VSTŘIKY FIAT STILO JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jj suhlasim. Zanesene turbo by hadzalo auto do nudzaku,ale ze by ho zadusilo je nezmysel. Takze cistenie asi ,,zbytocne'' groše.Toncek píše:bych to viděl na ten zacpaný kat,pokud vlastně odpojí turbo,tak odpojí vyfuk
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
- Torgan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 961
- Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
- Bydliště: Senica Slovakia
Odpovědi: 0
uz sme to preberali ale ma to vo fiate tak sa uvidi na co pridu ja by som naprv vyhodil kat tiez
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 20 lis 2007, 00:27
- Bydliště: K.Vary
Odpovědi: 0
VÁŽENÍ PŘÁTELÉ,
STILOUŠE MÁM KONEČNĚ DOMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZÁVADA : ZASEKNUTÝ EGR VENTIL A PRÝ BYLO TROCHU PŘIDŘENÉ TURBO.
VŠE BYLO ROZEBRÁNO A VYČIŠTĚNO S TÍM, ŽE JE TO V POŘÁDKU.
JEZDÍ TO TAK DOUFÁM ŽE ZA TY MONEY TAKY BUDE.
CHTĚL BYCH VŠEM PODĚKOVAT ZA VYTRVALOU SNAHU POMOC.
[/b]VESELÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK

STILOUŠE MÁM KONEČNĚ DOMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ZÁVADA : ZASEKNUTÝ EGR VENTIL A PRÝ BYLO TROCHU PŘIDŘENÉ TURBO.
VŠE BYLO ROZEBRÁNO A VYČIŠTĚNO S TÍM, ŽE JE TO V POŘÁDKU.
JEZDÍ TO TAK DOUFÁM ŽE ZA TY MONEY TAKY BUDE.
CHTĚL BYCH VŠEM PODĚKOVAT ZA VYTRVALOU SNAHU POMOC.
[/b]VESELÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK



-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 20 lis 2007, 00:27
- Bydliště: K.Vary
Odpovědi: 0
ZDRAVM,
NE BYL TO FIAT. ASI PŘED ROKEM SPOLEČNOST, KTERÁ NORMÁLNĚ PRODÁVÁ SEAT A ŠKODA ROZŠÍŘILA ZNAČKU PRÁVĚ O FIATA. JE TAM JEDINÝ ČLOVĚK KTERÝ JE ŠKOLEN NA FIATY A MĚL TU ČEST SE SVÉ ZKUŠENOSTI ZHODNOTIT NA MÉM STILOUŠOVI. KLIDNĚ BYCH TAM JEZDIL, ALE JEJICH PŘÍSTUP JAKO JE CHOVÁNÍ JE VELICE ODPUDIVÉ ČOŽ NECHÁPU.
JEZDIL JSEM 4 ROKY K JEDNOMU DO SERVISU. CELKEM TO BYLO JAKŽ TAKŽ AŽ DI CHVLE KDY SE ŘEŠILA TATO ZÁVADA. BOHUŽEL BUDU MUSET HLEDAT NĚKOHO JINÉO, COŽ JE V MÉM PŘÍPADĚ DOCELA SLOŽITÉ, PROTOŽE NIKOMU MOC CO SE TÝČE AUTA NEVĚŘÍM. BOHUŽEL TAKOVÉ JSOU ZKUŠENOSTI.
CENA??? TO BYL DOCELA OŘÍŠEK, PROTOŽE PO MĚ CHTĚLI SKORO 15 TIS. KDYŽ MI TO ŘEKLI TAK JSEM SE ZEPTAL JRSTLI JSOU NORMÁLNÍ. NAKONEC MUSELI USTOUPIT A DOHODLI JSME SE NA POLOVINĚ.
NE BYL TO FIAT. ASI PŘED ROKEM SPOLEČNOST, KTERÁ NORMÁLNĚ PRODÁVÁ SEAT A ŠKODA ROZŠÍŘILA ZNAČKU PRÁVĚ O FIATA. JE TAM JEDINÝ ČLOVĚK KTERÝ JE ŠKOLEN NA FIATY A MĚL TU ČEST SE SVÉ ZKUŠENOSTI ZHODNOTIT NA MÉM STILOUŠOVI. KLIDNĚ BYCH TAM JEZDIL, ALE JEJICH PŘÍSTUP JAKO JE CHOVÁNÍ JE VELICE ODPUDIVÉ ČOŽ NECHÁPU.
JEZDIL JSEM 4 ROKY K JEDNOMU DO SERVISU. CELKEM TO BYLO JAKŽ TAKŽ AŽ DI CHVLE KDY SE ŘEŠILA TATO ZÁVADA. BOHUŽEL BUDU MUSET HLEDAT NĚKOHO JINÉO, COŽ JE V MÉM PŘÍPADĚ DOCELA SLOŽITÉ, PROTOŽE NIKOMU MOC CO SE TÝČE AUTA NEVĚŘÍM. BOHUŽEL TAKOVÉ JSOU ZKUŠENOSTI.
CENA??? TO BYL DOCELA OŘÍŠEK, PROTOŽE PO MĚ CHTĚLI SKORO 15 TIS. KDYŽ MI TO ŘEKLI TAK JSEM SE ZEPTAL JRSTLI JSOU NORMÁLNÍ. NAKONEC MUSELI USTOUPIT A DOHODLI JSME SE NA POLOVINĚ.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 20 lis 2007, 00:27
- Bydliště: K.Vary
Odpovědi: 0
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
- Torgan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 961
- Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
- Bydliště: Senica Slovakia
Odpovědi: 0
V autorizovanom servise normalna vec. kamarad s pasatem dava za vymenu oleja 6000 takze sa nicomu necudujem v autorizovanych servisochchiptuning píše:asi pochopili,jednomu se nezda smlouvani ceny a druhemu vyse ceny za opravu / i 5000 by bylo moc /
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
- Torgan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 961
- Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
- Bydliště: Senica Slovakia
Odpovědi: 0
Co vies mozno mal v kompresore pomletu mackurudy5 píše:Cena by bola dobra,pokial tam isiel EGR novy a turbo na repas...chiptuning píše:asi pochopili,jednomu se nezda smlouvani ceny a druhemu vyse ceny za opravu / i 5000 by bylo moc /V kazdom pripade aby robili tieto dve priciny zdochnutie motora je veeeelmi podivuhodne.

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Pekne s tebou vyjebali. A ty ses mel poradit. protoze autorizovany servis bud auta kazi nebo vymenuje dily,takze bych se nedivil kdybyb ti rekli,ze s emusi vymenit turbo nebo EGR,ale tohle to nee. EGR dobre bylo zasneseny karbonem rozchodili ho -tomu se divim ze t se s tim bastlili,ale s turbem ti udelali co? pridreny? Max ho mohli odkarbonovat . Jako vyvazit ho urcite nedali,takze budes za rok repasovat. Za 9 tis bys mel pekne repasovany turbo a EGR by ti vycistil nekdo za par stovek. Jako dobre jede ti to,ale kdovi jak dlouho muj nazor. Mam velice spatne zkusenosti s autorizakama.
Akorat ve Vyskove kdyz sem mel punto GT sem narazil na partu lidi co vypadali ochotne vedeli a hlavne nemely sazbu 700 na hodinu,ale 390:P
Akorat ve Vyskove kdyz sem mel punto GT sem narazil na partu lidi co vypadali ochotne vedeli a hlavne nemely sazbu 700 na hodinu,ale 390:P