žhavící svíčky - nešly ven

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od tmracing »

tak ja neviem ale nemaju sa nahodou taketo veci vyberat pri studenom motore? (koli tepelnej roztaznosti jednotlivych materialov?).. alebo ze by to bolo naopak?
Peugeot 406, HDI, 110ps
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Studenej motor na pockani neudelas tak jako tak. Co ja vim, tak do tepleho motoru to nesmis utahnout na krev, pak to za studena nepovolis.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Taky mi jednou nešly zašroubovat nové svíčky. Tak jsem si na to udělal speciální výstružník, kterým se vyčistí carbon a kysličníky. Pak namáznout a hotovo. Když to tam nejde, v žádném případě to tam necpat násilím.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

No ja se spis obavam, ze ty dva zhavice poukazuji (jak rekl mvolesko), ze se neco deje se vstrikama. A myslim, ze Reesha mi doporucoval nejake pekne 150k trysecky :)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Tak, auto uz mám...

Hlava dolu. Nešly ven ani z druhé strany, tak je musel nechat odvrtat. Pry roztažené. U jedné se ten závit protáčel nažhavícím kolíku.

Suma sumárum - 7500Kč (žhavky, těsnění, práce, olej...) na A6 (C4) 5válec.

(wallbash)
Uživatelský avatar
capo
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 21:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Taky mi nejde povolit...

Příspěvek od capo »

Vyměnil jsem 3 (teda já ne, Ladas, když měnil olej :D ), ale poslední nejde. Ani s ní nehnu.
Zkoušel jsem zatím jen lehce prostříknout WD, zatím bez úspěchu.
Co radíte? 1,9 TDI AHF...
Passat BiTDI 2015
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: Taky mi nejde povolit...

Příspěvek od Zdeněk M »

capo píše:Vyměnil jsem 3 (teda já ne, Ladas, když měnil olej :D ), ale poslední nejde. Ani s ní nehnu.
Zkoušel jsem zatím jen lehce prostříknout WD, zatím bez úspěchu.
Co radíte? 1,9 TDI AHF...
Radsi bych ji nechal bejt, tri to užhaví. to samý proberu se zakaznikem. Jedna nejde ven, budem ji dal skouset vyndavat nebo ne, muže stat že se ulomí a bude treba ji nechat vyjiskrit, nebo skouset navarovat a vyndavat a muže to skoncit sundanim hlavy. Pokud ty tri budou stacit, tak to radsi nechte bejt. A po prdely. :D Pak mu řeknu až podfoukne tesnení pod hlavou, tak se ta svícka vydoluje ven ;)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Aj ja som ich dnes menil zohriaty motor tochu som počkal kým som nové vyskúšal či fungujú motor trošku ochládol a bez problémov pekne všetky išli a zsae som ich ani moc nedoťahoval len s citom.
BMW 330 ix
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

rudy5 píše:Aj ja som ich dnes menil zohriaty motor tochu som počkal kým som nové vyskúšal či fungujú motor trošku ochládol a bez problémov pekne všetky išli a zsae som ich ani moc nedoťahoval len s citom.
Ja je taky radsi vyndavam na horkým motoru, když je to studený, nastrikam na vsechny ten sprej na povolovaní, když horkej tak este jednou a jdu povolovat. Nejhuř dou snad na Renaulteh 1,5 i 1,9 DCI, a jak se zalomí treba na 2,2 DCI tak tam je kurna dlouha. :D
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Hlinik ma mensiu teplotnu roztaznost ako ocel. Preto v zasade povolovat zahvice pri studenom motore!!! A aj mne sa uz stali nejake prusery so zhavicami. Najhorsie bolo ked sa mi pri uvolnovani zlomil :x
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

TDI tech píše:Hlinik ma mensiu teplotnu roztaznost ako ocel. Preto v zasade povolovat zahvice pri studenom motore!!! A aj mne sa uz stali nejake prusery so zhavicami. Najhorsie bolo ked sa mi pri uvolnovani zlomil :x
No nevim, ale jestli si to dobře pamatuju tak hliník má právě větší tepelnou roztažnost, takže právě naopak.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

ja som to vždy robil že som mal zohriaty motor a vždy som ich najskôr skúsil na baterke nové a potom menil a vždy bez problémov motor bol tak akurát s teplotou.
BMW 330 ix
david53
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 21 pro 2009, 07:06
Odpovědi: 0

žh. svíčky..

Příspěvek od david53 »

...no, osobně nechápu, proč to výrobci aut nenamažou patřičným mazivem přímo při prvomontáži.... Na všechno jsou v jejich postupech maziva... Jen při výrobě na to nezbývá nějak čas...či vůle... Že by záměr??? :-) Ale k věci... Mně osobně se velmi osvědčila rada jednoho starého praktika. Totiž před povolením čehokoliv, u čeho je předpoklad "problému", danou věc prvně mírně utáhnout, stačí opravdu trošinku a pak stálým, nepřerušovaným točením - nejlíp kolovrátkem z GOLY - vyšroubovat... Pak opravit závit, namazat.... :-)
Dushky888
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 29 srp 2009, 09:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od Dushky888 »

a cim potriet nove zhavice pred tym, nez ich tam dam? Medenou pastou?
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Ničím nepotírat!!! Hezky na sucho, cokoli se tam dostane (mazadla odrezovače.....) se časem zapeče a pak je problém na světě.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“