Skuska vstrekov svojpomocne

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tony
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 21 kvě 2006, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony »

Můžou se vstřiky podílet na tom ,že při startování teplého motoru to docela pěkně začoudí(černý dým po startování)u studenýho motoru bych to pochopil.Auto startuje v zimě v pohodě.Můžou za to např. špatně roztřikující trysky nebo špatně nastavený předvstřik čerpadla nebo ještě neco jinéhoNebo použít nějáký přípravek na vyčištění trysek jestli by vůbec pomohl(třeba Wynn"s apod.).
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Ku kontrole vstrekov ma vedie viac dovodov:
Pred rokom som jazdil na zmes oleja a nafty v pomere cca 1/4 bez akychkolvek uprav auta - cize ziadny predohrev, dokonca aj original predohrev paliva v palivovom filtri bol nefunkcny. S takouto zmesou paliva som jazdil z nevedomosti az to zapornych teplot cca -6°C a postupne mi klesli volnobezne otacky tak, ze som bol nuteny pridat plyn na doraze plynoveho lanka na cerpadle.
Studene starty sa taktiez mierne zhorsili a kedze odvtedy uz cca 25 tisic km jazdim iba na cistu naftu, predpokladal som, ze sa volnobeh a starty vratia do povodneho stavu, ale nestalo sa tak.
Pri demontazi zhaviciek kvoli kontrole funkcnosti som si vsimol, ze su riadne zakarbonovane, takze predpokladam, ze podobne bude zakarbonovany cely spalovaci priestor a aj trysky na vstrekoch.
Takze by som chcel vstreky vycistit a pri tej prilezitosti aj skontrolovat ich spravnu funkcnost. Vstreky maju 100 tisic, mozno 180 tisic km.
Auto stale jazdi za 4,7l/100km, ale zacalo nejako viac smrdet z vyfuku, takze mozno nejaky vstrek uz nema tie svoje parametre. Zatial to nedymi na cierno, olej zozere tak liter na 10 tisic km, co pokladam za OK. Ma to na tachometri 280 tisic km, skutocnych mozno viac, ale nechcem sa s tym zmierit, ze to uz nikdy nebude chodit tak, ako pred rokom - cize starty na drnc, smrad z vyfuku ziadny. Je sice pravda, ze motor prekonal strasne krutu minulorocnu zimu a dostal poriadne zabrat.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Csala píše:Ku kontrole vstrekov ma vedie viac dovodov:
Pred rokom som jazdil na zmes oleja a nafty v pomere cca 1/4 bez akychkolvek uprav auta - cize ziadny predohrev, dokonca aj original predohrev paliva v palivovom filtri bol nefunkcny. S takouto zmesou paliva som jazdil z nevedomosti az to zapornych teplot cca -6°C a postupne mi klesli volnobezne otacky tak, ze som bol nuteny pridat plyn na doraze plynoveho lanka na cerpadle.
Studene starty sa taktiez mierne zhorsili a kedze odvtedy uz cca 25 tisic km jazdim iba na cistu naftu, predpokladal som, ze sa volnobeh a starty vratia do povodneho stavu, ale nestalo sa tak.
Pri demontazi zhaviciek kvoli kontrole funkcnosti som si vsimol, ze su riadne zakarbonovane, takze predpokladam, ze podobne bude zakarbonovany cely spalovaci priestor a aj trysky na vstrekoch.
Takze by som chcel vstreky vycistit a pri tej prilezitosti aj skontrolovat ich spravnu funkcnost. Vstreky maju 100 tisic, mozno 180 tisic km.
Auto stale jazdi za 4,7l/100km, ale zacalo nejako viac smrdet z vyfuku, takze mozno nejaky vstrek uz nema tie svoje parametre. Zatial to nedymi na cierno, olej zozere tak liter na 10 tisic km, co pokladam za OK. Ma to na tachometri 280 tisic km, skutocnych mozno viac, ale nechcem sa s tym zmierit, ze to uz nikdy nebude chodit tak, ako pred rokom - cize starty na drnc, smrad z vyfuku ziadny. Je sice pravda, ze motor prekonal strasne krutu minulorocnu zimu a dostal poriadne zabrat.
To nebude vstřkama, typoval bych to na čerpadlo, popř. na předvstřik.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Tony
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 21 kvě 2006, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony »

Mám možnost nechat zkontrolovat vstřiky od kamaráda na měřáku za nic možná by to nebylo špatný už kvůli klidu rád mám všechno v pohodě asi jsem puntičkář,ale dělám si všechno sám když tak s pomocí přátel(hodně odboné věci ,když nestačí vybavení dílny).Akorát nevím jestli se dá sehnat podložky nové na vstřiky .Kde a za jakou cenu aby to mělo smysl.Taky jsem zkoušel jezdit na olej 50-50%ˇ.Možná to má na to vliv.Jinak používám přípravky na vyčištění trysek.Motor myslím zatím v poho(jede lepši než Tanzit u nás ve firmě který stejně strarý a jenom polovinu km)Já zatím 230 00km.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tony píše:Mám možnost nechat zkontrolovat vstřiky od kamaráda na měřáku za nic možná by to nebylo špatný už kvůli klidu rád mám všechno v pohodě asi jsem puntičkář,ale dělám si všechno sám když tak s pomocí přátel(hodně odboné věci ,když nestačí vybavení dílny).Akorát nevím jestli se dá sehnat podložky nové na vstřiky .Kde a za jakou cenu aby to mělo smysl.Taky jsem zkoušel jezdit na olej 50-50%ˇ.Možná to má na to vliv.Jinak používám přípravky na vyčištění trysek.Motor myslím zatím v poho(jede lepši než Tanzit u nás ve firmě který stejně strarý a jenom polovinu km)Já zatím 230 00km.
No pokud máš Transita, tak dej bacha, jaké čerpadlo tam máš, jestli Lucas EPIC, tak bych s tím olejem moc neexperimentoval.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“