Zvýším výkon vozu, když ...

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Nezkoušel to někdo na brzdě?Docela by mě zajímalo jak moc výrobci sportovních filtrů lžou.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Vykašli se na to je to na nic radši kup origo filtr a měň ho častěji (LOL)
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3718
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

ROBIG píše:Nezkoušel to někdo na brzdě?Docela by mě zajímalo jak moc výrobci sportovních filtrů lžou.
Eště sem neviděl, aby výrobce psal garantované zvýšení výkonu na turbo motoru. Vždycky to bylo na atmosféře. Tam to podle mě význam má.
Oct asv 2000, DieselPower
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ROBIG píše:Nezkoušel to někdo na brzdě?Docela by mě zajímalo jak moc výrobci sportovních filtrů lžou.
hele na brzde jsem to nezkousel, ale polazeno mam a zkousel jsem kuzel a trubka, a box s husim krkem a na dynamice jsem vubec nepoznal rozdil, prehazoval jsem to schvalne dvakrat a naprosto bez rozdilu, vykon 170-180hp.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: Zvýším výkon vozu, když ...

Příspěvek od jordee_23 »

Toledo sxe píše:Zdravím,
chtěl jsem se zeptat jestli vůbec dojde ke zvýšení výkonu, když vyměním obyčejný vzduchový filtr za filtr KN, který bude jen jako náhradní vložka, tudíž nedojde k žádné přestavbě. Motor mám 1.9 TDi 66 kW.
Díky za odpovědi
Hezký večer
v seriovom stave nema zmysel ... skor prihod a daj trysky. to ti pomoze (noteeth) budes prekvapeny.
GIV var asz 4mot upraveny
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Pája 19 píše:
ROBIG píše:Nezkoušel to někdo na brzdě?Docela by mě zajímalo jak moc výrobci sportovních filtrů lžou.
Eště sem neviděl, aby výrobce psal garantované zvýšení výkonu na turbo motoru. Vždycky to bylo na atmosféře. Tam to podle mě význam má.
Z čeho jsi usoudil že jsem psal o nějakém GARANTOVANÉM zvýšení výkonu u turbomotorů? (LOL)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ - KV

Příspěvek od radkin »

Měl jsem to kdysi na koupeným autě a výkon normálka jako u originál filtru jen to dělalo větší rachot (po týdnu jsem sháněl orig. filtr box.
radkin - Octavia CLHA
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

KN dojmy

Příspěvek od Nightrider »

Ahojte,
taky vam prispeju.
Nechal jsem si poslat KN filtr (nahrada za papirovy) cena cca 50 eur. Vzhledem k cene papiroveho, ktery je kolem 10ti eur, jsem si rekl, proc ne?

Pro odpurce bavlnenych filtru, kteri placaji blbosti:
Vsiml jsem si tady, ze nekdo psal, ze to znici vahu vzduchu, turbo, a kdo vi co jeste... Ze to propousti vice prachu a podobny nesmysly. Neni tomu tak! Firma funguje od roku 1969 a najezdili na jednom filtru 1 600 000km, coz udavaji jako garanci. Filtry splnuji kryteria propustnosti castic podle ISO 5011, stejne jako obycejne filtry.
V pripade problemu se mate rovnou obratit na KN do USA a ne se hadat s prodavacem...

Technicke informace:
papirovy (panelovy) filtr propusti asi 9.57 litru vzduchu za minutu
bavlneny (panelovy) filtr propusti asi 13,23 litru vzduchu za minutu
bavlneny (kuzelovy) filtr propusti asi 26,43 litru vzduchu za minutu (narust vykonu kolem 4%)
Informace podle KN pro 4l benzinovy atmosfericky nebo 2l preplnovany motor... teda pokud je CFM (Cubic Feet Minute)

Muj nazor a prvni dojmy:
Pri prvnim startu se mi motor jevil jako tissi s hlubsim zvukem. Auto jede trochu lepe, jde lepe za plynem... zatim jeste nemozu potvrdi na tech par kilometrech, ale myslim, ze se snizila kapanek spotreba.
No jestli diky zacpanemu filtru chcipne tak 5 koni a +2 kone dostaneme filtrem navic, tak 7 koni mit ci nemit, tot otazka.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Marek77 píše:Bavlněné filtry se impregnují speciálním olejem - po každém vyprání se musejí tímto olejem impregnovat. Tento olej je velmi jemný a proniká skrz filtr do sání, kde poškozuje měřicí člen váhy vzduchu. Proto jednoznačně říkám NE !
Z me osobni zkusenosti vyplyva, ze kdyz pouzijes po impregnaci na par kilometru vadnou vahu a poradne to prolitas, dojde k "odsani" prebytecneho oleje. Nasledne muzes navratit puvodni (funkcni) vahu a s klidem jezdit dal.

Jen bych doplnil, ze je treba impregnovat z obou stran, jinak dochazi k vyraznemu snizeni zivotnosti.

