aj zo starou V6 sa dajú robiť zázraky........čo sa týka vačiek dajú sa povlakovať plazmovým nástrekom, ventily takisto.....hlavne je to že je to 4ventil........ja si myslím že konštrukcia motora je veľmi podarená na výkon zvlášť zdvojené sacie kanaly takisto výfuk a celé konštrukcia je fajn......
Dobre urobená V6 kedže ide o 4 ventil musí dať bezproblémovo vysoko cez 250PS....
Vyšší výkon pro 2.5TDi V6 132kW motor AKE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ne že bych auto s tím motorem chtěl koupit, ale v čem je tak choulostivý? Na vačky a ventily přece čip nemá vliv. Co tam odchází?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


no prals sem to tu tisickrat ale vydiraji se vacky stim odchazi hadrostely mackatka motor pak jde nepravidelne ma strasnou spotrebu oleje zacne tlakovat a jde do prdele celejbokaco píše:Konecne dotaz k veci.MirekX píše:Ne že bych auto s tím motorem chtěl koupit, ale v čem je tak choulostivý? Na vačky a ventily přece čip nemá vliv. Co tam odchází?![]()
proc se vydiraji vacky je to dano longlife servisem nebo olejem 30 tis km na jeden olej tento motor proste nesnese ..... je toho vice staci pouze pouzit vyhledavani nebo google jenze to tu muzu psat porad....