nevim ted, jak to myslis. Ja jsem narazel na to,ze ne kazdej umi zajet s 250hp autem 14s. Taky na to potrebujes nejakej ten um a citSlavkov píše:.. tak to přijeď Tobymu vysvětlit do Vyškova na letištěLusťa píše:tohle neni Jen o vykonu,musis to umet i za volantem prodat,jinak ti je vykon na prd
MIMOŇSKÉ Války XVI (7. 5.- 9. 5. 2010)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nene, tolik ne. S 265PS jsem loni v Mimoni udělal 13,5. Ale je to i o průběhu, o ryhlosti nástupu turba....prostě o komplet HW i SW, nejen o max.hodnotě výkonu! A řidič taky, samozřejmě!toby66kw píše:Zajel sem na půjčeném kinderautu 230ps-14,2s-164kmh ( bejt to moje auto těch 14s bych na startu dohnal )
G4 předohrab by musel mít kolik 250+
Ale jinak máte pravdu, že to naštve! Proto taky s Golfem přestávám jezdit. Nebudu huntovat motor na 330 koních abych se držel na bedně. To už je trochu za hranicema seriových komponentů. Je třeba se s tím prostě smířit. Nesere mě to. Proto na Fabii nenadávám ale inspiruju se ;o)
Vem si, že ve 2,5kách jezdí lupo a zlatka. Jak se asi musí cítit závodníci tam? Možná i proto tam letos byl jen jeden

Vy to berete jako divizi SPECIAL DIESEL, ale seriová 2,5ka by tam prostě jela proti lupu.....

Každopádně já byl bych byl pro kategorii DIESEL SPECIAL a rád bych se tam s neseriovým vozem co nejezdí v běžném provozu přihlásil, ať si i seriovky zazávodí. I když....jestli budeme tvrdit že vítězná Fabia má STK, tak pak už nevím!

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
To Forest :
jezis, to je zase rozhovor. Holze a Risu beru jako ikony a vzory pro vsechno co se tyce sportTDI a vazim si jich, coz oni dobre vedi. vubec se nebavim o broukovi, neni to plastak, nitrak apod. Nevim proc resis vitezstvi "pres mrtvoly", kdybys znal Holze ty, tak dobre vis, ze to dela pro svou radost a ne pro vitezstvi. On se nesnizi k plastum, nitru apod. A to jsou jeho slova. Jasne, vyhrat chce kazdej, ale ne za kazdou cenu. neprekrucuj moje slova, to je radsi vubec nekomentuj.
jezis, to je zase rozhovor. Holze a Risu beru jako ikony a vzory pro vsechno co se tyce sportTDI a vazim si jich, coz oni dobre vedi. vubec se nebavim o broukovi, neni to plastak, nitrak apod. Nevim proc resis vitezstvi "pres mrtvoly", kdybys znal Holze ty, tak dobre vis, ze to dela pro svou radost a ne pro vitezstvi. On se nesnizi k plastum, nitru apod. A to jsou jeho slova. Jasne, vyhrat chce kazdej, ale ne za kazdou cenu. neprekrucuj moje slova, to je radsi vubec nekomentuj.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
brouk ma ale plastovy blatnikyflekyc píše:To Forest :
jezis, to je zase rozhovor. Holze a Risu beru jako ikony a vzory pro vsechno co se tyce sportTDI a vazim si jich, coz oni dobre vedi. vubec se nebavim o broukovi, neni to plastak, nitrak apod. Nevim proc resis vitezstvi "pres mrtvoly", kdybys znal Holze ty, tak dobre vis, ze to dela pro svou radost a ne pro vitezstvi. On se nesnizi k plastum, nitru apod. A to jsou jeho slova. Jasne, vyhrat chce kazdej, ale ne za kazdou cenu. neprekrucuj moje slova, to je radsi vubec nekomentuj.

MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Je mi absolutne jedno jaky mas na me nazor. Ja jsem mel moznost si na tebe nazor udelat a vramci nejlepsiho kompromisu s ohledem na me okoli jsem se rozhodl te ignorovat (cehoz sis mohl v Mimoni vsimnout).Smradlavá žížala píše:...
S mym G4 kombi me vice, nezli pravdepodobne na zavodni draze nepotkas. Jak uz jsem ti rekl jednou, ja to mam na denni vyuziti, takze hlavni prioritou (narozdil od tebe) jsou nizsi a stredni otacky (s tim, ze chci, aby to jelo, takze mi to toci do asi 5xxx otacek s chuti a nebyt omezovace, ma chut i nadale). Zde se lisime, protoze jak uz jsi nekolikrat rekl, ty stavis auto s durazem na predevsim nejvyssi vykon (i za cenu ustupku v podobe horsiho prubehu krouticiho momentu odspodu).
Jinak verim, ze te to zajima (ostatne o uspesnem dokonceni projektu jsem jiz informoval na foru davno), ale pote, jak ses projevil a zachoval se ke me se od tebe proste distancuju (bez jakychkoliv vyhruzek ti doporucuji, aby sis tohoto stavu vazil, byl za nej rad a snazil se ho zachovat).
Mno ja bral ciste (amatersky) pomer kg/vykon, takze jsem pocital G4 kombi 1400kg/300k je zhruba rovno G2 1000kg/220k. Tak jsem napriklad prisel na onech 170k v motokare/papundeklu. Vskutku nehodlam na sprinty vyhazovat zadni sedacky, podlahu, spolujezdcovu sedacku, predni vyztuhu atd. a tankovat litry jen na sprinty. Treba spatny pristup, ale az to zacnu takhle hrotit, tak to si radeji postavim papundekla s TDI.TDIPOWER píše:...)
... myslim si, ze muj primer jsi mel moznost pochopit.
Presne o tom mluvim a zda se mi, ze to nekteri lide odmitaji pochopit. Proste (prozatim a ono kdovi jestli vubec) neplanuju stavet auto jen na sprinty. Pravdou je, ze uvazuji o stavbe auta na testovani turbodmychadel a jinych HW komponentu, nicmene to je pri soucasnem stavu ekonomiky spis hudbou daleke budoucnosti.TDIPOWER píše:Proto taky s Golfem přestávám jezdit. Nebudu huntovat motor na 330 koních abych se držel na bedně. To už je trochu za hranicema seriových komponentů.
Precti si, co jsem napsal a pak pochopis, ze jsi defacto nenapsal nic jineho. Mimochodem Lubose znam uz dost dlouho a za svuj pobyt v Chomutove jsem nim mel moznost kecat dostatecne dlouho (nehlede na to, ze po celou dobu nasi znamosti jsem s nim prubezne v telefonickem kontaktu).flekyc píše:...
mvolesko2 píše: Tak jasny, co je me znamo, nikdo se nikdy to Lupa taky neobul za to, ze je to tak "hlinikova", tedy odlehcena verze, protoze to je proste ze serie. Az se bude delat seriova (chapejme urcena pro provoz na silnicnich komunikacich) Fabie s ramem a plastovejma dilama, pak mi nezbude nic jinyho, nezli uznat jedine dobrou volbu takoveho vozu. Do te doby to z meho dost mozna subjektivniho hlediska nema na sprintech v diskutovane kategorii co delat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
V tom s tebou souhlasím. Proto jsem vždy jezdil s klimou, 312mm kotoučema, přední výztuhu mám tak o polovinu těžší než serie. Na auto po příjezdu z Ostravska po vlastní ose šly jen jiná kola a zadní sedačky ven. I tak to do loňska stačilo na bednu!
Ale i tak nejsem na Fabii nasraný......prostě jsem to pochopil a jsem za to rád. Už by u nás taky konečně mohl zajet nějaký diesel pod 11s!!!! Ne?
Je pravda, že kategorii by měl mít jinou..... Ale pokud v rámci pravidel nic neporušili...tak co? Všichni maj tu možnost.....
Ale i tak nejsem na Fabii nasraný......prostě jsem to pochopil a jsem za to rád. Už by u nás taky konečně mohl zajet nějaký diesel pod 11s!!!! Ne?
Je pravda, že kategorii by měl mít jinou..... Ale pokud v rámci pravidel nic neporušili...tak co? Všichni maj tu možnost.....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Asi tomu ne zcela rozumím, ale každý ladí auto, aby to splňovalo jeho představu a ne prioritně pro sprinty.
Jinak co se týče již zmiňované laminátové Fabie, tak bych k tomu řekl pouze to, že celé tyhle sprint soutěže zavánějí amaterismem, pokud mezi seriovými vozy nastupuje takovéto auto
Jinak co se týče již zmiňované laminátové Fabie, tak bych k tomu řekl pouze to, že celé tyhle sprint soutěže zavánějí amaterismem, pokud mezi seriovými vozy nastupuje takovéto auto

Octavia I, ALH, 2003, Reesha chip - OUT
Mitsubishi Pajero, 2008 - OUT
BMW, 525d, F10, 2011
Mitsubishi Pajero, 2008 - OUT
BMW, 525d, F10, 2011
Je to o tom, že na ty diesly všichni serou. I když tady na foru se to nezdá, tak nás je rozhodně menšina. Proto nejsou koeficienty atd....
Na druhou stranu....už teď v kategorii nad 2500ccm byly 3 auta. Kdyby byla kategorie SPECIAL DIESEL, tak v ní jsou tak 3 auta asi, nad 2500ccm je jedno auto....tak to zas trochu chápu. Mě zas příjde jako amaterismus se kvuli tomu po každých sprintech hádat! Prostě každý ta auta mohl vidět, měl by pochopit že nejsou srovnatelná a prostě k tomu takto přistupovat! Chceš si vyřezat díru do káry? Můžeš! Nechceš? Tak se nevstekej! Víte, jaký má kdo cca výkon, to je stěžejní! To, že tomu pak neodpovídají časy....no bohužel!
Tam, kde jsou už hranice výkonu se seriovými komponenty a nechcete kupovat kované díly, tak se to dá řešit hmotností! Jednoduché! Taky to stojí kupu práce a peněz!
Evidentně Fabia nebude mít bůhví jakej výkon, ale jsou to evidentně chlapci šikovný, poradili si jinak!
Na druhou stranu....už teď v kategorii nad 2500ccm byly 3 auta. Kdyby byla kategorie SPECIAL DIESEL, tak v ní jsou tak 3 auta asi, nad 2500ccm je jedno auto....tak to zas trochu chápu. Mě zas příjde jako amaterismus se kvuli tomu po každých sprintech hádat! Prostě každý ta auta mohl vidět, měl by pochopit že nejsou srovnatelná a prostě k tomu takto přistupovat! Chceš si vyřezat díru do káry? Můžeš! Nechceš? Tak se nevstekej! Víte, jaký má kdo cca výkon, to je stěžejní! To, že tomu pak neodpovídají časy....no bohužel!
Tam, kde jsou už hranice výkonu se seriovými komponenty a nechcete kupovat kované díly, tak se to dá řešit hmotností! Jednoduché! Taky to stojí kupu práce a peněz!
Evidentně Fabia nebude mít bůhví jakej výkon, ale jsou to evidentně chlapci šikovný, poradili si jinak!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
dam ten odkaz aj sem...my sme vinimocne pred vami co sa tyka sprintov...u nas existuje slovenska sprinterska asociacia(SSA)a to ma pod palcom...
www.zrychlenie.sk

