Napínák plochého řemene tdi 66kw - cena?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zbyšek
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2008, 11:18

Příspěvek od Zbyšek »

Tomas.cz píše:Pístek stojí novej 900 od snr.
To ano, ale stále nevím, jestli je v háji jen samotný pístek, nebo je to vyběhané celkem. To už je pak samozřejmě lepší vzít celý napínák a mám jistotu, že bude vše ok. Jen jestli je to fakt špatně. Ale snad tam výrobce nemá tu vůli normálně. Já ten napínák nový ještě v ruce nikdy nedržel, tak nevím. Proto se tu ptám.
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Na 90% procent to bude tím napínákem, nedávno sem ho na jedné octavii taky resil, mela uplne stejnej zvuk motoru, jak ta tvoje a taky kdyz se, zatlacil na ten tlumic, tak to ztichlo... po vymene napinaku byl zvuk uz ok (menil sem to teda cely, ne jen ten pist)...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zbyšek píše:
Tomas.cz píše:Pístek stojí novej 900 od snr.
To ano, ale stále nevím, jestli je v háji jen samotný pístek, nebo je to vyběhané celkem. To už je pak samozřejmě lepší vzít celý napínák a mám jistotu, že bude vše ok. Jen jestli je to fakt špatně. Ale snad tam výrobce nemá tu vůli normálně. Já ten napínák nový ještě v ruce nikdy nedržel, tak nevím. Proto se tu ptám.
Jestli máš účet na aukru tak tam jde sehnat novej napínák s kladou včetně tlumiče za 1450kč to má jeden v inzerci a druhej za 1650kč.
Zbyšek
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2008, 11:18

Příspěvek od Zbyšek »

No koukal jsem že ty napínáky jsou nějak různé druhy. Já mám ALH a pro ten motor jsou nějaké dražší a pro jiné levnější. Neví někdo jaký je v tom rozdíl? Laďas má tady v inzerci nějaký originál za dvojku, což není špatné, ale nevím jestli by to byl ten správný pro můj motor.
Zbyšek
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2008, 11:18

Příspěvek od Zbyšek »

Který napínák tedy mám sehnat? Je na ALH potřeba nějaký speciální, nebo to jen tak divně značí v shopech? Sice pořád nevím, jestli je vůbec v háji, ale asi ta vůle co jsem tady dával na videu nebude ok a tedy bude napínák v háji.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ten co mám na fotce pro TDI je i pro tvoje ALH jestli si ho seženeš někde na schopu je m jedno ale podle obrázku je tam 100% tento ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

Pokud chrastí jenom kladka tak se u ní dá vyměnit ložisko.Myslím že je stejný jako u Š130 v klice
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo a nejtovat to bude kdo?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

Ladas píše:jo a nejtovat to bude kdo?
Copak je to tak složitý?Nýtovat se učí na učňáku už v prváku. :D
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no ale ne součásky co se točí cca 10-20tis ot/min (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

ROBIG píše:
Ladas píše:jo a nejtovat to bude kdo?
Copak je to tak složitý?Nýtovat se učí na učňáku už v prváku. :D
Nekdo tam cpe i sroubky s matickama a rozklepe kladivem :D Hlavne to lidi dotahujou jako krava až strhnou zavity v držaku a pak se divý že jim napinak uletí (LOL)
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

Pokud někdo neumí nýtovat tak si koupí šroubky s plochou hlavou 4ky a k nim samojistící matice.Vejde se to tam mám to vyzkoušený na několika autech. :)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

Zdeněk M píše:
ROBIG píše:
Ladas píše:jo a nejtovat to bude kdo?
Copak je to tak složitý?Nýtovat se učí na učňáku už v prváku. :D
Nekdo tam cpe i sroubky s matickama a rozklepe kladivem :D Hlavne to lidi dotahujou jako krava až strhnou zavity v držaku a pak se divý že jim napinak uletí (LOL)
Tu už tam může rovnou dát nýt (LOL)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

stejně to vždycky klepe v pístku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

Ladas píše:stejně to vždycky klepe v pístku...
U mě bylo zrovna špatný ložisko
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“