
Rozhovor so sefom vyvoja SKODA AUTO o novych motoroch
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozhovor so sefom vyvoja SKODA AUTO o novych motoroch
AUDI A3, RV98, AGR 66kw, seriovka
No vyzera to to tak ze on zjavne nebude strojny inzinier, ale nejaky marketingovy manazer. Takze zase netreba brat vsetko co je tam napisane srmtelne vazne. Iste doba pokrocila, technika, a pouzite materialy su na uplne inej urovni ako donedavna, ale nemozno to povazovat za neznicitelne. Dalo by sa otom diskutovat.
Tak to beze sporu. Pravdou třeba je, že motory TSi mají maxima točivého momentu ve velmi nízkých otáčkách (turbo to prostě nafouká), ale provozovat dlouhodobě motor třeba při těch 1100 otáčkách podle mého názoru dobré není. Motor nemá potřebnou setrvačnost, což je fyzikální veličina pro plynulý pohyb točivého stroje velmi důležitá. A není to jen o setrvačnosti, svou roli hrají i jiné faktory.
Ale jako čtení na dobrou noc to není špatné.
Ale jako čtení na dobrou noc to není špatné.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
http://www.skoda-auto.cz/company/cze/pr ... chdev.aspxTDI tech píše:No vyzera to to tak ze on zjavne nebude strojny inzinier, ale nejaky marketingovy manazer. Takze zase netreba brat vsetko co je tam napisane srmtelne vazne. Iste doba pokrocila, technika, a pouzite materialy su na uplne inej urovni ako donedavna, ale nemozno to povazovat za neznicitelne. Dalo by sa otom diskutovat.
Je to inzinier, ale bolo by naivne si mysliet, ze chce aby nove skodovky vydrzali majitelom 20 a viac rokov

AUDI A3, RV98, AGR 66kw, seriovka
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
By si pánové měli dát obkládek na hlavičky a vrátit zpáteční letenky na Mars.
Pokud chtějí za trochu rozumější auto minimálně 800.000 kč, tak se s "Výdrží klidně i 250.000 km" malinko posrali.
Hromada co nejlevnějších a poddimenzovaných dílů, které nikdo vlastně ani pořádně nekupuje.
Hlavně, že to nacpou takovou spoustou čidel a drátů, že umožní řízení uplně každému idiotovi.
Pokud chtějí za trochu rozumější auto minimálně 800.000 kč, tak se s "Výdrží klidně i 250.000 km" malinko posrali.
Hromada co nejlevnějších a poddimenzovaných dílů, které nikdo vlastně ani pořádně nekupuje.
Hlavně, že to nacpou takovou spoustou čidel a drátů, že umožní řízení uplně každému idiotovi.
a já myslel, že se zavedením CANu se počet drátů zmenšil.. 8km to je pěkný, že by v tom bylo i vinutí startéru, altiku a všech motorků??
kdysi byly testy ve světě motorů po 100 tis km rozebraná auta atd, prostě fraška .. jsem zvědavej, co najdu v naší feldě 1.3MPI , která má teď 450 tis a jede vesele dál, na motoru ani těsnění pod hlavou, prostě do motoru nikdo nelez, jen ve 420 tis jsme dělali poprvé spojku
kdysi byly testy ve světě motorů po 100 tis km rozebraná auta atd, prostě fraška .. jsem zvědavej, co najdu v naší feldě 1.3MPI , která má teď 450 tis a jede vesele dál, na motoru ani těsnění pod hlavou, prostě do motoru nikdo nelez, jen ve 420 tis jsme dělali poprvé spojku

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Asi většina z nás tuší, že těch zmíněných 250.000 km je železná jistota. Ty motory vydrží minimálně dvakrát tolik.
Když před dvaceti lety nastupovaly motory s přímým vstřikem nafty, asi málokdo by věřil, že mohou najet i milion kilometrů. A když se na to podíváme dneska, už víme, že půl mega je běžný kilometrový proběh a mnohé motory TDi či SDi jedou i po této "magické" metě vesele dál.
Ostatně každý z nás, kdo má naftu od VW ví, co ty motory snesou, co dávají a jak dlouho. Já mám na Galaxy AFN čtvrt mega - komprese přes 30 kilo, spotřeba oleje symbolická (méně než litr na výměnu), jede jak vítr, žere méně než udává výrobce, krom dvou hydraulických zdvihátek je vše naprosto původní................, tak co bych řešil, ne?
Když před dvaceti lety nastupovaly motory s přímým vstřikem nafty, asi málokdo by věřil, že mohou najet i milion kilometrů. A když se na to podíváme dneska, už víme, že půl mega je běžný kilometrový proběh a mnohé motory TDi či SDi jedou i po této "magické" metě vesele dál.
Ostatně každý z nás, kdo má naftu od VW ví, co ty motory snesou, co dávají a jak dlouho. Já mám na Galaxy AFN čtvrt mega - komprese přes 30 kilo, spotřeba oleje symbolická (méně než litr na výměnu), jede jak vítr, žere méně než udává výrobce, krom dvou hydraulických zdvihátek je vše naprosto původní................, tak co bych řešil, ne?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)