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 24 srp 2008, 22:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Foreste ty perlíš
Lezl jsem snad v Mimoni za tebou? Nelezl, proč taky že jo
Já ignoroval tebe. Jasně jsem ti říkal, že sprinty nejsou moje priorita, prostě na to nemám peníze, abych stavěl jen závodní auto. Chci mít silný auto a nepotřebuju mít brutální spodek, to jsem taky psal, tak co to tady vytahuješ vytržený ze souvětí? Další věc je, že jsem ve fázi zkoušení a podle toho mám i výsledky, tak si nech ty řeči o mě mojem autě na koledu. Až to bude hotový, tak mi to klidně kritizuj. "SÁM" jsi to stavěl dost dlouho. Vůbec bych sem nepsal nebýt toho, že jsis mě zase vzal do huby. A nevyhrožuj voe 



Golf 4 tdi ajm 280 PS 545 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pokud to neladi prioritne pro sprinty, pak mu muze byt jedno v jake kategorii pojede, ne? A lidi s temerseriovkama budou klidnejsi. Tady nejde o pohary, jde o princip.homy píše:Asi tomu ne zcela rozumím, ale každý ladí auto, aby to splňovalo jeho představu a ne prioritně pro sprinty.
Jinak co se týče již zmiňované laminátové Fabie, tak bych k tomu řekl pouze to, že celé tyhle sprint soutěže zavánějí amaterismem, pokud mezi seriovými vozy nastupuje takovéto auto
Mno pokud bys lezl, ptal bych se te na to turbo co jsi mi slibil a dluzis mi ho. Pokud bych te neignoroval, pak bych po tobe sel iniciativne vyzadovat. Dale bych upozornil na fakt, ze me tvoje auto nezajima.Smradlavá žížala píše:Foreste ty perlíšLezl jsem snad v Mimoni za tebou? Nelezl, proč taky že jo
Já ignoroval tebe. Jasně jsem ti říkal, že sprinty nejsou moje priorita, prostě na to nemám peníze, abych stavěl jen závodní auto. Chci mít silný auto a nepotřebuju mít brutální spodek, to jsem taky psal, tak co to tady vytahuješ vytržený ze souvětí? Další věc je, že jsem ve fázi zkoušení a podle toho mám i výsledky, tak si nech ty řeči o mě mojem autě na koledu. Až to bude hotový, tak mi to klidně kritizuj. "SÁM" jsi to stavěl dost dlouho. Vůbec bych sem nepsal nebýt toho, že jsis mě zase vzal do huby. A nevyhrožuj voe
Takze z toho duvodu ti rikam, aby sis tohoto stavu mezi nami preventivne vazil. To nejsou vyhruzky, pouhe konstatovani faktu, ktery kazdy alespon prumerne inteligentni clen tohoto fora pochopi. Az budu vyhrozovat, vez, ze to bude vypadat podstatne jinak. A neotravuj me SZ do te doby, nez nebude obsahovat termin dodani prislibeneho turba. Timto bych to bral za uzavrene a omlouvam se zucastnenym za offtopic.
Cupra: diky za odkaz, az bude cas, tak si to rozhodne prostuduju. Pokud by to bylo dostatecne inspirativni, rozhodne oslovim organizatora sprintu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Cupra: diky za odkaz, az bude cas, tak si to rozhodne prostuduju. Pokud by to bylo dostatecne inspirativni, rozhodne oslovim organizatora sprintu.
nemas zac...tento rok sa chystame na nas sampionat(min rok sme vyhrali s forgim)pravidla su tam jasne,pozri a uvidis...
nemas zac...tento rok sa chystame na nas sampionat(min rok sme vyhrali s forgim)pravidla su tam jasne,pozri a uvidis...

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 24 srp 2008, 22:04
- Bydliště: Karlovy Vary