PROBLÉM ZE STARTOVÁNÍM OCTAVIA 19 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Kartmen přijel že chce zvednou startovací dávku, tak jsem ji zvednul, vysledek nebyl příliš uspokojivý. Tak jsem ještě mrkli na základní nastavení počátku vtřiku. Viděl sem teda už ledacos, ale že se to dostalo uplně mimo graf (myslím teda viditelný graf, né jen ty dvě krajní čáry) to ještě nééé... Hodnotu vstřiku měl někde na 19-20, teplotu paliva myslím kolem 70, no prostě jak napsal Batistuita >> úplně za rohem.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

vyřešil už někdo to jak to při studenym startu otřepe autem? mě to chyta hned v první otáčce ale je tam ten cukanec, na služebních Tdi je ten start krasně měkej . . za tepla to startuje dobře - nato to by měl má vliv ten starter.
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
dimec

Příspěvek od dimec »

Mara123 píše:vyřešil už někdo to jak to při studenym startu otřepe autem? mě to chyta hned v první otáčce ale je tam ten cukanec, na služebních Tdi je ten start krasně měkej . . za tepla to startuje dobře - nato to by měl má vliv ten starter.
To by me taky zajimalo...
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Co takhle silentbloky na motoru. Kdyby jsi měl zájem,mám origo k převodovce za 1500,-. Koupil jsem ho,ale nakonec to byl ten spodní. Do jara je stejně vyměnim komplet.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Mara123 píše:vyřešil už někdo to jak to při studenym startu otřepe autem? mě to chyta hned v první otáčce ale je tam ten cukanec, na služebních Tdi je ten start krasně měkej . . za tepla to startuje dobře - nato to by měl má vliv ten starter.
I já to taky řeším, sice v jiném vlákně, ale zatím sem se nic nového nedozveděl. Zvednul sem trochu dobu žhavení, tak uvidím, jestli to tomu trochu nepomůže. Ale v tom problém nevidím.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
dimec

Příspěvek od dimec »

Silentbloky asi ne to pochybuji.To je jako nepravidelny chod motoru.Kdyby to delaly silen.. tak by to asi delalo porad nebo i pri jakemkoliv startu.Ale to trepani je jen par sekund pri hodne studenem(jako stani pres noc)pak to ustane.I kdyz jsem zkousel vsechny zhavicky tak mi to nekdy chytne tak ze to docela zahulilo sedy kour.Tak jestli nezhavi malo ze jedou ale slabe.No mam nachystane Bosch tak to vymenim a uvidime.Jedine ze by padala nafta ale to zase chyta hned :? nemusim tocit.
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

Batistuta píše:Co takhle silentbloky na motoru. Kdyby jsi měl zájem,mám origo k převodovce za 1500,-. Koupil jsem ho,ale nakonec to byl ten spodní. Do jara je stejně vyměnim komplet.
A co ti dělal ten spodní?
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

dimec píše:Silentbloky asi ne to pochybuji.To je jako nepravidelny chod motoru.Kdyby to delaly silen.. tak by to asi delalo porad nebo i pri jakemkoliv startu.Ale to trepani je jen par sekund pri hodne studenem(jako stani pres noc)pak to ustane.I kdyz jsem zkousel vsechny zhavicky tak mi to nekdy chytne tak ze to docela zahulilo sedy kour.Tak jestli nezhavi malo ze jedou ale slabe.No mam nachystane Bosch tak to vymenim a uvidime.Jedine ze by padala nafta ale to zase chyta hned :? nemusim tocit.
žhavičky mam měněný to vliv nemá, ja stejně myslim že je načatý čerpadlo . . :?
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

žhavičky mam měněný to vliv nemá, ja stejně myslim že je načatý čerpadlo . . :?[/quote]