Mimochodem, pokud by mel nekdo zajem o vlozku* od Greenu (na 85kW airbox, ten by mohl byt stejny ne?), mam jetou par kilometru, nechal bych za rozumne penize ;) Kdyztak PM

*vlozka je vyrazne tissi nezli kuzel
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Re: KN dojmy

Příspěvek od fabiátor »

Nightrider píše:Ahojte,
taky vam prispeju.
Nechal jsem si poslat KN filtr (nahrada za papirovy) cena cca 50 eur. Vzhledem k cene papiroveho, ktery je kolem 10ti eur, jsem si rekl, proc ne?

Pro odpurce bavlnenych filtru, kteri placaji blbosti:
Vsiml jsem si tady, ze nekdo psal, ze to znici vahu vzduchu, turbo, a kdo vi co jeste... Ze to propousti vice prachu a podobny nesmysly. Neni tomu tak! Firma funguje od roku 1969 a najezdili na jednom filtru 1 600 000km, coz udavaji jako garanci. Filtry splnuji kryteria propustnosti castic podle ISO 5011, stejne jako obycejne filtry.
V pripade problemu se mate rovnou obratit na KN do USA a ne se hadat s prodavacem...

Technicke informace:
papirovy (panelovy) filtr propusti asi 9.57 litru vzduchu za minutu
bavlneny (panelovy) filtr propusti asi 13,23 litru vzduchu za minutu
bavlneny (kuzelovy) filtr propusti asi 26,43 litru vzduchu za minutu (narust vykonu kolem 4%)
Informace podle KN pro 4l benzinovy atmosfericky nebo 2l preplnovany motor... teda pokud je CFM (Cubic Feet Minute)

Muj nazor a prvni dojmy:
Pri prvnim startu se mi motor jevil jako tissi s hlubsim zvukem. Auto jede trochu lepe, jde lepe za plynem... zatim jeste nemozu potvrdi na tech par kilometrech, ale myslim, ze se snizila kapanek spotreba.
No jestli diky zacpanemu filtru chcipne tak 5 koni a +2 kone dostaneme filtrem navic, tak 7 koni mit ci nemit, tot otazka.
To mi neco pripomina. Vsichni ste tu .... jenom ja sem .... Skoro jakobys chtel hlavne sam sebe utvrdit v tom, ze tech 50 Ecek nebyla vyhozena investice (noteeth) Hlavne dej vedet po 1,6Mkm jestli jsi overil tvrzeni vyrobce.

Ti co nechteji cekat mohou mrknout treba sem:
http://duramax-diesel.com/spicer/index.htm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

no, jestli vám filtr propustí kolem 10-20 litrů vzduchu za minutu, tak to se moc nesvezete, to nedá ani na volnoběh :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

MirekX píše:no, jestli vám filtr propustí kolem 10-20 litrů vzduchu za minutu, tak to se moc nesvezete, to nedá ani na volnoběh :D

tet sem to chtěl napsat (rofl)
a aby nebyl dohady, já naměřil bez filtru (žádného) nárůst 2k oproti sérii papíráku při 190k.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Re: KN dojmy

Příspěvek od Nightrider »

fabiátor píše:
To mi neco pripomina. Vsichni ste tu .... jenom ja sem .... Skoro jakobys chtel hlavne sam sebe utvrdit v tom, ze tech 50 Ecek nebyla vyhozena investice (noteeth) Hlavne dej vedet po 1,6Mkm jestli jsi overil tvrzeni vyrobce.

Ti co nechteji cekat mohou mrknout treba sem:
http://duramax-diesel.com/spicer/index.htm
Dekuji za prizpevek ohledne filtrace.
Diky tobe jsem si musel rejpnout primo do vyrobce KN. :D Podle jejich testu je ucinnost az 98% zalezi podle filtru. Podle Duramax, testovany KN mel pouze 96,8% No vzhledem k tomu, ze obycejny ma 50-75%...
Dale podle KN testu jsou pouzity castice 5,5-176 mikronu
Podle Duramax 2,5 - 80 mikronu...
Nasel jsem stranky ACDelco, jejich filtry jsou lepsi, nez maji mnozi z vas ve vysavacich. Filtry jsou jednorazove, menit po 12ti mesicich nebo 12tis mil. Cena na 1,9TDI ALH je $36 a to se vyplati ;) To spis bych od nich koupil olejovy filtr, nebo kabinovy...
Vzduchovy filtr nam muze pridat vykon, pokud mate 6ti litrovy diesel, nebo vysokoobemovou atmosferu, ale u 1,9 je to skoro nic. Ja mam zatim jen nizsi spotrebu.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Smoke píše: a aby nebyl dohady, já naměřil bez filtru (žádného) nárůst 2k oproti sérii papíráku při 190k.
holt to ti to fukatko asi moc nesaje (LOL) ale nie, absolutny vykon to urcite vyraznejsie neovplyvni, ale skuste ktosi hodit do plena graf priebehu (konkretne fazu pod mapou tlaku turba), ze aky bude rozdiel ;)
inak este jeden postreh na zvazenie......... priechodny filter podstatne obmedzuje surge kompresoru turba (osobna skusenost - s novou papierovou vlozkou to na volnobeh do surge dostanem, s KN ani ked som sa parkrat snazil nie)... mozno detail, ale pre info dobre spomenut :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“