PROBLÉM ZE STARTOVÁNÍM OCTAVIA 19 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Matrix
- Aktivista
- Příspěvky: 1478
- Registrován: 23 led 2006, 15:19
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Kartmen přijel že chce zvednou startovací dávku, tak jsem ji zvednul, vysledek nebyl příliš uspokojivý. Tak jsem ještě mrkli na základní nastavení počátku vtřiku. Viděl sem teda už ledacos, ale že se to dostalo uplně mimo graf (myslím teda viditelný graf, né jen ty dvě krajní čáry) to ještě nééé... Hodnotu vstřiku měl někde na 19-20, teplotu paliva myslím kolem 70, no prostě jak napsal Batistuita >> úplně za rohem.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
- Matrix
- Aktivista
- Příspěvky: 1478
- Registrován: 23 led 2006, 15:19
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
I já to taky řeším, sice v jiném vlákně, ale zatím sem se nic nového nedozveděl. Zvednul sem trochu dobu žhavení, tak uvidím, jestli to tomu trochu nepomůže. Ale v tom problém nevidím.Mara123 píše:vyřešil už někdo to jak to při studenym startu otřepe autem? mě to chyta hned v první otáčce ale je tam ten cukanec, na služebních Tdi je ten start krasně měkej . . za tepla to startuje dobře - nato to by měl má vliv ten starter.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Silentbloky asi ne to pochybuji.To je jako nepravidelny chod motoru.Kdyby to delaly silen.. tak by to asi delalo porad nebo i pri jakemkoliv startu.Ale to trepani je jen par sekund pri hodne studenem(jako stani pres noc)pak to ustane.I kdyz jsem zkousel vsechny zhavicky tak mi to nekdy chytne tak ze to docela zahulilo sedy kour.Tak jestli nezhavi malo ze jedou ale slabe.No mam nachystane Bosch tak to vymenim a uvidime.Jedine ze by padala nafta ale to zase chyta hned
nemusim tocit.

- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
žhavičky mam měněný to vliv nemá, ja stejně myslim že je načatý čerpadlo . .dimec píše:Silentbloky asi ne to pochybuji.To je jako nepravidelny chod motoru.Kdyby to delaly silen.. tak by to asi delalo porad nebo i pri jakemkoliv startu.Ale to trepani je jen par sekund pri hodne studenem(jako stani pres noc)pak to ustane.I kdyz jsem zkousel vsechny zhavicky tak mi to nekdy chytne tak ze to docela zahulilo sedy kour.Tak jestli nezhavi malo ze jedou ale slabe.No mam nachystane Bosch tak to vymenim a uvidime.Jedine ze by padala nafta ale to zase chyta hnednemusim tocit.

Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
žhavičky mam měněný to vliv nemá, ja stejně myslim že je načatý čerpadlo . .
[/quote]
Hoši, dělalo mi to to stejné. Chytala hned, ale taky tak zacukala a chvílu běžela nerovnoměrně. Vyměnil jsem postupně filtr, žhaviče, trysky, čerpadlo, nakonec i setrvák, a změna žádná. Neměla ani po zahřátí stálé otáčky, furt to lítalo na VAGu mezi 880-923. Seřizoval jsem snad všechno, i Huml to viděl. Říkal, že se s takovou jednou taky setkal. Zkrátka nic nepomohlo, už je prodaná

Hoši, dělalo mi to to stejné. Chytala hned, ale taky tak zacukala a chvílu běžela nerovnoměrně. Vyměnil jsem postupně filtr, žhaviče, trysky, čerpadlo, nakonec i setrvák, a změna žádná. Neměla ani po zahřátí stálé otáčky, furt to lítalo na VAGu mezi 880-923. Seřizoval jsem snad všechno, i Huml to viděl. Říkal, že se s takovou jednou taky setkal. Zkrátka nic nepomohlo, už je prodaná

VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
starrt u octávky 1.9 tdi r.v 1999 66 kw
Zdravím, mám takový problém se startováním. ať je motor studený nebo teplý,čas od času mi nechce naskočit. baterka je nová 80 Ah,točí točí, ale nechytne se. jindy zas chytne na drc krásně. známý mi radil vyměnit relé na poalivovém čerpadle,ale raději se zeptám tady na názor. Díky. Luiss
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 09 bře 2006, 14:34
- Bydliště: královehradecký kraj
Odpovědi: 0
Sice mám passata,ale mám taky problém s ranímá startama,kdy to točí dlouho než to chytne,ale teď sem přišel na jednu věc,že když v poloze klíčku(myslim 2?)prostě kdy to má žhavit:)prošlápnu plyn tak to chytí ukázkově,stejně jako za tepla,co by to mohlo způsobovat?Motor AHU
Ach ta čeština
Ach ta čeština

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 25 led 2006, 16:57
- Bydliště: Praha, Žižkov
Odpovědi: 0
přesně to samé mám na mém ASV...občas prostě jen točí a nechytne.Časteji ale za tepla než za studena.Stačí, ale prošlapnout plyn a chytne hned.Nechapu
váha píše:Sice mám passata,ale mám taky problém s ranímá startama,kdy to točí dlouho než to chytne,ale teď sem přišel na jednu věc,že když v poloze klíčku(myslim 2?)prostě kdy to má žhavit:)prošlápnu plyn tak to chytí ukázkově,stejně jako za tepla,co by to mohlo způsobovat?Motor AHU
Ach ta čeština
Laurinek ASV TDI - prodáno
Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
- Bydliště: okolie Nitry
Odpovědi: 0
"Zdravím, mám takový problém se startováním. ať je motor studený nebo teplý,čas od času mi nechce naskočit. baterka je nová 80 Ah,točí točí, ale nechytne se. jindy zas chytne na drc krásně. známý mi radil vyměnit relé na poalivovém čerpadle,ale raději se zeptám tady na názor. Díky."
Ja mam tiez startovanie na AGR trochu nepravidelne. Nezalezi to vzdy od teploty motora. Niekedy studeny naskoci okamzite, niekedy sa musi dlhsie pretocit, ale to iste aj ked je teply. Raz toci dlhsie, inokedy kratsie. Neviem, s cim to suvisi, doteraz som nenasiel ziadnu suvislost. Nezavisi to ani od toho, ci stal dlho alebo kratko. Fakt neviem. Asi je to na tychto motoroch bezne po urcitom opotrebovani. Na inych motoroch to chyta na brnk ci je studeny alebo teply, je to jedno. Na tomto nie.
Uz som si na to zvykol, doteraz naskocil vzdy, tak na to kaslem.
Ja mam tiez startovanie na AGR trochu nepravidelne. Nezalezi to vzdy od teploty motora. Niekedy studeny naskoci okamzite, niekedy sa musi dlhsie pretocit, ale to iste aj ked je teply. Raz toci dlhsie, inokedy kratsie. Neviem, s cim to suvisi, doteraz som nenasiel ziadnu suvislost. Nezavisi to ani od toho, ci stal dlho alebo kratko. Fakt neviem. Asi je to na tychto motoroch bezne po urcitom opotrebovani. Na inych motoroch to chyta na brnk ci je studeny alebo teply, je to jedno. Na tomto nie.
Uz som si na to zvykol, doteraz naskocil vzdy, tak na to kaslem.
Octavia combi 1.9 TDI 66 kW, AGR ´98
Tak se zeptam i ja.Znamemu od kamose take Okta 1.9 tdi AHL chyta blbe.za studena trochu lip ale za tepla musi tocit vic.Rozvody ma ted delane a serizene by to melo byt.Teda pokud to staci seridit jak se dela rozvodak? Nic se jeste nezkouselo.Ptam se jelikloz vzdy se tu resi problem bud u tepleho nebo studeneho motoru.Muze mit na tot vliv to cidlo teploty motrou kdyz odpojim ?