Zvýším výkon vozu, když ...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
hele na brzde jsem to nezkousel, ale polazeno mam a zkousel jsem kuzel a trubka, a box s husim krkem a na dynamice jsem vubec nepoznal rozdil, prehazoval jsem to schvalne dvakrat a naprosto bez rozdilu, vykon 170-180hp.ROBIG píše:Nezkoušel to někdo na brzdě?Docela by mě zajímalo jak moc výrobci sportovních filtrů lžou.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Re: Zvýším výkon vozu, když ...
v seriovom stave nema zmysel ... skor prihod a daj trysky. to ti pomozeToledo sxe píše:Zdravím,
chtěl jsem se zeptat jestli vůbec dojde ke zvýšení výkonu, když vyměním obyčejný vzduchový filtr za filtr KN, který bude jen jako náhradní vložka, tudíž nedojde k žádné přestavbě. Motor mám 1.9 TDi 66 kW.
Díky za odpovědi
Hezký večer
GIV var asz 4mot upraveny
Z čeho jsi usoudil že jsem psal o nějakém GARANTOVANÉM zvýšení výkonu u turbomotorů?Pája 19 píše:Eště sem neviděl, aby výrobce psal garantované zvýšení výkonu na turbo motoru. Vždycky to bylo na atmosféře. Tam to podle mě význam má.ROBIG píše:Nezkoušel to někdo na brzdě?Docela by mě zajímalo jak moc výrobci sportovních filtrů lžou.

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
-
Nightrider
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 bře 2010, 00:35
- Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane
KN dojmy
Ahojte,
taky vam prispeju.
Nechal jsem si poslat KN filtr (nahrada za papirovy) cena cca 50 eur. Vzhledem k cene papiroveho, ktery je kolem 10ti eur, jsem si rekl, proc ne?
Pro odpurce bavlnenych filtru, kteri placaji blbosti:
Vsiml jsem si tady, ze nekdo psal, ze to znici vahu vzduchu, turbo, a kdo vi co jeste... Ze to propousti vice prachu a podobny nesmysly. Neni tomu tak! Firma funguje od roku 1969 a najezdili na jednom filtru 1 600 000km, coz udavaji jako garanci. Filtry splnuji kryteria propustnosti castic podle ISO 5011, stejne jako obycejne filtry.
V pripade problemu se mate rovnou obratit na KN do USA a ne se hadat s prodavacem...
Technicke informace:
papirovy (panelovy) filtr propusti asi 9.57 litru vzduchu za minutu
bavlneny (panelovy) filtr propusti asi 13,23 litru vzduchu za minutu
bavlneny (kuzelovy) filtr propusti asi 26,43 litru vzduchu za minutu (narust vykonu kolem 4%)
Informace podle KN pro 4l benzinovy atmosfericky nebo 2l preplnovany motor... teda pokud je CFM (Cubic Feet Minute)
Muj nazor a prvni dojmy:
Pri prvnim startu se mi motor jevil jako tissi s hlubsim zvukem. Auto jede trochu lepe, jde lepe za plynem... zatim jeste nemozu potvrdi na tech par kilometrech, ale myslim, ze se snizila kapanek spotreba.
No jestli diky zacpanemu filtru chcipne tak 5 koni a +2 kone dostaneme filtrem navic, tak 7 koni mit ci nemit, tot otazka.
taky vam prispeju.
Nechal jsem si poslat KN filtr (nahrada za papirovy) cena cca 50 eur. Vzhledem k cene papiroveho, ktery je kolem 10ti eur, jsem si rekl, proc ne?
Pro odpurce bavlnenych filtru, kteri placaji blbosti:
Vsiml jsem si tady, ze nekdo psal, ze to znici vahu vzduchu, turbo, a kdo vi co jeste... Ze to propousti vice prachu a podobny nesmysly. Neni tomu tak! Firma funguje od roku 1969 a najezdili na jednom filtru 1 600 000km, coz udavaji jako garanci. Filtry splnuji kryteria propustnosti castic podle ISO 5011, stejne jako obycejne filtry.
V pripade problemu se mate rovnou obratit na KN do USA a ne se hadat s prodavacem...
Technicke informace:
papirovy (panelovy) filtr propusti asi 9.57 litru vzduchu za minutu
bavlneny (panelovy) filtr propusti asi 13,23 litru vzduchu za minutu
bavlneny (kuzelovy) filtr propusti asi 26,43 litru vzduchu za minutu (narust vykonu kolem 4%)
Informace podle KN pro 4l benzinovy atmosfericky nebo 2l preplnovany motor... teda pokud je CFM (Cubic Feet Minute)
Muj nazor a prvni dojmy:
Pri prvnim startu se mi motor jevil jako tissi s hlubsim zvukem. Auto jede trochu lepe, jde lepe za plynem... zatim jeste nemozu potvrdi na tech par kilometrech, ale myslim, ze se snizila kapanek spotreba.
No jestli diky zacpanemu filtru chcipne tak 5 koni a +2 kone dostaneme filtrem navic, tak 7 koni mit ci nemit, tot otazka.
