Rozhovor so sefom vyvoja SKODA AUTO o novych motoroch
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No je to o tom, aby se v určitou dobu přestalo vyplácet opravovat auto a koupilo se nový. V rámci firemní strategie normální věc. Kdyby auto vydrželo milión km tak by se nový tolik neprodávaly a znova neopravovaly a automobilka by neměla takový zisky. Výrobní náklady dejme tomu na vstřik jsou nicotný. Bohužel pro zákazníky servisu blbá zpráva.
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Hold doba kdy například MB vydrželo při každodenním ježdění 20 let jen na výměnách oleje a pneu jsou nenávratně pryč.
Jeden drát na čerpadlo a dva ke startéru toť veškerá elektrika. Jediný čidlo krom olejovýho bylo v nádrži. Co se tam mohlo posrat? Jenom ta koroze plechů.
Všechno na motoru kovářská prace - ocel, krev a mléko.
Jeden drát na čerpadlo a dva ke startéru toť veškerá elektrika. Jediný čidlo krom olejovýho bylo v nádrži. Co se tam mohlo posrat? Jenom ta koroze plechů.
Všechno na motoru kovářská prace - ocel, krev a mléko.

Passat 4motion AVF
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Re: Dnešní motory spolehlivý ale náhradní díly katastrofa
SOUHLASDani34el píše:Vývojář ŠKODY má pravdu v tom, že dnešní motory jsou spolehlivější a i úspornější, ale je to relativní ta úspora. Měli jsme v rodině Mercedes 240 D W123 a 250 TD W 124 a známej měl 300 D šestiválec.
Všechny žraly tak o 2 litry víc než dnešní TDI. Švagr má teď TDI AUDI 2,5 6V a to auto ho skoiro zruinovalo. Váhy vzduchu nepočítám, pořád nějáký cukání, pak odešla 2 x vačka v hlavě, něco na TIPTRONICU... ty 2 litry spotřeby míň než u mechanickýho Mercedesu se mu dávno NEVYPLATILY.
U MB 25O TD jsem neměnil žádnej rozvoďák, žádnou váhu vzduchu, nic. P/řidal sem mechanickýmu čerpadlu a jelo to jak bejk. Co je mi platný 2,0 TDI, když už mi měnily 1 vstřik ( 10.000,- Kč.....)...u Mercedesu trysky do vstřikovačů stály jedna 500,-- ...... dvouhmotnostní setrvačník mlátil...dalších 10.000,-- ........ tolik nafty jsem na TDI čku oproti MB neušetřil. A co dkyž odejdou další vstřikovače ? Je to nehoráznost...cena za 4 vstřikovače přes 50.000,-- Kč !!! Tolik nestála ani GO na Mercedesu po 600.000 km.
Pořád svítila kontrolka filtru pevných částic...že mám jít do servisu. Blbě se to vypalovalo, asi že městskej provoz. Ve valstní režii neopravitelný a hlavně když to svítilo razantně se snížil výkon. Poprvé jsme zaplatilů asi 5000,-- a podruhé 7.500,-- . Auto s filterm už enchci----tolik by mě v Mercedesu 250 TD stál vejfuk, ale nerez !!!
Tohle by se mělo pánům inženýrům u VW vysvětlit. Jenže zákazník je tupej a kupuje a kupuje šmejdy....a pak když se něco podělá je to nehorázně drahý !!!

Ty TSI motoru v obsahu 1.2 doufam budou lepši jak ty 3 valcove 1.2. Děs a hruza tydle motory. 20000 km a hlava v piči.Tož kde sme. A to nebyl ojediněly připad. Myslim že se s timdle setkalo vice lidi tady z fora. A ty 2.0 TDi ty prvni motory v Octavii II ty taky nebyly moc dobry dokad je nevychytali. Jak tady už někdo psal radši ta rotačka
Tod muj nazor.

Audi 80 1.8i-První vůz 
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.

Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 14 led 2010, 19:35
Zlatá rotačka
Já měl 2.0 TDI (2005) přesně 3 měsíce (koupené jeté z naší firmy - jeden člověk, pravidelný servis a k autu se choval opravdu slušně) - měl skutečně najeto 119000 km. Větší shit jsem neviděl. Po úspěšném zbavení (kdy zrovna fungovala a nikde nic červěně nesvítilo a neblikalo) jsem si koupil zachovalou TDI 81kW se skutečnými 130tkm - jezdí za hubičku a bez problémů. PD už nechci vidět - uvidíme co předvede CR TDI, ale iluze si nedělám.