LOGY- turbo pretlaci a padne kusok, sycanie z motora,vaha

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
michael911
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 01 zář 2009, 21:11
Odpovědi: 0

LOGY- turbo pretlaci a padne kusok, sycanie z motora,vaha

Příspěvek od michael911 »

Zdravim, mam Seat Cordobu 1.9 TDi GT 81kW motor AFN r.v. 99 (6k1).
Problem: auto netahalo, nalogoval som, zistil ze je vaha vzduchu KO. Vymenil som vahu za kamaratovu, auto islo dobre, vratil som naspat povodnu vahu, a auto ide stale dobre. Prikladam link na LOGY. Neviete niekto cim to moze byt?

Hlavna otazka: na logoch je vidiet ze turbo mi pretlaci pri 2100ot o 200mbar, potom padne na 1700mbar a postupne pridava az sa dostane na pozadovany tlak. Vie niekto poradit co to moze sposobovat?

A nakoniec dodam este jednu zaujimavost, ked pridam plny plyn, alebo ked auto inak zatazim (kopec, nalozene auto...) tak je pocut vyrazne sycanie. Skusal som to najst, ale na volnobeh nic nieje pocut (aj ked sa motor vytoci). Povymienal som vsetky podtlakove hadicky, skusil som ustami regulaciu turba, vsetko drzi. Tiez som skusil tesnost sacieho potrubia, odpojil som potrubie za turbom, na prechodke medzi hlinnikovou trubkou a plastovou, dal zaslepku a natlakoval kompresorom na 1,5 atm a nic nesycalo. Uz fakt netusim odkial to moze ist.

Auto taha normale, ale hadze chyby 00550-Regulace počátku vstřiku - sporadicka a 65535-Vadná řídicí jednotka-sporadicka

Ak by mi niekto poradil bol by som velmi vdacny. Pripadne ak by bolo potreba osobne niekam zajst, byvam v Brne a nieje problem prist.
Uživatelský avatar
myzu
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 12 kvě 2007, 09:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od myzu »

Zdravim, mohol by som poprosit o informaciu ako sa to vyriesilo, ak sa to teda vyriesilo, lebo mne zacalo robit presne to iste, pocut vyrazne sycanie pri zatazeni motora. Zacalo to robit hned po tom ako som vymenil katalyzator. Dakujem
michael911
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 01 zář 2009, 21:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od michael911 »

zatial sa to nevyriesilo, auto ide tak ako ma...natlakovanie sacieho potrubia na 2,5 atm. neodhalilo ziadnu netesnost...podtlakove hadicky pomenenne a syci stale....este jedna vec ma napadla-do RJ vedie jedna hadicka zo sacieho potrubia, a v RJ je kusok hadicky, ktora moze mat dierku, na cordobe je RJ hned pod celnym sklom pred vodicom, a odtial ide to sycanie....posledna moznost....ak neratam vyfukove potrubie (praskle zvody)
Tom007
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07 srp 2010, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom007 »

Už jsem se setkal s volným výfukovým potrubím, auto taky podivně pískalo při přidání a zátěži a nakonec to jsem našel tři volné šrouby na výfukovém potrubí. Jinak nebylo nic vidět ani slyšet.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

TeĎ jsem odstraŇoval přeně takové syčení u Supa AVH a nakonec jsem zjistil,že že má první tlaková hadice u turba /s ocelovými koncovkami a zajištění pérem/ tak 1 cm trhlinu těsně u turba...A zasyčelo to , až při vytočení motoru.../cena hadice ve škodovce -3500 kč/samozřejmě auto nejelo...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

syčí aj cez EGR keď je zaslepený a hadička nie
(crazy)
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Tak jednak ta chyba řj(jednokonektrorová s integrovaným čidlem tlaku sání) bývá způsobena olejem v řj a to syčení nedávno tady řešil klubák Petr. Lim a měl ucpaný vývod na atm. tlak pro N75 a N18 ve víku pro filtr vzduchu. Po profouknutí syčení ustalo.
Passat 4motion AVF
michael911
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 01 zář 2009, 21:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od michael911 »

hadicky som vsetky menil
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Já neměl na mysli hadičku, ale vnitřek airboxu, kde je vývod pro atm. tlak na ovládání N75 a N18.
Passat 4motion AVF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“