Uprava Motoru FABIE RS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Uprava Motoru FABIE RS

Příspěvek od Pilan »

cau nemate nekdo nejake upravi na motoru na FRS??turbo mam jine VB 110 kw vstriky mam origo 073 AL udelane FMIC tohle bych uz nechtel menit a resit spis nejake veci jine co bych tam mohl dat aby to slapalo nemate nekdo neco na sve fabce?? dik za rady
Uživatelský avatar
jogofogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 15 kvě 2006, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od jogofogo »

"jine veci" ma napada akurat dobra spojka a uprava softu na mieru ;-)
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

spojku mam novou origo akorat preoblozim lamelu..a soft tam mam taky udelanej..me spis de o mechanicke veci nejsu mechanik tak neznam tuhle oblast 8)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

myslim ze si vsetko vycerpal...mozno este vyfuk kompletny novy z nerezu napr.a 60 mm priemer ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a měl jsi tu fabku na brzdě?
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

nemel jsem to na brzde chipoval me to borec co me prodaval aj to turbo nove takze soft bych neresil..vyfuk kat mam pryc jinak serie
MKB
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 13 čer 2006, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od MKB »

Bez vetsiho turba se dal neposunes! :)
A dalsi mechanicky upravy jako ostra vacka apod. stejne bez vetsich trysek a turba nemaji zadnej smysl, takze bud se na to vyser nebo zacni setrit! :D
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

jo to tvoje turbo by nemuselo byt spatne ale ja chcu vedet nejake jine veci jestli tam nejdou udelat..vstriky a turbo bych nechal stranou neco jineho
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Hlava, ojnice ,vacka.. Takove upravy maji smysl kdyz mas velke turbo a jdes nad 250 koni.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

takze jedine hybrida vstriky a pak pokracovat tim co pises tdi fun
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Hlavně si dej hranici kam až chceš jít s HP. Viděl bych to tak na 240HP a 500HP, víc by na předkolu nemělo smysl.
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

no já třeba bych H-ojnice bral, ale kde na ně vzít a nekrást.. a hlavně, kde je sehnat. :D
Bez kouře není legrace.
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

jake ojnice mate nejakej odkaz kde se neco doctu??at vim o co jde aspon trochu (noteeth) jinak me staci kolem 200 koni max si myslim na ty 2 kola to je ideal ale zas ten hybrid muze byt zajimavej
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

devonrex píše:no já třeba bych H-ojnice bral, ale kde na ně vzít a nekrást.. a hlavně, kde je sehnat. :D
Chces?? Posli mi jednu ASZ ojnici dobrou a neni problem ;) ;) ale jen srouby stoji 8000,- :(
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

No já našel H-ojnice, co by vyšly levněji, ale kdo zaručí, že to něco vydrží

http://cgi.ebay.de/H-Schaft-Stahl-Pleue ... 3ef993c087
Bez kouře není legrace.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“