Při přidání a ubrání plynu rana Toledo 1.9tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Při přidání a ubrání plynu rana Toledo 1.9tdi
Mám dotaz na vás zkušené mechaniky reším ted na Toledu 2001 1,9tdi 81kw AHF problém když jedu s autem jako běloch tak v pohodě ale když prudce přidám a uberu ozve se kovová rana ozývající se v předu vlevo něco jako když je hodně volnej čep na ramenu ale čepy jsou ok axiály taky bez vůle zadní puky jsem pro jistotu měnil uložení skrutné tyče s tyčkama stab. taky výfuk to taky nedělá spodní silentblok motoru je taky novej ale problém přetrvává stále Napadlo mě jestli to nemůže dělat vůle v diferáku nebo dvouhmota na volnoběh se motor neotřepává ani v tahu poradíte mi prosím co by to mohlo dělat majitel to chce odstranit za jakoukoliv cenu
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
ja som takto skoro vymenil riadenie.Marek67 píše:dobrá zkusímnetopier píše:na zdvihaku to nezistis, vytoc predne sroby z ramien a skontroluj valcovanie
nakoniec som si lahol pod auto a kamarat tocil z lava do prava plny , a videl som ako sa rameno hybe , vymenil som vsetky sroby na damena a parada
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
tak dikec za info snad to bude ono kéž bynetopier píše:ja som takto skoro vymenil riadenie.Marek67 píše:dobrá zkusímnetopier píše:na zdvihaku to nezistis, vytoc predne sroby z ramien a skontroluj valcovanie
nakoniec som si lahol pod auto a kamarat tocil z lava do prava plny , a videl som ako sa rameno hybe , vymenil som vsetky sroby na damena a parada
tak dikec za info snad to bude ono kéž bynetopier píše:ja som takto skoro vymenil riadenie.Marek67 píše:dobrá zkusímnetopier píše:na zdvihaku to nezistis, vytoc predne sroby z ramien a skontroluj valcovanie
nakoniec som si lahol pod auto a kamarat tocil z lava do prava plny , a videl som ako sa rameno hybe , vymenil som vsetky sroby na damena a parada
Skus nasimulovat tu situaciu. Zabrzdi rucnu , daj za 1 a rychlo pustaj spojku, (tak ako slapes na brydu pri odvzdusnovani) no nie celkom nech ti motor nechcipne. Tak aby motor poskakoval. Malo by sa to buchanie prejavit a ak nie skus to aj na spiatocke. Potrebujes niekoho co tem bude cumet, no bacha s tou spojkou, nach ho neprejdes. Moze to robit silemblok na prevodovke.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 17 kvě 2006, 21:23
- Bydliště: duchcov city
resil sem neco podobneho shodou okolnosti taky na toledu ale r.v.97 a nakonec to byly strhle srouby na spodnim cepu jak drzi v rameni...majitel mi tvrdil ze cepy ma novy ale ze strhal srouby mi nerekl...ale pocitam ze toto jsi uz skontroloval jak pises...a co sertrvak??ten by to nemohl byt??
Vw Bora variant 85Kw
Tak silentbloky motor převodovka nový je pravda že měli vůli jak prase hlavně ten u převodovky ale pořád ten stejnej problém šrouby na ramenách taky nový(pro jistotu) Když si na zvedáku zahýbu tam zpátky s kolem tak se ozývájí kovový rany s převodovky respektive s diferu ale kdyby měl vůli v ložiskách tak by asi dlouho nejela ne? ale zpátečka pokaždý škrkne
Je to klob u prevodovky, ten na dlohý poloose.Mira_Brno píše:Měl se podobnej problém, přidám kovová rana, uberu, kovová rana. Byl to vnitřní homokloub, blbý je, že se hrozně blbě zjišťuje kterej, takže nakonec šli oba a pohoda. Ještě je varianta ten diferák, ale spíš bych dal na ty homoklouby (jinak se mi to stalo taky na toledu asi při 420.000 km).