Klepanie len v zatacke
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klepanie len v zatacke
Zdravim, mam problem s Octaviou AGR, pri volnobehu len v pravotocivej zatacke je pocut od motora klepanie (tupy kovovy zvuk umerny otackam motora, kde intenzita sa umerne znizuje so znizujucou sa odstredivou silou). Zotrvacnik je si myslim v poriadku - neobjavili sa doposial priznaky vybracii pri dobrzdovani do krizovatky. Bol som s tym v servise, no nezistili nic, kontrolovali aj silentbloky (co som si myslel, ze to sposobuju) ale bolo mi povedane, ze su OK. Nemate niekto nejaku ideu co by to mohlo sposobovat??
Dakujem
Dakujem
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33560
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Mě to dělá taky. Pro změnu při zatočení doleva. Už delší dobu zkoumám, co by to mohlo být. Homokineťáky jsem vyloučil. Frekvence klepání nesedí se změnou otáček kol, ale motoru. Vyzkoušeno ve všech rychlostních stupních, v různých režimech. Mám podezření na silentbloky motoru a převodovky. To se prohloubilo, když se zvuky začaly ozývat i při záběru motoru. Rád bych, kdyby to někdo vyloučil, nebo potvrdil.
jinak se jedná o VW Sharan 2001
jinak se jedná o VW Sharan 2001
VW Sharan
1.9 TDI PD
1.9 TDI PD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33560
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak to zkus taky bez agregátů milošvilik píše:Mě to dělá taky. Pro změnu při zatočení doleva. Už delší dobu zkoumám, co by to mohlo být. Homokineťáky jsem vyloučil. Frekvence klepání nesedí se změnou otáček kol, ale motoru. Vyzkoušeno ve všech rychlostních stupních, v různých režimech. Mám podezření na silentbloky motoru a převodovky. To se prohloubilo, když se zvuky začaly ozývat i při záběru motoru. Rád bych, kdyby to někdo vyloučil, nebo potvrdil.
jinak se jedná o VW Sharan 2001
Myslíš jako bez klimošky, alternátoru a posilovače? Tak to jsem si vyzkoušel včera , kdy jsem jel ze Švýcarska cca 600 km s prasklým řemenem od těchto agregátů. Zvuky se ozývaly také.slovacek.milos píše:tak to zkus taky bez agregátů milošvilik píše:Mě to dělá taky. Pro změnu při zatočení doleva. Už delší dobu zkoumám, co by to mohlo být. Homokineťáky jsem vyloučil. Frekvence klepání nesedí se změnou otáček kol, ale motoru. Vyzkoušeno ve všech rychlostních stupních, v různých režimech. Mám podezření na silentbloky motoru a převodovky. To se prohloubilo, když se zvuky začaly ozývat i při záběru motoru. Rád bych, kdyby to někdo vyloučil, nebo potvrdil.
jinak se jedná o VW Sharan 2001

VW Sharan
1.9 TDI PD
1.9 TDI PD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33560
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak uz som na to prisiel, bola to stredna cast vyfukoveho potrubia ako je uchytene v silentblokoch, z nejakeho dovodu nie je stredna cast vyfuku symetricky medzi silentblokmi a na strane kde je rura vyfuku blizsie k silentbloku sa to pri odstredivej sile oprelo o ram silentbloku, ktory je upevneny dvomi skrutkami na plechovom dielci v tvare bumerangu(neviem ako ten diel nazvat:) co prenasalo vybracie na karoseriu a znelo to ako z motoroveho priestoru.