Elektricky ohrev chladici kapaliny AFN

Příspěvek od hugo »

Ahojte, meli vsechny AFN ohrivani chladici kapaliny pomoci zhavicek nebo jen nektere. Ja to na GIII nemam a celkem bych o to stall. Jde jednoduse dodelat?
hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Příspěvek od hugo »

Nikdo nevi?
trojka
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 20 říj 2006, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od trojka »

O Ohřívání kapaliny žhavícími svíčkami jsem ještě neslyšel.
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

Mám to na motoru Audi a3 81kW
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

trojka píše:O Ohřívání kapaliny žhavícími svíčkami jsem ještě neslyšel.
maj to vsechny TDI, HDI, CDI... krome tech uplne prvnich a nebo socialnich modelu
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
trojka
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 20 říj 2006, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od trojka »

Používám VW 1,9tdi 2002 zrovna socka to není, má žena má audi 1,9tdi 2004 a taky to není holátko. Krom toho jsem měl již mnoho tdi i když většinu od Audi/VW, ale o OHŘEVU CHLADÍCÍ KAPALINY žhavícími svíčkami jsem opravdu neslyšel. Všechny mají samozřejmě žhavení do válců pro usnadnění startu v chladném prostředí, ale to je něco jiného. Ani si nedovedu představit jak velké by musely tyto žhavičky být. Pro vyhřátí pouze motoru střední kategorie v zimních měsících to bude více než 1000W to je při 12V 83A !!! Proboha čím by se to krmilo?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

jsou tam tri klasicky zhavici svicky, a doohrejva to vodu v zime to auto driv topi a vic, urcite je to znat, je to rizeny dvouma relatkama, ketre ridi ECU v zavyslosti na dobijeni, teplote vzduchu vody atd. uz se to tu resilo XYkrat

jsme si pucil fotku kde je to videt, ty tri fajky dole v pravo
Obrázek
Naposledy upravil(a) mvolesko dne 23 říj 2006, 14:17, celkem upraveno 1 x.
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

to trojka: jsou to ty 3 svicky v cernym skoro krouzku..myslim, ze je na aute taky mas:-)

Obrázek
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

samozřejmě že mají tdi předehřev pomocí svíček !!!! vyjma aut co se lifrujou do Itálie nebo jinam na jih! na tohle téma je toho tady už napsáno fůra... ;)

to: Mvolevsko , Jayd jste rychlejší (noteeth)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Příspěvek od hugo »

No ja social teda urcite nemam - mam uplne nejdrazsi model GIII TDI GTI, motor AFN r.v.97 a proste to tam neni (LOL)

Jde jednoduse dodelat?
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Ahoj, měl jsem Toledo Tdi 81KW Magnus, motor AFN a elektrický příhřev chladící kapaliny motor neměl.
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox-CZ »

no ja to taky v passatu nemam,ale mam zase elektrickou vlozku primo v klimatroniku,topi to do 2 minut....
Passat 2002 TDI96KW
Uživatelský avatar
Sběrač informací
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 24 říj 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Sběrač informací »

Zdar lidi samozřejme že Tdi, Sdi maji předehřev vody žhavícími svíčkami je to hliníková příruba zboku na hlavě se 3mi kusy svíček.Ty příruby se svíčkami mám ale horší to bude s kabeláží a spínacím relé malýho a velkýho výkonu žhavení.To bych se musel podívat.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Hm, to bych si nebyl tak jistej, měly to snad všechny 1Z motory, ale u AFN to nebylo tak horké, spousta jich to neměla a nebyly to vyjímky, důvod nevím, ale je to tak.
Dodělat se to dá, ŘJ by to měla umět, takže stačí natahat kabeláž, sehnat přírubu s hžavičkama a to ovládací dvojrelé s pojistkou. Akorát nevím, jak s altíkem, ty modely, co to maj, maj na altíku výstup, kterej je potřeba zapojit do ŘJ, bez toho to makat nebude.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Příspěvek od hugo »

Sběrač informací píše:Zdar lidi samozřejme že Tdi, Sdi maji předehřev vody žhavícími svíčkami je to hliníková příruba zboku na hlavě se 3mi kusy svíček.Ty příruby se svíčkami mám ale horší to bude s kabeláží a spínacím relé malýho a velkýho výkonu žhavení.To bych se musel podívat.
Muzes vyfotit? Co za tu prirubu?

To rele je umisteno pod tou plechovou odtokovou prickou pod motorkem steracu? Pri zkousce akcnich clenu je tam rele maleho a velkeho topneho vykonu - musim to vyzkouset. Treba ho tam mam, ale ta priruba tam opravdu neni (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“