Rozhovor so sefom vyvoja SKODA AUTO o novych motoroch

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Matvej
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 30 dub 2009, 07:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Rozhovor so sefom vyvoja SKODA AUTO o novych motoroch

Příspěvek od Matvej »

AUDI A3, RV98, AGR 66kw, seriovka
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Příjemné čtení.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

No vyzera to to tak ze on zjavne nebude strojny inzinier, ale nejaky marketingovy manazer. Takze zase netreba brat vsetko co je tam napisane srmtelne vazne. Iste doba pokrocila, technika, a pouzite materialy su na uplne inej urovni ako donedavna, ale nemozno to povazovat za neznicitelne. Dalo by sa otom diskutovat.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak to beze sporu. Pravdou třeba je, že motory TSi mají maxima točivého momentu ve velmi nízkých otáčkách (turbo to prostě nafouká), ale provozovat dlouhodobě motor třeba při těch 1100 otáčkách podle mého názoru dobré není. Motor nemá potřebnou setrvačnost, což je fyzikální veličina pro plynulý pohyb točivého stroje velmi důležitá. A není to jen o setrvačnosti, svou roli hrají i jiné faktory.

Ale jako čtení na dobrou noc to není špatné.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Matvej
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 30 dub 2009, 07:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od Matvej »

TDI tech píše:No vyzera to to tak ze on zjavne nebude strojny inzinier, ale nejaky marketingovy manazer. Takze zase netreba brat vsetko co je tam napisane srmtelne vazne. Iste doba pokrocila, technika, a pouzite materialy su na uplne inej urovni ako donedavna, ale nemozno to povazovat za neznicitelne. Dalo by sa otom diskutovat.
http://www.skoda-auto.cz/company/cze/pr ... chdev.aspx

Je to inzinier, ale bolo by naivne si mysliet, ze chce aby nove skodovky vydrzali majitelom 20 a viac rokov :-)
AUDI A3, RV98, AGR 66kw, seriovka
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já dělám 4 roky pro firmu co dodává napřímo do koncernu VW komponenty, byl jsem u zrodu těchto motorů,zástavbových zkoušek a tak podobně...počáteční problémy s těmito motory obrovské - praskání klikovek,trhání ojnic atd.atd
Podle mě takto "malé" motory s takovým výkonem...no já nevím :roll:
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no to je pekné ze vydrzi 250.000km, ale to by mohlo vydrzat aj viac troška nie?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

midnight_man píše:no to je pekné ze vydrzi 250.000km, ale to by mohlo vydrzat aj viac troška nie?
a naco? sak by sa potom nepredavali nove auta (LOL)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

len kto im tie nove auta bude kupovat....
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Spíš za co je bude kupovat........
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

By si pánové měli dát obkládek na hlavičky a vrátit zpáteční letenky na Mars.
Pokud chtějí za trochu rozumější auto minimálně 800.000 kč, tak se s "Výdrží klidně i 250.000 km" malinko posrali.

Hromada co nejlevnějších a poddimenzovaných dílů, které nikdo vlastně ani pořádně nekupuje.
Hlavně, že to nacpou takovou spoustou čidel a drátů, že umožní řízení uplně každému idiotovi.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Někde jsem slyšel, že v Octavii RS s plnou výbavou je údajně přes osm kilometrů drátů. Je to vůbec možné?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

kup ju, vytiahni kable, ponadpajaj a zmeraj :-D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a já myslel, že se zavedením CANu se počet drátů zmenšil.. 8km to je pěkný, že by v tom bylo i vinutí startéru, altiku a všech motorků??

kdysi byly testy ve světě motorů po 100 tis km rozebraná auta atd, prostě fraška .. jsem zvědavej, co najdu v naší feldě 1.3MPI , která má teď 450 tis a jede vesele dál, na motoru ani těsnění pod hlavou, prostě do motoru nikdo nelez, jen ve 420 tis jsme dělali poprvé spojku :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Asi většina z nás tuší, že těch zmíněných 250.000 km je železná jistota. Ty motory vydrží minimálně dvakrát tolik.
Když před dvaceti lety nastupovaly motory s přímým vstřikem nafty, asi málokdo by věřil, že mohou najet i milion kilometrů. A když se na to podíváme dneska, už víme, že půl mega je běžný kilometrový proběh a mnohé motory TDi či SDi jedou i po této "magické" metě vesele dál.

Ostatně každý z nás, kdo má naftu od VW ví, co ty motory snesou, co dávají a jak dlouho. Já mám na Galaxy AFN čtvrt mega - komprese přes 30 kilo, spotřeba oleje symbolická (méně než litr na výměnu), jede jak vítr, žere méně než udává výrobce, krom dvou hydraulických zdvihátek je vše naprosto původní................, tak co bych řešil, ne?:wink:
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“