Bmw 520D cerpadlo

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Bmw 520D cerpadlo

Příspěvek od Zdeněk M »

Hoj kucí, mam problem na tomto BMW praskla klika, motor se nepodarilo sehnat tak se klika koupila nova. muselo se sundat to řetezový kjolecko s cerpadla. Po sundaní tam nejni nic, žadný klínek, jen na tom kolecku je tecka, nevíte jak to mam nastavit? Jrestli sou k tomu treba naký hodinky do cerpadla nebo tak, BMW neznam, díky Zdenek.
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

zarobil si si.
bod blokovania (kedy je hriadel v nulovej polohe a nasadi sa unasac) sa da u VPckoveho cerpadla urcit jedine na stolici. ak ti povedia, ze bez revizie ti ho na stolicu nedaju, tak rataj niekolko sto euro.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

joe píše:zarobil si si.
bod blokovania (kedy je hriadel v nulovej polohe a nasadi sa unasac) sa da u VPckoveho cerpadla urcit jedine na stolici. ak ti povedia, ze bez revizie ti ho na stolicu nedaju, tak rataj niekolko sto euro.
To mi nerikej, to cerpadlo chodí jako nahradní díl taky bez řemenice, pokud to kolecko nesundas tak ho ven nevytahnes.
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

nenapisal si rok auta a typ motora, nemusi to byt VP44. ak je to 520D 00-03, 100 kW 2.0, tak je to VP44 a na VP44 nesmie unasac dole z hriadele, lebo sa rozstavi casovanie.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

joe píše:nenapisal si rok auta a typ motora, nemusi to byt VP44. ak je to 520D 00-03, 100 kW 2.0, tak je to VP44 a na VP44 nesmie unasac dole z hriadele, lebo sa rozstavi casovanie.
je to 100kw 2000
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

cize E39, motor 204D1. to by malo sediet, cislo cerpadla je 0 470 504 020, a teda VP44.
na tychto cerpadlach sa nesmie posunut unasac/kolo oproti hriadelu, inak sa rozstavi casovanie. na hriadeli nie je kajlik.
pri demontazi musi byt piest prveho valca v HU a vtedy sa cerpadlo musi zablokovat zboku sroubom. (sroubom je zablokovane aj nove cerpadlo)
ak sa nezablokovalo a hriadel sa pootocila = nastavenie na stolici, neda sa to nastavit nijakym mechanickym sposobom, pretoze bod otvorenia urcuje elektronika, nie mechanika.
teoreticky, ak je na hriadeli spredu vyrazena bodka alebo ina znacka,, mozes to skusit tak, ze hriadel ustavis do takej polohy, aby bodka bola na 0 stupnov, cize v osi musi byt stred hriadela, bodka a stred diery blokovacieho kolika v obale. ak tam nijaka znacka nie je, tak naozaj iba na stolicu...
Odpovědět

Zpět na „BMW“