Škoda Fabia 1,4 MPI 2002 problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jednou mě zlobila jedna Fabča, pořád to psalo chyby zapalování a škrtící klapku.
Tak jsem vyndal svazek od jednotky k akčním členům motoru, koupil ve škodě opravnou sadu / kablík a na každým konci pin / doma u televize jsem ho rozmotal, kabeláž s pinama co měla něco společnýho se zapalovací lištou a škrtící klapkou vykuchal a nahradil vedením vlastní výroby s pinama na konci, zase zamotal a dal zpět.
A už je skoro 3 roky klid.
Tak jsem vyndal svazek od jednotky k akčním členům motoru, koupil ve škodě opravnou sadu / kablík a na každým konci pin / doma u televize jsem ho rozmotal, kabeláž s pinama co měla něco společnýho se zapalovací lištou a škrtící klapkou vykuchal a nahradil vedením vlastní výroby s pinama na konci, zase zamotal a dal zpět.
A už je skoro 3 roky klid.
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Sem si to spletl s fildou no... Je to skoro stejny.
Regulátor jsi měl součástí filtru, nebo jsi ho pouze předělával na nový filtr.
Podle mě je tam malý tlak paliva, to nereagování na plyn a dušení tomu odpovídá. Čerpadlo, nebo regulátor. Co tam máš za ten filtr (značku) ?
Regulátor jsi měl součástí filtru, nebo jsi ho pouze předělával na nový filtr.
Podle mě je tam malý tlak paliva, to nereagování na plyn a dušení tomu odpovídá. Čerpadlo, nebo regulátor. Co tam máš za ten filtr (značku) ?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27