klimatronic
Moderátoři: šulda, Moderátoři
klimatronic
Ahoj všichni, mám problém se zamlženými okno. Jakmile vlezu do auta hned se mi zamlží přední okno a celý zadek/kombi/. Zapínám na klimatroniku symbol s předním oknem ale velice dlouho trvá ofouknutí. Filtr do klimi/pylový/ jsem dával nový a odvětrávací klapky v kufru jsou volné. Nevím jestli zapínám vše tak jak mám, nevím není-li to u octavie normální ale dost mi to vadí. Dá se něco poradit?Díky za odpověd.Vlada
octávia 1.9 tdi/66kw,combi,
Ahojte, ten isty problem mam aj ja .
Asi za 2 tyzdne mi to spravilo 5x.Co doposial mam auto 2 roky a nikdy sa mi to nestalo na klimatroniku.
Vymenil som pelovy filter, pozrel do tunela/bol suchy/, skusil pustit klimu ci odteka voda cez otvor na karoserii vonku, /odteka/, pozrel do registra zavad-ciste, skusil spravit zakladne nastavenie-prebehlo OK, test clenov-ok, tak uvidime ako bude dalej.
Len jednu vec som si vsimol na klimatroniku? a neviem ci to tak ma byt a zda sa mi ze som to tak predtym nemal , ze ked zapnem zapalovanie, vsetko je na displey nastavene ako ma byt teplota, otacky ventil ..., a cakam vobec nefuka ventilator, moze byt zapnute zapalovanie aj dlhsiu dobu.
Ventilator zacne fukat az po nastartovani auta a cca po10 sekundach, co za tu dobu uz mam zarosene okna?,zda sami ze aj tu by mohol byt problem, lebo myslim si ze ventilator mi fukal predtym hned ako som zapol zapalovanie,Takze skuste ci vam ten ventilator na fukanie ak mate klimatronik , fuka tiez az po nastartovani.?
Jaro
supsak@zoznam.sk
Asi za 2 tyzdne mi to spravilo 5x.Co doposial mam auto 2 roky a nikdy sa mi to nestalo na klimatroniku.
Vymenil som pelovy filter, pozrel do tunela/bol suchy/, skusil pustit klimu ci odteka voda cez otvor na karoserii vonku, /odteka/, pozrel do registra zavad-ciste, skusil spravit zakladne nastavenie-prebehlo OK, test clenov-ok, tak uvidime ako bude dalej.
Len jednu vec som si vsimol na klimatroniku? a neviem ci to tak ma byt a zda sa mi ze som to tak predtym nemal , ze ked zapnem zapalovanie, vsetko je na displey nastavene ako ma byt teplota, otacky ventil ..., a cakam vobec nefuka ventilator, moze byt zapnute zapalovanie aj dlhsiu dobu.
Ventilator zacne fukat az po nastartovani auta a cca po10 sekundach, co za tu dobu uz mam zarosene okna?,zda sami ze aj tu by mohol byt problem, lebo myslim si ze ventilator mi fukal predtym hned ako som zapol zapalovanie,Takze skuste ci vam ten ventilator na fukanie ak mate klimatronik , fuka tiez az po nastartovani.?
Jaro
supsak@zoznam.sk
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 08 lis 2006, 18:36
V návodu k obsluze Klimatroniku píšou, že se uživatel nemá lekat toho, že při odmlžování čelního skla nezačne ventílátor hnedka ventilátorovat, protože studený a vlhký vzduch by to okno zamlžil ještě víc. Proto považuji za zcela v pořádku, když vám (stejně jako mě) ventilátor začne funět až po nastartování a to ještě se zpožděním.
Taky je třeba v návodu nastudovat, jak to tlačítko se znakem čelního okna používat. Ono totiž funguje tak, že když vypnu klimu (funkce ECON), tak to tlačítko vlastně nefunguje, tzn. že je potřeba zmáčknout tlačítko čelní sklo a dát teplotu na HI (max). Na displeji musí zůstat jen symbol čelního skla a jinak vše musí zmiznout (šipky nahoru na nohy i AUTO). Pokud totiž potom zmáčkneš ECON nebo AUTO, tak tuto funkci zase vyřadíš z provozu!
Auto parkuji venku a nemám problém.
Kdyby tato vsuvka nestačila, tak sem nějak návod k obsluze natlačím celej. Jsou tam celkem zajímavý vychytávky.
Jo a ještě tam píšou, že funkce odmlžování funguje nejlépe tehdy, když je motor (a hlavně chladicí kapalina) zahřátý, což je podle mě stupidní informace, protože odmlžovat potřebuju nejvíc za studena
a dál tam píšou, že mřížka na palubovce nesmí být ničím zakrytá a že mřížka u čelní kapoty nesmí být pod sněhem či ledem a nebo listím, aby mohl vzduch dovnitř, ale to by asi nikoho nenapadlo
.
Taky je třeba v návodu nastudovat, jak to tlačítko se znakem čelního okna používat. Ono totiž funguje tak, že když vypnu klimu (funkce ECON), tak to tlačítko vlastně nefunguje, tzn. že je potřeba zmáčknout tlačítko čelní sklo a dát teplotu na HI (max). Na displeji musí zůstat jen symbol čelního skla a jinak vše musí zmiznout (šipky nahoru na nohy i AUTO). Pokud totiž potom zmáčkneš ECON nebo AUTO, tak tuto funkci zase vyřadíš z provozu!
Auto parkuji venku a nemám problém.
Kdyby tato vsuvka nestačila, tak sem nějak návod k obsluze natlačím celej. Jsou tam celkem zajímavý vychytávky.
Jo a ještě tam píšou, že funkce odmlžování funguje nejlépe tehdy, když je motor (a hlavně chladicí kapalina) zahřátý, což je podle mě stupidní informace, protože odmlžovat potřebuju nejvíc za studena


Martin Tibentak - Octavia I. SLX Combi, 1.9 TDI, 81 kW + chip
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 08 lis 2006, 18:36
Ahoj kluci, před týdnem jsem měl úplně stejný problém. Dělal mi to servomotorek ovládání hlavní vzduchové klapky, která je pod pilovým filtrem. Motorek nefungoval a klapka byla skoro zavřená. Pokud oděláte pilový filtr a celý ten "futrál" co ten filtr drží, tak tu klapku uvidíte. Teď už jenom stačí přepínat na climatronicu mezi vnitřní cirkulací vzduchu a normálním režimem a hned uvidíte, zda se ta klapka otevírá a zavírá nebo ne!!! Nový motorek stojí cca 4 000 + práce. Na vrakovišti cca 1000 - 1500 + práce. Přeji hodně zdaru.