elektronika
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zaměř se na místo v kabeláži hlavně v místě kde se dostává voda,rozmotat opletení a uvidíš.hubo44 píše:No takto som si predstavoval odpo. na otazku. Tak podla mňa to bude hnila kabelaž a nie budiky. Mal by si si najsť dobreho elektrikara a nech ti prekontroluje kabelaž v mot. priestore. Tie poškodene ti vymeni a bude pokoj.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Jen tak do plena, veci o kterych vim:
1) Ty kabely nemusi bejt uhnily nebo upadly, nebo nejak povrchove poskozeny. Staci aby natahly vodu pod izolaci a byly zoxidovany. Razem je z toho polovodic
Dan za uspory na medi. Ta by jen povrchove zcernala, ale vedla by dal.
2) Od jisty doby nekdy po roce 2000 se nesmi pouzivat olovo v pajedlech. Od te doby existuje problem s oxidaci cinu v plosnych spojich a postupnemu rozpadu kontaktu. Takze nevylucuju problem v desce pristroju. U novejsich aut to casem bude velky problem.
1) Ty kabely nemusi bejt uhnily nebo upadly, nebo nejak povrchove poskozeny. Staci aby natahly vodu pod izolaci a byly zoxidovany. Razem je z toho polovodic
2) Od jisty doby nekdy po roce 2000 se nesmi pouzivat olovo v pajedlech. Od te doby existuje problem s oxidaci cinu v plosnych spojich a postupnemu rozpadu kontaktu. Takze nevylucuju problem v desce pristroju. U novejsich aut to casem bude velky problem.