

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
nojo, jenže mi co máme motor v podprůměrnym stavu = v mém případě ca. 500 000 km a v háji tlaky...to ti nepomůže ani svěcená voda...to je pak éter skoro poslední instance. (ještě tak roztahování na laně, který taky neni zrovna ideální) A nechat si motor spravit, to je nejmíň 10 000, a to je asi ještě dost voptimistickej vodhad, a to se mi samozřejmě dávat nechce...Kuba píše:....... lepší je mít motor v průměrnym stavu, zato mít vynikající starter, baterku, kabely od baterky ke starteru.... dobrý žhavičky, supr nastavený vstřikovače a hlavně předvstřik posunout na "dřív" ......pak Tě ani u starýho diesela provozovanýho na VEGETOL nepřekvapí arktická noc
![]()
Ja mam s STP injector cleanerom len tie najlepsie skusenosti. 1 otacka naproti 4 sekundam, ci dokonca niekolkonasobnemu startovaniu je fakt viditelny rozdiel. Co sa tyka znizenia spotreby, treba to brat s rezervou. To znizenie je bud minimalne, alebo by museli tie trysky byt tak zanesene, ze by znizenie spotreby bolo citit. Mozno je dolezite, aby bol aplikovany do cistej nafty. Ja som najprv natankoval do skoro prazdnej nadrze cistu naftu. Ta zmila aj posledne zvysky oleja v nadrzi. Ked to nepomahalo, kupil som STP a zas som isiel az do dna nadrze. Potom som nalial STP a natankoval plnu nadrz nafty. To tam snad neostal uz ziaden olej. Ten rozdiel bol veeeeelmi citelny. Nemyslim si totiz, ze ten cistic moze dobre fungovat, ked sa zamiesa aj s olejom, ktory to znecistenie sposobil. Je pri 0 stupnovej teplote start na 1 otacku dobry? Podla mna ano.Kubrt píše:Tak jsem aplikoval STPcleaner, projel nádrž (cca 1tkm) a spotřeba se mi jeví stejná (no lehce vyšší kvůli počasí). Dříve mi při zahřátém motoru lehce ťukal vstřik a po vyjetí nádrže klapot není slyšet. Vyjel jsem tedˇdruhou nádrž už s čistou naftou a spotřeba stále stejná.Takže jako pozitivum vidím klidnější chod, čoud tam bude zhruba stejný -spíše menší. V podstatě to asi funguje, ale je to spíše v oblasti víry(hodně lidí vymění gumičky u stěračů a hned mají pocit, že to lépe jede
)
Ja mam s STP injector cleanerom len tie najlepsie skusenosti. 1 otacka naproti 4 sekundam, ci dokonca niekolkonasobnemu startovaniu je fakt viditelny rozdiel. Co sa tyka znizenia spotreby, treba to brat s rezervou. To znizenie je bud minimalne, alebo by museli tie trysky byt tak zanesene, ze by znizenie spotreby bolo citit. Mozno je dolezite, aby bol aplikovany do cistej nafty. Ja som najprv natankoval do skoro prazdnej nadrze cistu naftu. Ta zmila aj posledne zvysky oleja v nadrzi. Ked to nepomahalo, kupil som STP a zas som isiel az do dna nadrze. Potom som nalial STP a natankoval plnu nadrz nafty. To tam snad neostal uz ziaden olej. Ten rozdiel bol veeeeelmi citelny. Nemyslim si totiz, ze ten cistic moze dobre fungovat, ked sa zamiesa aj s olejom, ktory to znecistenie sposobil. Je pri 0 stupnovej teplote start na 1 otacku dobry? Podla mna ano.Kubrt píše:Tak jsem aplikoval STPcleaner, projel nádrž (cca 1tkm) a spotřeba se mi jeví stejná (no lehce vyšší kvůli počasí). Dříve mi při zahřátém motoru lehce ťukal vstřik a po vyjetí nádrže klapot není slyšet. Vyjel jsem tedˇdruhou nádrž už s čistou naftou a spotřeba stále stejná.Takže jako pozitivum vidím klidnější chod, čoud tam bude zhruba stejný -spíše menší. V podstatě to asi funguje, ale je to spíše v oblasti víry(hodně lidí vymění gumičky u stěračů a hned mají pocit, že to lépe jede
)