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Z me osobni zkusenosti vyplyva, ze kdyz pouzijes po impregnaci na par kilometru vadnou vahu a poradne to prolitas, dojde k "odsani" prebytecneho oleje. Nasledne muzes navratit puvodni (funkcni) vahu a s klidem jezdit dal.Marek77 píše:Bavlněné filtry se impregnují speciálním olejem - po každém vyprání se musejí tímto olejem impregnovat. Tento olej je velmi jemný a proniká skrz filtr do sání, kde poškozuje měřicí člen váhy vzduchu. Proto jednoznačně říkám NE !
Jen bych doplnil, ze je treba impregnovat z obou stran, jinak dochazi k vyraznemu snizeni zivotnosti.
Mimochodem, pokud by mel nekdo zajem o vlozku* od Greenu (na 85kW airbox, ten by mohl byt stejny ne?), mam jetou par kilometru, nechal bych za rozumne penize
*vlozka je vyrazne tissi nezli kuzel
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Re: KN dojmy
To mi neco pripomina. Vsichni ste tu .... jenom ja sem .... Skoro jakobys chtel hlavne sam sebe utvrdit v tom, ze tech 50 Ecek nebyla vyhozena investiceNightrider píše:Ahojte,
taky vam prispeju.
Nechal jsem si poslat KN filtr (nahrada za papirovy) cena cca 50 eur. Vzhledem k cene papiroveho, ktery je kolem 10ti eur, jsem si rekl, proc ne?
Pro odpurce bavlnenych filtru, kteri placaji blbosti:
Vsiml jsem si tady, ze nekdo psal, ze to znici vahu vzduchu, turbo, a kdo vi co jeste... Ze to propousti vice prachu a podobny nesmysly. Neni tomu tak! Firma funguje od roku 1969 a najezdili na jednom filtru 1 600 000km, coz udavaji jako garanci. Filtry splnuji kryteria propustnosti castic podle ISO 5011, stejne jako obycejne filtry.
V pripade problemu se mate rovnou obratit na KN do USA a ne se hadat s prodavacem...
Technicke informace:
papirovy (panelovy) filtr propusti asi 9.57 litru vzduchu za minutu
bavlneny (panelovy) filtr propusti asi 13,23 litru vzduchu za minutu
bavlneny (kuzelovy) filtr propusti asi 26,43 litru vzduchu za minutu (narust vykonu kolem 4%)
Informace podle KN pro 4l benzinovy atmosfericky nebo 2l preplnovany motor... teda pokud je CFM (Cubic Feet Minute)
Muj nazor a prvni dojmy:
Pri prvnim startu se mi motor jevil jako tissi s hlubsim zvukem. Auto jede trochu lepe, jde lepe za plynem... zatim jeste nemozu potvrdi na tech par kilometrech, ale myslim, ze se snizila kapanek spotreba.
No jestli diky zacpanemu filtru chcipne tak 5 koni a +2 kone dostaneme filtrem navic, tak 7 koni mit ci nemit, tot otazka.
Ti co nechteji cekat mohou mrknout treba sem:
http://duramax-diesel.com/spicer/index.htm
no, jestli vám filtr propustí kolem 10-20 litrů vzduchu za minutu, tak to se moc nesvezete, to nedá ani na volnoběh 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
MirekX píše:no, jestli vám filtr propustí kolem 10-20 litrů vzduchu za minutu, tak to se moc nesvezete, to nedá ani na volnoběh
tet sem to chtěl napsat
a aby nebyl dohady, já naměřil bez filtru (žádného) nárůst 2k oproti sérii papíráku při 190k.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
Nightrider
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 bře 2010, 00:35
- Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane
Re: KN dojmy
Dekuji za prizpevek ohledne filtrace.fabiátor píše:
To mi neco pripomina. Vsichni ste tu .... jenom ja sem .... Skoro jakobys chtel hlavne sam sebe utvrdit v tom, ze tech 50 Ecek nebyla vyhozena investiceHlavne dej vedet po 1,6Mkm jestli jsi overil tvrzeni vyrobce.
Ti co nechteji cekat mohou mrknout treba sem:
http://duramax-diesel.com/spicer/index.htm
Diky tobe jsem si musel rejpnout primo do vyrobce KN.
Dale podle KN testu jsou pouzity castice 5,5-176 mikronu
Podle Duramax 2,5 - 80 mikronu...
Nasel jsem stranky ACDelco, jejich filtry jsou lepsi, nez maji mnozi z vas ve vysavacich. Filtry jsou jednorazove, menit po 12ti mesicich nebo 12tis mil. Cena na 1,9TDI ALH je $36 a to se vyplati
Vzduchovy filtr nam muze pridat vykon, pokud mate 6ti litrovy diesel, nebo vysokoobemovou atmosferu, ale u 1,9 je to skoro nic. Ja mam zatim jen nizsi spotrebu.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
holt to ti to fukatko asi moc nesajeSmoke píše: a aby nebyl dohady, já naměřil bez filtru (žádného) nárůst 2k oproti sérii papíráku při 190k.
ale nie, absolutny vykon to urcite vyraznejsie neovplyvni, ale skuste ktosi hodit do plena graf priebehu (konkretne fazu pod mapou tlaku turba), ze aky bude rozdiel inak este jeden postreh na zvazenie......... priechodny filter podstatne obmedzuje surge kompresoru turba (osobna skusenost - s novou papierovou vlozkou to na volnobeh do surge dostanem, s KN ani ked som sa parkrat snazil nie)... mozno detail, ale pre info dobre spomenut
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.