Elektricky ohrev chladici kapaliny AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Elektricky ohrev chladici kapaliny AFN
Ahojte, meli vsechny AFN ohrivani chladici kapaliny pomoci zhavicek nebo jen nektere. Ja to na GIII nemam a celkem bych o to stall. Jde jednoduse dodelat?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Používám VW 1,9tdi 2002 zrovna socka to není, má žena má audi 1,9tdi 2004 a taky to není holátko. Krom toho jsem měl již mnoho tdi i když většinu od Audi/VW, ale o OHŘEVU CHLADÍCÍ KAPALINY žhavícími svíčkami jsem opravdu neslyšel. Všechny mají samozřejmě žhavení do válců pro usnadnění startu v chladném prostředí, ale to je něco jiného. Ani si nedovedu představit jak velké by musely tyto žhavičky být. Pro vyhřátí pouze motoru střední kategorie v zimních měsících to bude více než 1000W to je při 12V 83A !!! Proboha čím by se to krmilo?
jsou tam tri klasicky zhavici svicky, a doohrejva to vodu v zime to auto driv topi a vic, urcite je to znat, je to rizeny dvouma relatkama, ketre ridi ECU v zavyslosti na dobijeni, teplote vzduchu vody atd. uz se to tu resilo XYkrat
jsme si pucil fotku kde je to videt, ty tri fajky dole v pravo

jsme si pucil fotku kde je to videt, ty tri fajky dole v pravo

Naposledy upravil(a) mvolesko dne 23 říj 2006, 14:17, celkem upraveno 1 x.
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


- Sběrač informací
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24 říj 2006, 19:02
- Bydliště: Czech Republic
Hm, to bych si nebyl tak jistej, měly to snad všechny 1Z motory, ale u AFN to nebylo tak horké, spousta jich to neměla a nebyly to vyjímky, důvod nevím, ale je to tak.
Dodělat se to dá, ŘJ by to měla umět, takže stačí natahat kabeláž, sehnat přírubu s hžavičkama a to ovládací dvojrelé s pojistkou. Akorát nevím, jak s altíkem, ty modely, co to maj, maj na altíku výstup, kterej je potřeba zapojit do ŘJ, bez toho to makat nebude.
Dodělat se to dá, ŘJ by to měla umět, takže stačí natahat kabeláž, sehnat přírubu s hžavičkama a to ovládací dvojrelé s pojistkou. Akorát nevím, jak s altíkem, ty modely, co to maj, maj na altíku výstup, kterej je potřeba zapojit do ŘJ, bez toho to makat nebude.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Muzes vyfotit? Co za tu prirubu?Sběrač informací píše:Zdar lidi samozřejme že Tdi, Sdi maji předehřev vody žhavícími svíčkami je to hliníková příruba zboku na hlavě se 3mi kusy svíček.Ty příruby se svíčkami mám ale horší to bude s kabeláží a spínacím relé malýho a velkýho výkonu žhavení.To bych se musel podívat.
To rele je umisteno pod tou plechovou odtokovou prickou pod motorkem steracu? Pri zkousce akcnich clenu je tam rele maleho a velkeho topneho vykonu - musim to vyzkouset. Treba ho tam mam, ale ta priruba tam opravdu neni
