Škoda Fabia 1,4 MPI 2002 problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

To mě nenapadlo :( díky. Kdo má zkušenost s takým problémem tak vítám každý názor. Dobrou noc všem.
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

mal som taký problem, bude zhnitá kabelaž od RJ motora dole pri nosniku... vsetky taketo chyby vždy skoncili v tej kabelaži.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

2002 by to měla mít odmotaný v rámci garanček, ale kontrola neuškodí.
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

mal som 2005 leony a fabie, a nemali to odmotane, ani podviazane...
katastrofa...
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Tak pánové už nevím co (LOL) . Vyměněny svíčky,palivový filtr, půjčil jsem si novou zapalovací rampu, tlaky ve válcích 10,5 bar, vstřiky dávají pravidelně, dal jsem znovu nové čidlo teploty a pořád stejná písnička. Auto při studeném motoru chytne a hned zdechne, na popáté chytne a na volnoběh běží, při sešlápnutí plynu se dusí a střílí do sání až zdechne. Po chvilce se chytne a jde normálně do otáček. Jak se chci rozjet koně utečou někde do pole pak se rozjede a pořád dokola. Při teplém motoru to samé, jen líp chytá. Jediný co mě napadá je už jen lambda nebo Ř.J. (wallbash) VAG ukazuje řada válců 1 napájení přerušeno. Pak ještě Ř.J. nekomunikuje. Tak nevím nevím. :? Co mám ještě zkusit. Díky
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já bych teda vykuchal kabeláž, tam bude někde bota.
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

dodiak píše:no tak na 100 percent su tie sviecky nahovno vyhod ich von osobna skusenost brisky nebrat


a zapalovacia lista robila tiez svoje tak pozor na nu
Tak to nevím proč.Brisk patří mezi špičku a z mých zkušeností se na Brisk nemúže třeba Bosh hrabat.Stačí jenom vybrat správnou hodnotu svíčky.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od VPetr »

Ja nejsem zadny zkuseny mechanik na motor,ale muzu ti poradit pres elektriku...

Pokud chces zkusit lambdu musis vedet jaka tam je.Myslim ,ale ze u tohoto typu uz bude sirokopasmova coz bez osciloskopu (a nekdo bez proudovych klesti) nezmeris.Samozrejme je pomoci V.A.G.u mozne ji otestovat,ale moc tomu neverim.Za katem uz byva jen "skokova".To musis zjistit.

Take se podivej na ten svazek jak ti radi kluci,je to bolest techto aut.
mlhasbrnas
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 úno 2010, 21:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od mlhasbrnas »

Co čidlo otáček
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Tak lambádou to taky není. Půjčil jsem novou BOSCH a žádná změna. Tak zkusím ty kabely. (wallbash)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5798
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ked vytáhneš sviečky jak vypadajú? nejsú začmudené tak mna napadlo či neni ucpatý katalizátor
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Jo černý teda jsou, ale kdyby byl zacpanej kat.. tak by to nejelo pořád, ale todle chvilku jede a pak zase ne. (wallbash) Nevíte někdo jestli je nějakej rozdíl mezi Ř.J. která má stejné číslo jako na této fabii, ale je tam na konci jiný písmeno. Tady je C a na té co mě nabízí jeden borec je D. :? Tak fakt nevím, ale je to ze stejnýho typu. Nevíte jestli se dá nějak ŘJ odzkoušet??? Díky
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

nikdo nic :? :? :?
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Chlapi zítra mě přiveze majitel tu posr... fabii. Strašně potřeboval jezdit tak si to odvezl a už je zase zpátky. (wallbash) Já už myslel, že to hodil ze skály. Budu na to mít 14 dnů tak to snad dám do pořádku. Samozřejmě půjdu po té kabeláži, ale hlavně se chci zeptat jestli půjde vyzkoušet celou klapku a ŘJ bez nějakého přizpůsobení. Mám i program na reset klapky na 1,š MPI Simos tak nevím jestli to půjde i na té 1,4 MPI. Díky a doufám, že to s vámi konečně vyřeším. ;)
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Pardon já napsal vyzkoušet klapku a ŘJ, ale nenapsal jsem, že tady mám jinou fabii, která šlape jako hodinky. Tak to chci přehodit na zkoušku s tohodle auta. (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“