Octa II 1.9 TDIPD 77kW klepani za studena po startu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Praetorio
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 31 bře 2008, 14:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Praetorio »

Ahoj, jsem jen užívák auta, ale presně to co popisujes jsem měl na svém autě se stejným motorem. Výsledek: zdvihátko na 1 válci KO a 1 palec vačky KO (obroušen). při přidání plynu lehký kouř a přes 2000 otáček jsem se nedostal, protože se auto třáslo jako blázen.
V horším případě jako já si připrav 9000kč na vačku, 5000kč na zdvihátka, 3600kč na šrouby k upevnění vačky + práce a olej.
Doufám, že tě to nepotká a bude to něco lehčího.
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším :-)
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Praetorio píše:Ahoj, jsem jen užívák auta, ale presně to co popisujes jsem měl na svém autě se stejným motorem. Výsledek: zdvihátko na 1 válci KO a 1 palec vačky KO (obroušen). při přidání plynu lehký kouř a přes 2000 otáček jsem se nedostal, protože se auto třáslo jako blázen.
V horším případě jako já si připrav 9000kč na vačku, 5000kč na zdvihátka, 3600kč na šrouby k upevnění vačky + práce a olej.
Doufám, že tě to nepotká a bude to něco lehčího.
Ako to mohlo vzniknut, čo bolo príčinou?..nevhodný OLEJ?.. alebo nekvalitná výroba?
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Uživatelský avatar
Praetorio
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 31 bře 2008, 14:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Praetorio »

Jak to vzniklo, to nemám ponětí. A v momentě, když jsem skákal okolo auta s rukama nad hlavou a proklínal všechno. Tak tady na foru jeden uživatel přesně popsal závadu a specifikoval, kde mám vlastně problém, protože nikdo včetně mechaniků nějak nebyl schopen diagnostikovat problém. všichni odhadovali.

Auto 4 roky jezdilo ve Španělsku s olejem značky Repsol najelo s touto značkou 84000km. Jak se o to kdo staral to nemám ponětí, servisku to má, ale tu mi "namaluje" kde kdo. Já jsem po výměně oleje přešel na Castrol Edge 5w40 505.01. A pak po ujetých cca. 25000km to šlo do háje. Po opravě jsem nahodil Valvoline 5w40 Durablend 505.01. Jestli to byla vada materiálu nebo olej nedokažu říct. Ale pokud olej slpňuje specifikaci a mění se poctivě, tak bude asi jedno kdo je výrobce. Výměny mám po 15000km a mám motor bez DPF.
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším :-)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no asi jsi se setkal s mechaniky co maj na takovéto zaměstnání akorát papír znám kolegu sice je to vyučením pekař ale jinak mechanik jak víno k tomu servisování ve španělsku se dá říct jediné bůh ví jak to vůbec servisovali a co tam lily teda jestli to vůbec na servis jezdilo.....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Praetorio
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 31 bře 2008, 14:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Praetorio »

Souhlas . Ovšem mechanici byl z autor. servisu. Nebudu říkat odkud. Možná jsem na ně chvátal nebo se s tím nechtěli matlat. Co já vím. Rozumím, že ne vždy se všechno dá zjistit hned. Všechno chce čas, ale jeden den bych řekl, že je celkem dost a vytížení až tak zase nebyli, když řekli, že se na to mrknou hned. Ale naštěstí se to pak dostalo k mechanikovi ke kterému jezdím 4 roky a ten to dal do pořádku.
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším :-)
jefri
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 26 zář 2009, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od jefri »

jedna vec je zaujimava, ze to nedymi a logicky z toho, ze nedoviera ventil by tam nespalena nafta mala byt, ktora by sposobila dymenie
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ono to úplně neotevírá netěsný nebo nedovřený ventil je jiná story...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jefri
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 26 zář 2009, 22:31
Odpovědi: 0

problem vyrieseny

Příspěvek od jefri »

Tak vas vsetkych zdravim. Potvrdila sa najhorsia alternativa ako tu uz bolo pisane. Vymena vacky plus vsetky hydrostely. Vacka bola uplne zlikvidovana, jeden hydrostel bol az tak zodraty ze bola do neho vydrata diera. Jeden oval na vacke ktory tlacil na hydrostel bol opotrebovany pomaly na kruh a dalsie dve hydrostely boli chytene. Tam kde bol oval zodraty bola aj vydrata ryha na vacke kde tlaci na vysokotlaky system vstrekovania PD - hned vedla zodrateho hydrostelu. Teraz som po vymene vymenil aj olej za OMV Bixxol V7 norma VW 507. Cena opravy 800,- Eur + cena oleja. Teraz to bezi ako hodinky, len jedna otazocka= cim to mohlo byt sposobene? stav podvozku auta zodpoveda nabehanym km velmi dobry stav najazdenych okolo 130000km. Olej neviem ako bol meneny a aky tam bol pred tym - predpoklad shell ale neviem akej normy (nalepka v kapote shell olej). Zeby nekvalitny olej, alebo jazda z malym mnozstvom oleja - nebol tlak, alebo nemeneny, alebo zapchaty kanalik olejovy???? neviem. Ty ktori ste pisali pred tym ze ste mali podobny problem, zistili ste aj pricinu?
Dakujem vsetkym za ochotu a pomoc pri rieseni problemu.
este dodam aj fotky no kto uvidi bude plakat
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zkontrolovali ti jestli nemáš vypadený zátky olejovýho kanálu z čepů vahadel?
jefri
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 26 zář 2009, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od jefri »

Su to dobri mechanici, takze predpokladam ze ano, no skusim si to pre istotu zistit. Inak, ten motor este rozoberany od nova nebol, teraz prvy krat.
Naposledy upravil(a) jefri dne 09 kvě 2010, 17:35, celkem upraveno 1 x.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

malokto o tom vie ze to treba kontrolovat.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Mohl by nekdo nakreslit popripade vyfotit kde ty zatky najdu? Ja sice zadny problem s vackou nemam, ale rad bych to zkouknul, kdyz je to tak casta zavada.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

v těch silnejch čepech jak jsou na nich vahadla pro PD vstřiky, je durch mazací kanál na koncích zaslepenej zátkama, ta zátka je tak 2mm pod úrovní toho čela, stačí vzít malej imbusek a zkusit ho tam zastčit, když tam zajede, je zátka pryč, někdy jak je to od oleje je to blbě vidět
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Huml píše:v těch silnejch čepech jak jsou na nich vahadla pro PD vstřiky, je durch mazací kanál na koncích zaslepenej zátkama, ta zátka je tak 2mm pod úrovní toho čela, stačí vzít malej imbusek a zkusit ho tam zastčit, když tam zajede, je zátka pryč, někdy jak je to od oleje je to blbě vidět
Obrázek

Takze celkem 4 zatky? Umisteni tech zatek je v tech cervenych krouzcich?
jefri
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 26 zář 2009, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od jefri »

Neviem ako to presne vyzera pod deklom v tomto motore, da sa to overit tym imbusom aj bez toho aby sa tam nieco rozoberalo? dostanem sa k tomu, ked dam dole iba dekel? A keby tam neboli da sa zohnat iba tie zatky a je problem tam tie zatky dat? pretoze som sa bol informovat u chlapov co to robili a nevedeli o com hovorim
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“