Seat Leon 1P Cupra R ...

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

No právě,co vím,tak turbo je série. Chtěl dávat lepší,ale nevědomky vzal to stejny a bohužel i vstrikovace bral z S3. Ale je mozny,ze pak bral ještě jiný. Každopádně mě to moc zajímá. Za 14 dni začínám taky dál ladit,tak snad se povedou pekny koně a průběh. Budu informovat
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

vymyslate vtakoviny na FSi motoroch. vstrekovce treba nechat tak ako su. nieje nutne ich menit ani na 355 ps !!! A seriove turbo sa da jemne upravit mozno aj do 340-350 ps. cooler je postacujuci..... Treba vyfuk s metal katom!!!!
poznamka: myslel som vstreky co ma origo s3 alebo R
Naposledy upravil(a) BH motor dne 08 črc 2010, 12:41, celkem upraveno 1 x.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
P.e.ť.a.n
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 02 bře 2009, 08:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od P.e.ť.a.n »

aha, tak to se omlouvám, myslel sem že tam má jiné turbo...
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Registrován: 25 led 2010, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Persan »

Pro lusťu: http://seat-forum.cz/viewtopic.php?f=13 ... 8&start=90

Ale musíš se registrovat ;)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Jak jsem psal,cca za 2 týdny bude na mojí Cupře komplet Vyfuk Milltek a až se vše doladi,tak budu zvěstovat vysledky. Rad bych přes 300hp za 310 nikomu hlavu neurvu :)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Persan píše:Pro lusťu: http://seat-forum.cz/viewtopic.php?f=13 ... 8&start=90

Ale musíš se registrovat ;)
já jsem tam člen, o goosovo autě vim,sleduju to. Těším se na grafy, udávaný hodnoty jsou víc než zajimavy
CiLA
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 05 říj 2007, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CiLA »

Keby som sa rozhodol pre vyfuk Milltek tak ktory system by ste mi odporucili a preco !

1./ system Cat back (stred a koncovka)
2./ Turbo back system (potrubie od turba, sportovy katalizator, stredny diel a koncovy diel).

Padla tu aj myslienka vyfuk z matalickym katalyzatorom, nieco blizsie o tomto ?

Preferoval by som aby vyfuk nemal race-zvuk ale mal by mat uchu lahodiaci zvuk z ktoreho ide patricna sila dajme tomu 301Ps motorika :-)

A este jedna mozno pre niekoho laicka otazka. Tento vyfuk by som uz mohol mat aj ked auto nie je este zabehnute alebo az po uprave vykonu motora. Logicky by to asi malo byt tak ze vsetko naraz nahodit ale to by som potom nemal z toho radost ako to postupuje. Najhorsie je ze pri mojom style jazdenia neviem kedy nabeham patricny pocet km aby sa dali robit patricne uprafvy. Ked sme pritom je to tych 10.000 km?
Dakujem ...
synthetizer music and tuning 4ever!
jordi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 06 dub 2008, 14:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od jordi »

Lacino, ked uz tak, turbo back a myslim, ze vyfuk mozes dat kludne aj pred ostatnymi upravami ;)
Ibiza FR 2.0TDI - Bocanegra
ex - Seat Leon TopSport 1,9 TDI 150 PS/320NM - upgradena 181PS/413NM ( chip + Milltek vyfuk )
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Registrován: 25 led 2010, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Persan »

Catback nemá prakticky cenu, pokud nemáš někoho, kdo ti dodělá zbytek ;)
cila555
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 18 črc 2009, 20:09
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cila555 »

... tak od posledy prebehlo par uprav a tu je vysledok merania s piatku. Bohuzial bolo to moje prve meranie na brzde a preto padlo aj par chyb. Ako najvacsiu povazujem to, ze v nadrzi som mal mix benzinu B95 a B98. Nepredpokladal som , ze pojdem na meranie a akosi mi to vypadlo. Druha chyba bolo meranie za najvacsich horucav, bohuzial to som nemohol ale ovplyvnit. Naposledy sme sa bavili o vyfuku tak je tam zatial nahodeny cat-back Milltek s krasnym zvukom, co mi zatial plne vyhovuje. Som spokojn s vysledkom co sa tyka hodnot. Prve meranie ktoreho graf bohuzial nemam lebo zblbi otacky a krutiaci moment vysiel zly bol ale, ze auto dosiahlo 299,7 konikov. Teraz ale ostava dilema ci este upravit software, lebo moj ciel 300 koni bol fakticky naplneny. Diky za pripadne rady co este a ako ...

Obrázek
synthetizer music on CD and tuning 4ever !
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“