spojka na mTDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 22:06

spojka na mTDI

Příspěvek od cernohousmartin »

Ahoj.Tak dnes sem po dlouhé době zprovoznil motor co sem koupil.Je to mTDI.Základ 1.9 tdi 66kW AGR,převodovka ta co se montovala k této motorizacitubo z 81 kW AFN,trysky ty samé.Puvodní majitel říkal že tam dal komplet spojku z 1.8 G60.Lamelu,přítlačák a setrvák.Jak sem to jel dnes projet tak začala klouzat,prostě jak začne tlačit turbo tak klouže.Chci se zeptat co by bylo nejlepší abych tam namontoval?Berte prosím vás ohled i na peníze.Předem dík moc...
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

na toto téma je tu toho napsaného dost. vyměnil bych lamelu (obložit něčím lepším - hds) a přítlačák. nevím jak vypadá spojka z g60, proto nevím jestli to pak sedne na setrvák. jestli ne, tak se podívej po spojce z 1Z, ATD,.. jinak bych vyměnil i převodovku. třeba za ASD, CTN,...
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 22:06

Příspěvek od cernohousmartin »

na kolik vyjde asi tak přeobložení lamely u Renovaku?Přítlačák bych měl použít ten 1Z???A co setrvák.Ted je tam ten z G60,jednohmota,myslíš že ten by mohl zustat když by byl dobrej?
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

přítlačák se dává z VR6 lamela 1Z , kdyztak mam spojku i prevodovku z 1Z
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 22:06

Příspěvek od cernohousmartin »

co když necham tu lamelu co tam mam přeobložit,nahodim nový přítlačák,bud ten G60 nebo VR6.Já si myslim že ta spojka z G60 toho musí taky udržet celkem dost ne?
G3 tdi-gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Odpovědi: 0
Registrován: 16 srp 2007, 11:48
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou

Příspěvek od G3 tdi-gti »

Setrvak 1Z a G60bude stejnej,lamela se bude lisit v tom ze z TDI ma zdvojene pruziny a z G60 a 2.0i bude myt jednoduche.
Jinak prumer lamely je stejny a pritlacak by mohl myt mensi pritlak nez ten z TDI,pokud budes kupovat novej kup z VR6
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION

G3 TDI GT... :-)

G3 TDI GTI ... :-))
Uživatelský avatar
Sails
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2009, 18:54

Příspěvek od Sails »

pritlacak G60 a VR6 je uplne stejnej
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 22:06

Příspěvek od cernohousmartin »

tak sem to rozdělal,nechal přeobložit lamelu,novej přítlak VR6 a složil sem to...problém je ten že to klouže dál...mam to na mTDI a je tam dodělávaný ovládání spojky nějak tak jak sem tu našel na obrázku.Mam tam lanko z manuálním štelováním,problém je ale ten že když to lanko sešteluju tak abych měl na pedálu malou vuli a potom sešlápnu za běhu motoru spojku tak nejde řadit,spojka se dostatečně nerozepne,když ale to lanko víc přitáhnu tak řadit jde,ale spojka je částečně v záběru a proto potom klouže...nenapadá někoho v čem je problém?muže to být tím ovládánim spojky že je špatně udělané???
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 22:06

Příspěvek od cernohousmartin »

ještě podotknu že při chíplém motoru jde řadit normálně když to mam seštelovaný s tou vůlí na pedálu,ale jak nastartuju tak nejde...moc vás prosím o radu.
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

To přepákování na převodovce máš špatně zvolenou páku na kterou to zabírá,zkus změnit převod tím že buť na převodovce zmenšíš páku,nebo na spojkovém pedálu ji zvětšíš.
A to s tím prokluzováním máš proto že když ji dotáhneš abyses rozjel-šlo žadit tak že ti pak nevypíná
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 22:06

Příspěvek od cernohousmartin »

jakou přesně páku máš na mysli?kterou mam zmenšit abych když sešlápnu pedál aby to na ten přítlačák zatlačilo víc...já si to nějak nedokážu představit.
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

But zvetsit paku na pedalu,aby pri stejnem seslapnuti pedalu to popotahlo vice lanko,nebo zmensit paku u prepakovani na prevodovce aby pri stejnem pohybu lanka se ta paka vice pohnula.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
ribiska
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2009, 20:42
Bydliště: Topolčany

Příspěvek od ribiska »

mal som podobný problem a bola zohnutá vydlička spojky.
EX golf 3 ATD, GTB 1XXX, Sachs, 3X OFF, AL,In 80 Ex 60mm, soft- Netopier
EX Audi 80 1.8S
Octavia BKD
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“