Vyšší výkon pro 2.5TDi V6 132kW motor AKE

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

aj zo starou V6 sa dajú robiť zázraky........čo sa týka vačiek dajú sa povlakovať plazmovým nástrekom, ventily takisto.....hlavne je to že je to 4ventil........ja si myslím že konštrukcia motora je veľmi podarená na výkon zvlášť zdvojené sacie kanaly takisto výfuk a celé konštrukcia je fajn......

Dobre urobená V6 kedže ide o 4 ventil musí dať bezproblémovo vysoko cez 250PS....
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ne že bych auto s tím motorem chtěl koupit, ale v čem je tak choulostivý? Na vačky a ventily přece čip nemá vliv. Co tam odchází?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

MirekX píše:Ne že bych auto s tím motorem chtěl koupit, ale v čem je tak choulostivý? Na vačky a ventily přece čip nemá vliv. Co tam odchází?
Konecne dotaz k veci. (LOL) (hm)
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

bokaco píše:
MirekX píše:Ne že bych auto s tím motorem chtěl koupit, ale v čem je tak choulostivý? Na vačky a ventily přece čip nemá vliv. Co tam odchází?
Konecne dotaz k veci. (LOL) (hm)
no prals sem to tu tisickrat ale vydiraji se vacky stim odchazi hadrostely mackatka motor pak jde nepravidelne ma strasnou spotrebu oleje zacne tlakovat a jde do prdele celej


proc se vydiraji vacky je to dano longlife servisem nebo olejem 30 tis km na jeden olej tento motor proste nesnese ..... je toho vice staci pouze pouzit vyhledavani nebo google jenze to tu muzu psat porad....
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

jak změřím tlaky na čtyřhrnku pdčku?
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

chucky píše:jak změřím tlaky na čtyřhrnku pdčku?
no co vim tka se meri pres zhavici svicku vymontujes namontujes merak a protocis asi tak))))) alespon na sestihrnku to jde))
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Myslim, ze by to chtelo zastavit davkovani nafty.
Jak na to?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

bokaco píše:Myslim, ze by to chtelo zastavit davkovani nafty.
Jak na to?

staci vyndat privod elektriky k cerpadlu (celou tu spojku od cerpadla)))))
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“