Škoda Fabia 1,4 MPI 2002 problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Tak pánové už nevím co
. Vyměněny svíčky,palivový filtr, půjčil jsem si novou zapalovací rampu, tlaky ve válcích 10,5 bar, vstřiky dávají pravidelně, dal jsem znovu nové čidlo teploty a pořád stejná písnička. Auto při studeném motoru chytne a hned zdechne, na popáté chytne a na volnoběh běží, při sešlápnutí plynu se dusí a střílí do sání až zdechne. Po chvilce se chytne a jde normálně do otáček. Jak se chci rozjet koně utečou někde do pole pak se rozjede a pořád dokola. Při teplém motoru to samé, jen líp chytá. Jediný co mě napadá je už jen lambda nebo Ř.J.
VAG ukazuje řada válců 1 napájení přerušeno. Pak ještě Ř.J. nekomunikuje. Tak nevím nevím.
Co mám ještě zkusit. Díky
. Vyměněny svíčky,palivový filtr, půjčil jsem si novou zapalovací rampu, tlaky ve válcích 10,5 bar, vstřiky dávají pravidelně, dal jsem znovu nové čidlo teploty a pořád stejná písnička. Auto při studeném motoru chytne a hned zdechne, na popáté chytne a na volnoběh běží, při sešlápnutí plynu se dusí a střílí do sání až zdechne. Po chvilce se chytne a jde normálně do otáček. Jak se chci rozjet koně utečou někde do pole pak se rozjede a pořád dokola. Při teplém motoru to samé, jen líp chytá. Jediný co mě napadá je už jen lambda nebo Ř.J. Tak to nevím proč.Brisk patří mezi špičku a z mých zkušeností se na Brisk nemúže třeba Bosh hrabat.Stačí jenom vybrat správnou hodnotu svíčky.dodiak píše:no tak na 100 percent su tie sviecky nahovno vyhod ich von osobna skusenost brisky nebrat
a zapalovacia lista robila tiez svoje tak pozor na nu
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Ja nejsem zadny zkuseny mechanik na motor,ale muzu ti poradit pres elektriku...
Pokud chces zkusit lambdu musis vedet jaka tam je.Myslim ,ale ze u tohoto typu uz bude sirokopasmova coz bez osciloskopu (a nekdo bez proudovych klesti) nezmeris.Samozrejme je pomoci V.A.G.u mozne ji otestovat,ale moc tomu neverim.Za katem uz byva jen "skokova".To musis zjistit.
Take se podivej na ten svazek jak ti radi kluci,je to bolest techto aut.
Pokud chces zkusit lambdu musis vedet jaka tam je.Myslim ,ale ze u tohoto typu uz bude sirokopasmova coz bez osciloskopu (a nekdo bez proudovych klesti) nezmeris.Samozrejme je pomoci V.A.G.u mozne ji otestovat,ale moc tomu neverim.Za katem uz byva jen "skokova".To musis zjistit.
Take se podivej na ten svazek jak ti radi kluci,je to bolest techto aut.
-
mlhasbrnas
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 úno 2010, 21:49
- Bydliště: Brno
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Jo černý teda jsou, ale kdyby byl zacpanej kat.. tak by to nejelo pořád, ale todle chvilku jede a pak zase ne.
Nevíte někdo jestli je nějakej rozdíl mezi Ř.J. která má stejné číslo jako na této fabii, ale je tam na konci jiný písmeno. Tady je C a na té co mě nabízí jeden borec je D.
Tak fakt nevím, ale je to ze stejnýho typu. Nevíte jestli se dá nějak ŘJ odzkoušet??? Díky
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Chlapi zítra mě přiveze majitel tu posr... fabii. Strašně potřeboval jezdit tak si to odvezl a už je zase zpátky.
Já už myslel, že to hodil ze skály. Budu na to mít 14 dnů tak to snad dám do pořádku. Samozřejmě půjdu po té kabeláži, ale hlavně se chci zeptat jestli půjde vyzkoušet celou klapku a ŘJ bez nějakého přizpůsobení. Mám i program na reset klapky na 1,š MPI Simos tak nevím jestli to půjde i na té 1,4 MPI. Díky a doufám, že to s vámi konečně vyřeším. 
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27