LOGY- turbo pretlaci a padne kusok, sycanie z motora,vaha
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 zář 2009, 21:11
LOGY- turbo pretlaci a padne kusok, sycanie z motora,vaha
Zdravim, mam Seat Cordobu 1.9 TDi GT 81kW motor AFN r.v. 99 (6k1).
Problem: auto netahalo, nalogoval som, zistil ze je vaha vzduchu KO. Vymenil som vahu za kamaratovu, auto islo dobre, vratil som naspat povodnu vahu, a auto ide stale dobre. Prikladam link na LOGY. Neviete niekto cim to moze byt?
Hlavna otazka: na logoch je vidiet ze turbo mi pretlaci pri 2100ot o 200mbar, potom padne na 1700mbar a postupne pridava az sa dostane na pozadovany tlak. Vie niekto poradit co to moze sposobovat?
A nakoniec dodam este jednu zaujimavost, ked pridam plny plyn, alebo ked auto inak zatazim (kopec, nalozene auto...) tak je pocut vyrazne sycanie. Skusal som to najst, ale na volnobeh nic nieje pocut (aj ked sa motor vytoci). Povymienal som vsetky podtlakove hadicky, skusil som ustami regulaciu turba, vsetko drzi. Tiez som skusil tesnost sacieho potrubia, odpojil som potrubie za turbom, na prechodke medzi hlinnikovou trubkou a plastovou, dal zaslepku a natlakoval kompresorom na 1,5 atm a nic nesycalo. Uz fakt netusim odkial to moze ist.
Auto taha normale, ale hadze chyby 00550-Regulace počátku vstřiku - sporadicka a 65535-Vadná řídicí jednotka-sporadicka
Ak by mi niekto poradil bol by som velmi vdacny. Pripadne ak by bolo potreba osobne niekam zajst, byvam v Brne a nieje problem prist.
Problem: auto netahalo, nalogoval som, zistil ze je vaha vzduchu KO. Vymenil som vahu za kamaratovu, auto islo dobre, vratil som naspat povodnu vahu, a auto ide stale dobre. Prikladam link na LOGY. Neviete niekto cim to moze byt?
Hlavna otazka: na logoch je vidiet ze turbo mi pretlaci pri 2100ot o 200mbar, potom padne na 1700mbar a postupne pridava az sa dostane na pozadovany tlak. Vie niekto poradit co to moze sposobovat?
A nakoniec dodam este jednu zaujimavost, ked pridam plny plyn, alebo ked auto inak zatazim (kopec, nalozene auto...) tak je pocut vyrazne sycanie. Skusal som to najst, ale na volnobeh nic nieje pocut (aj ked sa motor vytoci). Povymienal som vsetky podtlakove hadicky, skusil som ustami regulaciu turba, vsetko drzi. Tiez som skusil tesnost sacieho potrubia, odpojil som potrubie za turbom, na prechodke medzi hlinnikovou trubkou a plastovou, dal zaslepku a natlakoval kompresorom na 1,5 atm a nic nesycalo. Uz fakt netusim odkial to moze ist.
Auto taha normale, ale hadze chyby 00550-Regulace počátku vstřiku - sporadicka a 65535-Vadná řídicí jednotka-sporadicka
Ak by mi niekto poradil bol by som velmi vdacny. Pripadne ak by bolo potreba osobne niekam zajst, byvam v Brne a nieje problem prist.
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 zář 2009, 21:11
zatial sa to nevyriesilo, auto ide tak ako ma...natlakovanie sacieho potrubia na 2,5 atm. neodhalilo ziadnu netesnost...podtlakove hadicky pomenenne a syci stale....este jedna vec ma napadla-do RJ vedie jedna hadicka zo sacieho potrubia, a v RJ je kusok hadicky, ktora moze mat dierku, na cordobe je RJ hned pod celnym sklom pred vodicom, a odtial ide to sycanie....posledna moznost....ak neratam vyfukove potrubie (praskle zvody)
TeĎ jsem odstraŇoval přeně takové syčení u Supa AVH a nakonec jsem zjistil,že že má první tlaková hadice u turba /s ocelovými koncovkami a zajištění pérem/ tak 1 cm trhlinu těsně u turba...A zasyčelo to , až při vytočení motoru.../cena hadice ve škodovce -3500 kč/samozřejmě auto nejelo...
nepropadat panice...