tý brďo a šlo by to udělat i vmým případě,Reesho ? Jsme předem domluveni na zvýšení z cca. 100k na 145k.. Klidně ještě měsíc počkám,když by tato možnost šla i u mě..reesha píše:Bude to více programů v jedné jednotcefonzo píše:No paradaja vedel ze Reesha nesklame
![]()
to Reesha: jak budes resit to prepinani 2-4 modu? Bude k tomu potreba vice jednotek nebo se to "vejde" do jedny? Nebo budes prepinat pouze pameti???
Dik za info
přpínání ECU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Třeba když s autem jezdí i někdo další (manželka), který těžko vysvětlíte, že studený nebrat u huby, tak přepnout na eco program



Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Pletes ... v jednom i druhem. Napr. muj otec to mel v Passatu ... na seriovy motor zahral motor a pak prepnul. Diky tomu si mohl dovolit mit "vice koni" a hlavne se nemusel tak krotit se studenym motorem. Dalsi vyhodu spatruji v pripade aut v garanci - kdyz jsme vyse jmenovane auto davali do servisu, stacilo prepnout a nacetli seriova data. Detekce zasahu do programu/RJ byla mozna pouze po fyzickem "ohledani".anydraj píše:Nechci nejak prudit,ale k cemu je to dobre?Mozna tak pro ukazku tuningu pred a po uprave.Pokud clovek jezdi normalne tak to nepotrebuje, a pokud potrebuje vykon na predjeti tak na to slapne, protoze data v mapach jsou upraveny az od cca 60 % seslapleho plynu.Jestli se pletu tak me opravte.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
prepinani softweru ma jednu nevyhodu,a to ze pri nejakem nastaveni softu vznika nejake opotrebovani ovalita / klikova hridel / pri chipu je posunut vstrik paliva a i bod nejvetsi zateze klika se opotrebovava o kousek vedle nez serie,ovalita se posouva a opotrebeni je vlastne ve vetsim rozsahu nez pri serii a nebo jenom chipu ,takze opotrebeni je vlastne vetsi/to je teorie,ted jsem se vratil z krcmy,ale neco na tom bude/ 
