Touran 77kw chcípnul a nejde nastartovat - foto pístu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

kouknul bych se taky na tu chladící trysku pod pístem, jestli se tam něco nezaseklo Možná je to blbost,ale od vstřiku je ten píst jakoby rozteklej po vrchu, tady je roztavenej i odspodu...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Kejdzus
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 27 kvě 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kejdzus »

vůbec bych to neřešil,zajel bych na vrakoviště tam maj takovejch motoru plný kotce, chtěj za to 15000 bez vstřiků 20000 se vstřikama;)jako že se to stalo za normální jizdy je divný, nebilo tam málo oleje,nebo to třeba málo mazalo,a nebo ten vstřik,ale fakt bych to neřešil, zduř;)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

MirekX píše:kouknul bych se taky na tu chladící trysku pod pístem, jestli se tam něco nezaseklo Možná je to blbost,ale od vstřiku je ten píst jakoby rozteklej po vrchu, tady je roztavenej i odspodu...
Ten spodek se vylomil...to byla konečná fáze.
To dno pístu v tom místě bylo už moc zeslabený...ještě v kombinaci s tim, že ve stejným místě je největší máznutí o stěnu...
Jak vypadaly ty ostatní písty? Jestli jsou ok, tak určitě vadnej vstřik.
Ten píst se neroztavil hned, určitě to bude dlouhodobější záležitost a myslim si, že ty detonace musely mít i znatelnej zvukovej projev.
***VAG,PSA,Renault***
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, dávat kotel,nejraději naložit na 5 pod kopcem a plný knedlík, ale to není elektromotor..Pro motor je nejhorší, když je kotelník líný řadit a koumáci tam dají velké turbo a např. v dodávce /naložené/ táhnou 5/6/, že si to veme a drží to až nahoru..turbo mu fouká doplic a on chudák aby se zbláznil.. Netvrdím, že je to tím, ale je to pořád jen diesel, i když mnoho lidí myslí, že ne... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Nic proti autorovi, ale kolikrat mi příjde, že lidi aniž by se podivali jestli se něco děje tak jedou co to jde. Paní mi tvrdila že jela a najednou bum a už to neřadilo. Hřídele úplně oholený a dvojložisko nasračku.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Řidič: Auto přestalo topit kousek za Karlovýma Varama při cestě do Prahy.

Já: Po příjezdu do Prahy vodní systém zcela bez chladící kapaliny.
Tekla vodní pumpa a hadice z chladiče voda/olej do malého termostatu při vodní pumpě v jednom místě zpuchřelá že tam strčím prst.

Řidič: to není možný, vodu kontroluju jednou týdně a tuhle jsem dolíval jen 5 litrů!!!

Já: odchod na cigaretu a panáka alkoholu (rofl)
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

formis85 píše:Já to chápu, mám SPŠ + několik let na VŠ technický, tak mi je jasný že se to nestane za pár vteřin. Ta teplota tam nemohla být víc jak 8minut. Spíš mi napiš jestli je normální že to nesignalizuje zvukově tu vysokou teplotu, zahlásí to i blbou žárovku, chybějcí vodu ale tohle ne? A myslíš že je to teda opravdu tím vstříkem? Už strojíme další motor, tak aby to nedopadlo stejně. Jinak opravdu dám ruku do ohně, že pod kopcem jsme vypalili jako by nic, auto hezky táhlo :?
soferoval si ty alebo si sedel inde ? ani clovek nie je bezmylov , co cakas od elektroniky ktora ma reagovat na nejak aplikovane fyzikalne principy ...????? vse do urcitej miery
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

formis85 píše: Spíš mi napiš jestli je normální že to nesignalizuje zvukově tu vysokou teplotu, zahlásí to i blbou žárovku, chybějcí vodu ale tohle ne
zapadonemecti soudruzi asi takovouhle signalizaci nepotrebuji , proto neni na koncernovych autech , jsou si jisti svoji "echt" kvalitou motoru (rofl)
Drag Power
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono to kolikrát chce,přes ty spasitelné Vagy a různé kontrolky přemýšlet o tom , že jsou tam témeř stejné písty ve válcích jako před 30 lety..nic moc se nezměnilo, akorát je řidič zvyklý že jej to chytne za ruku, když se něco děje...Jestli si někdo nevšiml, tak je to pořád jen obyčejný ropák, sice trochu svižnější a točivější, ale i když dneska to strčí kolikrát benziňák do háje, bez turba je to chcípák a veškeré trápení, které mu různé čipy způsobí se vždy vrátí v podobě otevřené peněženky....Vždycky trnu, když musím TDI vytočit a uvědomím si, kolikrát tam čerpadlo musí vstříknout/a kolikrát se u PD musí ta obrovská vačka otočit a zmáčknout ty kopáčské vstřiky/a jakým tlakem, raději uberu plyn..To není benzín, který zapálíš a uhoříš..To je ropák, který má hranice, které se nedají překročit..,a když se překročí, je to průser...Chce to pokoru, je to jenom stroj... :(
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“