až s PD najedeš stovky tisíc na Meřo a bionafty , tak pak se tady můžem o něčem bavit.
EKOLOGICKÁ NAFA DO OCTAVIE 1.9 77KW??
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
že se na TDCI něco posere mě nepřekvapuje. A srovnávat TDCI s PD, fujtajbl
až s PD najedeš stovky tisíc na Meřo a bionafty , tak pak se tady můžem o něčem bavit.
až s PD najedeš stovky tisíc na Meřo a bionafty , tak pak se tady můžem o něčem bavit.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
MirekX píše:že se na TDCI něco posere mě nepřekvapuje. A srovnávat TDCI s PD, fujtajbl![]()
až s PD najedeš stovky tisíc na Meřo a bionafty , tak pak se tady můžem o něčem bavit.
Ja nejsem zadny odbornik na paliva... Jestli je fujtajbl srovnavani TDCI vs PD tak tomu nerozumim........ Milos Slovacek ma ale jasno, ze se na PD vs Meřo nemuze nic pokazit a ty ze jsi najel stovky tisíc na Meřo.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
josef10 píše:slovacek.milos píše:hádat se nemusíš ale zkušenosti žádné nemáš jen myslíš a co se pojebe nevíš ale v pohodě miloš
Je dobre, ze je mezi nami takovy odbornik na vsechno. Treba te nekdy uvidim v televizi.
já se tě jenom ptal co to je když o tom víš své co se pokazí na PD
třeba mirekX na PD má najeto snad 300.000 km a pedečko pořád jede
jinak v telvizi mě asi neuvidíš, co si myslím nevíš, a odborník na všechno nejsem , taky nevím kde jsi vyčet Slovacek ma ale jasno, ze se na PD vs Meřo nemuze nic pokazit a ty ze jsi najel stovky tisíc na Meřo. to sjou jen tvoje slova,
to nech laskavě na mě dík miloš
-
tomas.janos
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 26 dub 2010, 17:31
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
přesně takhle se chová i moje felda 1.9 d minule jsem dal 5.l normální nafty na nádrž a startovala na jedno otočení na eko.startuje po ránu na 3.otočení....jinak tahle nafta 2.generace jak jí nazívají by mohla uškodit jen starším motorům...má totiž ůdajně samočistící schopnosti a rozpouští usazeniny...může zacpat vstřiky a filtr...doporučuje se přecházet postupně..brizak píše:Tak já jsem nedávno neodolal a vyzkoušel jak bio od Unicornu(jezdím 1-2x týdně do Brna),tak bio od pumpy v Praze,prodávanou jakSetadiesel.Liju to do Golfa MK4,r.v.2004,PD - 74kW,v současnosti najeto cca 265tis.,z toho na bio cca 7tis.Auto mnou kupováno jako nové,takže vím,co se s ním všechno dělo,respektive nedělo,anžto je až psychopaticky spolehlivé,mění se jen spotřebáky,turbo má mezi intervaly výměn spotřebu cca 0,2l oleje a i proslulá váha vzduchu je stále origo![]()
Zpočátku jsem měl docela obavu,co to s mým gerontem udělá,ale kupodivu se neděje vůbec nic a jezdíme a jezdíme.Co jsem ale vypozoroval je to,že na Setadiesel je hlučnost v normálu a starty taktéž.Oproti tomu na bio od Unicornu je motor vcelku znatelně tišší,ovšem při chladných ránech naskakuje neochotněji.Takže rozdíl zřejmě nějaký bude.Kdyby někdo věděl konkrétnější info,tak budu rád za každou zmínku
-
Marceliusis
- Sběrač informací
- Příspěvky: 47
- Registrován: 03 dub 2009, 18:48
- Bydliště: Praha-východ
mám OII 77 - začal jsem tankovat Bio v Průhonicích - Go tank za 28.50kč, chod mi přijde stejný možná tiší ale Bio je oproti klasické naftě ve výhodě v tom že je mastnější což by měla být i klasická nafta ale neni, výhodou je to v mazání a nevýhodou že pokud je motor starý a je zanesen karbonem tak se můžou kouk¨sky uvolnovat a tím ucpat trysky apod. jak už tady někdo psal. Idweálně to u sebe vidím na občasné natankování klasik nafty 4:1 a přidávání VIF
Jinak na Bio najeto 2000km a ještě co sem včera zaregistroval tak když mě tlčil nějakej závodník a já ji vytáhnul na 190km/h tak mi to lehce hulilo ale ne tmavě ale jemnej šedivej kouř...a samo už to nrtáhlo
Jinak na Bio najeto 2000km a ještě co sem včera zaregistroval tak když mě tlčil nějakej závodník a já ji vytáhnul na 190km/h tak mi to lehce hulilo ale ne tmavě ale jemnej šedivej kouř...a samo už to nrtáhlo
-
Už mně s Ro bolí hlava
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
vw trans.
MĚŘO..rostllinka tekutá.287 435km s toho 81000na naftu u švábu.co tu porád řešíte, na BIODIESEL což je B100 musí jet bez problému všechny typy motoru,D,TD,TDI,PD,CRD,,,,vem te si kopírák černej pokapej te ho českou naftou opláchněte vlažnou vodou...po kvalitní naftě zustane na kopiraku mastny flek, z 90procent vyžranej kopírák a dokonale rozpuštěná barva kopíráku,, poruchovost motoru je větší na českou suchou naftžu než na měřo 
