Při přidání a ubrání plynu rana Toledo 1.9tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Při přidání a ubrání plynu rana Toledo 1.9tdi

Příspěvek od Marek67 »

Mám dotaz na vás zkušené mechaniky reším ted na Toledu 2001 1,9tdi 81kw AHF problém když jedu s autem jako běloch tak v pohodě ale když prudce přidám a uberu ozve se kovová rana ozývající se v předu vlevo něco jako když je hodně volnej čep na ramenu ale čepy jsou ok axiály taky bez vůle zadní puky jsem pro jistotu měnil uložení skrutné tyče s tyčkama stab. taky výfuk to taky nedělá spodní silentblok motoru je taky novej ale problém přetrvává stále Napadlo mě jestli to nemůže dělat vůle v diferáku nebo dvouhmota na volnoběh se motor neotřepává ani v tahu poradíte mi prosím co by to mohlo dělat majitel to chce odstranit za jakoukoliv cenu
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

auto má natočený 400 tisíc
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

skontroluj horizontalne sroby predneho ulozenia ramena , ci niesu zdeformovane, mohlo by ti cestovat rameno
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

ramena jsem měl dole když jsem lisoval ty puky nevšimnul jsem si ničeho neobvyklýho přední uložení na ramenech jsem na vůle zkoušel každopádně na to jěště mrknu ale moc na to nevsázím :(
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

na zdvihaku to nezistis, vytoc predne sroby z ramien a skontroluj valcovanie
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

netopier píše:na zdvihaku to nezistis, vytoc predne sroby z ramien a skontroluj valcovanie
dobrá zkusím
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Marek67 píše:
netopier píše:na zdvihaku to nezistis, vytoc predne sroby z ramien a skontroluj valcovanie
dobrá zkusím
ja som takto skoro vymenil riadenie.
nakoniec som si lahol pod auto a kamarat tocil z lava do prava plny , a videl som ako sa rameno hybe , vymenil som vsetky sroby na damena a parada
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

netopier píše:
Marek67 píše:
netopier píše:na zdvihaku to nezistis, vytoc predne sroby z ramien a skontroluj valcovanie
dobrá zkusím
ja som takto skoro vymenil riadenie.
nakoniec som si lahol pod auto a kamarat tocil z lava do prava plny , a videl som ako sa rameno hybe , vymenil som vsetky sroby na damena a parada
tak dikec za info snad to bude ono kéž by
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

netopier píše:
Marek67 píše:
netopier píše:na zdvihaku to nezistis, vytoc predne sroby z ramien a skontroluj valcovanie
dobrá zkusím
ja som takto skoro vymenil riadenie.
nakoniec som si lahol pod auto a kamarat tocil z lava do prava plny , a videl som ako sa rameno hybe , vymenil som vsetky sroby na damena a parada
tak dikec za info snad to bude ono kéž by
kamo205
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 říj 2007, 13:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Handlová

Příspěvek od kamo205 »

Skus nasimulovat tu situaciu. Zabrzdi rucnu , daj za 1 a rychlo pustaj spojku, (tak ako slapes na brydu pri odvzdusnovani) no nie celkom nech ti motor nechcipne. Tak aby motor poskakoval. Malo by sa to buchanie prejavit a ak nie skus to aj na spiatocke. Potrebujes niekoho co tem bude cumet, no bacha s tou spojkou, nach ho neprejdes. Moze to robit silemblok na prevodovke.
Danakroman
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 17 kvě 2006, 21:23
Odpovědi: 0
Bydliště: duchcov city

Příspěvek od Danakroman »

resil sem neco podobneho shodou okolnosti taky na toledu ale r.v.97 a nakonec to byly strhle srouby na spodnim cepu jak drzi v rameni...majitel mi tvrdil ze cepy ma novy ale ze strhal srouby mi nerekl...ale pocitam ze toto jsi uz skontroloval jak pises...a co sertrvak??ten by to nemohl byt??
Vw Bora variant 85Kw
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Tak silentbloky motor převodovka nový je pravda že měli vůli jak prase hlavně ten u převodovky ale pořád ten stejnej problém šrouby na ramenách taky nový(pro jistotu) Když si na zvedáku zahýbu tam zpátky s kolem tak se ozývájí kovový rany s převodovky respektive s diferu ale kdyby měl vůli v ložiskách tak by asi dlouho nejela ne? ale zpátečka pokaždý škrkne
Mira_Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 18 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira_Brno »

Měl se podobnej problém, přidám kovová rana, uberu, kovová rana. Byl to vnitřní homokloub, blbý je, že se hrozně blbě zjišťuje kterej, takže nakonec šli oba a pohoda. Ještě je varianta ten diferák, ale spíš bych dal na ty homoklouby (jinak se mi to stalo taky na toledu asi při 420.000 km).
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Mira_Brno píše:Měl se podobnej problém, přidám kovová rana, uberu, kovová rana. Byl to vnitřní homokloub, blbý je, že se hrozně blbě zjišťuje kterej, takže nakonec šli oba a pohoda. Ještě je varianta ten diferák, ale spíš bych dal na ty homoklouby (jinak se mi to stalo taky na toledu asi při 420.000 km).
Je to klob u prevodovky, ten na dlohý poloose.
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Problém stále přetrvává výměna obou vnitřních homokloubů výměna spodních čepů ramen prostě vše je nové vídím to na převodovku půjčil jsem si na zkoušku převodovku kod EGR z 66kw mám tam EGS můžu je zaměnit? nebude to problém v převodovým poměru atd... dík už jsem z toho zoufalej :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“