VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198 Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem
Příspěvek
od Pilan » 05 bře 2010, 08:06
cau nemate nekdo nejake upravi na motoru na FRS??turbo mam jine VB 110 kw vstriky mam origo 073 AL udelane FMIC tohle bych uz nechtel menit a resit spis nejake veci jine co bych tam mohl dat aby to slapalo nemate nekdo neco na sve fabce?? dik za rady
jogofogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 195 Registrován: 15 kvě 2006, 20:29
Odpovědi: 0
Příspěvek
od jogofogo » 05 bře 2010, 09:09
"jine veci" ma napada akurat dobra spojka a uprava softu na mieru
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198 Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem
Příspěvek
od Pilan » 05 bře 2010, 09:16
spojku mam novou origo akorat preoblozim lamelu..a soft tam mam taky udelanej..me spis de o mechanicke veci nejsu mechanik tak neznam tuhle oblast
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330 Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK
Příspěvek
od cupra » 05 bře 2010, 10:37
myslim ze si vsetko vycerpal...mozno este vyfuk kompletny novy z nerezu napr.a 60 mm priemer
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589 Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Vici » 05 bře 2010, 13:58
a měl jsi tu fabku na brzdě?
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198 Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem
Příspěvek
od Pilan » 05 bře 2010, 15:00
nemel jsem to na brzde chipoval me to borec co me prodaval aj to turbo nove takze soft bych neresil..vyfuk kat mam pryc jinak serie
MKB
Přispěvovatel
Příspěvky: 118 Registrován: 13 čer 2006, 13:42
Odpovědi: 0
Příspěvek
od MKB » 05 bře 2010, 15:40
Bez vetsiho turba se dal neposunes!
A dalsi mechanicky upravy jako ostra vacka apod. stejne bez vetsich trysek a turba nemaji zadnej smysl, takze bud se na to vyser nebo zacni setrit!
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198 Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem
Příspěvek
od Pilan » 05 bře 2010, 15:42
jo to tvoje turbo by nemuselo byt spatne ale ja chcu vedet nejake jine veci jestli tam nejdou udelat..vstriky a turbo bych nechal stranou neco jineho
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994 Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od TDIfun » 05 bře 2010, 16:09
Hlava, ojnice ,vacka.. Takove upravy maji smysl kdyz mas velke turbo a jdes nad 250 koni.
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198 Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem
Příspěvek
od Pilan » 05 bře 2010, 16:19
takze jedine hybrida vstriky a pak pokracovat tim co pises tdi fun
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693 Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Jayson » 05 bře 2010, 16:57
Hlavně si dej hranici kam až chceš jít s HP. Viděl bych to tak na 240HP a 500HP, víc by na předkolu nemělo smysl.
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666 Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov
Příspěvek
od devonrex » 05 bře 2010, 20:11
no já třeba bych H-ojnice bral, ale kde na ně vzít a nekrást.. a hlavně, kde je sehnat.
Bez kouře není legrace.
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198 Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem
Příspěvek
od Pilan » 05 bře 2010, 20:21
jake ojnice mate nejakej odkaz kde se neco doctu??at vim o co jde aspon trochu
jinak me staci kolem 200 koni max si myslim na ty 2 kola to je ideal ale zas ten hybrid muze byt zajimavej
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994 Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od TDIfun » 05 bře 2010, 21:56
devonrex píše: no já třeba bych H-ojnice bral, ale kde na ně vzít a nekrást.. a hlavně, kde je sehnat.
Chces?? Posli mi jednu ASZ ojnici dobrou a neni problem
ale jen srouby stoji 8000,-