Hoši, dělalo mi to to stejné. Chytala hned, ale taky tak zacukala a chvílu běžela nerovnoměrně. Vyměnil jsem postupně filtr, žhaviče, trysky, čerpadlo, nakonec i setrvák, a změna žádná. Neměla ani po zahřátí stálé otáčky, furt to lítalo na VAGu mezi 880-923. Seřizoval jsem snad všechno, i Huml to viděl. Říkal, že se s takovou jednou taky setkal. Zkrátka nic nepomohlo, už je prodaná (wallbash)
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

To mě 5 vteřin po startu už otáčky jdou rovnoměrně... spíš ten hluk a těch prvních 5 vteřin.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
luiss
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2006, 21:06

starrt u octávky 1.9 tdi r.v 1999 66 kw

Příspěvek od luiss »

Zdravím, mám takový problém se startováním. ať je motor studený nebo teplý,čas od času mi nechce naskočit. baterka je nová 80 Ah,točí točí, ale nechytne se. jindy zas chytne na drc krásně. známý mi radil vyměnit relé na poalivovém čerpadle,ale raději se zeptám tady na názor. Díky. Luiss
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Sice mám passata,ale mám taky problém s ranímá startama,kdy to točí dlouho než to chytne,ale teď sem přišel na jednu věc,že když v poloze klíčku(myslim 2?)prostě kdy to má žhavit:)prošlápnu plyn tak to chytí ukázkově,stejně jako za tepla,co by to mohlo způsobovat?Motor AHU

Ach ta čeština (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Zdendas
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 16:57
Bydliště: Praha, Žižkov

Příspěvek od Zdendas »

přesně to samé mám na mém ASV...občas prostě jen točí a nechytne.Časteji ale za tepla než za studena.Stačí, ale prošlapnout plyn a chytne hned.Nechapu

váha píše:Sice mám passata,ale mám taky problém s ranímá startama,kdy to točí dlouho než to chytne,ale teď sem přišel na jednu věc,že když v poloze klíčku(myslim 2?)prostě kdy to má žhavit:)prošlápnu plyn tak to chytí ukázkově,stejně jako za tepla,co by to mohlo způsobovat?Motor AHU

Ach ta čeština (LOL)
Laurinek ASV TDI - prodáno

Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
cereus
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
Bydliště: okolie Nitry

Příspěvek od cereus »

"Zdravím, mám takový problém se startováním. ať je motor studený nebo teplý,čas od času mi nechce naskočit. baterka je nová 80 Ah,točí točí, ale nechytne se. jindy zas chytne na drc krásně. známý mi radil vyměnit relé na poalivovém čerpadle,ale raději se zeptám tady na názor. Díky."


Ja mam tiez startovanie na AGR trochu nepravidelne. Nezalezi to vzdy od teploty motora. Niekedy studeny naskoci okamzite, niekedy sa musi dlhsie pretocit, ale to iste aj ked je teply. Raz toci dlhsie, inokedy kratsie. Neviem, s cim to suvisi, doteraz som nenasiel ziadnu suvislost. Nezavisi to ani od toho, ci stal dlho alebo kratko. Fakt neviem. Asi je to na tychto motoroch bezne po urcitom opotrebovani. Na inych motoroch to chyta na brnk ci je studeny alebo teply, je to jedno. Na tomto nie.
Uz som si na to zvykol, doteraz naskocil vzdy, tak na to kaslem.
Octavia combi 1.9 TDI 66 kW, AGR ´98
rami
Aktivista
Příspěvky: 1675
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Tak se zeptam i ja.Znamemu od kamose take Okta 1.9 tdi AHL chyta blbe.za studena trochu lip ale za tepla musi tocit vic.Rozvody ma ted delane a serizene by to melo byt.Teda pokud to staci seridit jak se dela rozvodak? Nic se jeste nezkouselo.Ptam se jelikloz vzdy se tu resi problem bud u tepleho nebo studeneho motoru.Muze mit na tot vliv to cidlo teploty motrou kdyz odpojim ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“