No u tý dailyny je vše původní, jen to čerpadlo. Výhoda je že mi na to kluk přiveze z německa za 7tis. díly a uděláš ho doma na ponku. Je fakt že jsem z nej vždycky vysypal hromadu pilinek vyčistil, vyměnil střeva a jede se dál. Aby vydrželo dýl tak jsem sundal sítko z ventilu nastavovače tlaku, protože se ucpalo a pak to jelo jen na volnoběh. Sám se divim tomu že ty piliny nezkurvěj vstřiky, ale zatim držej.slovacek.milos píše:mám zde béčko 3.O systém CR jeden řidič jeden majitel, 285.OOO km borec se snaží jezdit na kavalitní naftu vždy tankuje pokudmožno nějakou lepší, žhavky měněny dvakrát, vstřiky postupně vechny, čerpadlo jedenkrát auto zas stojí problém se startem vcelku podobné případy milošMartin.R píše:Jj jezdí mi sem jedno pivovarský Iveco daily s CR a to má na tohle červený LTO najeto už cca 280000, ale je pravda že už jsem na tom dělal 2x čerpadlo.
LTO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33811
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Dobře Miloš. Opět nezklamal válim se smíchyslovacek.milos píše:
reaguješ na příspěvek starší 2 roky ty malinovko, za tu dobu to bude hezky uleželé červené



Jinak našel jsem v průhlednom kanystru červenou naftu, která mi tu nějakej ten rok ležela a svítilo na ní i slunce a to barvivo bylo pěkně sedlý na dně a nafta krásně žlutá, tak jsem jí vycuc čerpadlem přes filtr do auta a tuhou (vločky) barvy spolu s kanystrem putovaly do popelnice.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390