Fabia I 1,9 TDI, 74 kW 2005

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

m4t35
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 24 srp 2010, 17:57
Odpovědi: 0

Fabia I 1,9 TDI, 74 kW 2005

Příspěvek od m4t35 »

Zdravím,
mám problém se svou Fabií 1,9 TDI... řešil jsem tenhle problém na jiném fóru, ale tam se mi už přes dva měsíce nedostalo odpovědi. Proto to zkouším zde, takže zde jsou základní fakta:
- Vždy asi 10 minut po nastartování nezávisle na tom, zda auto zrychluje, zpomaluje, jede stálou rychlostí nebo stojí, se mi rozsvítí kontrolka ASR. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to opět trvá asi 10 minut, než se kontrolka zase rozsvítí, ale rozsvítí se vždy.
- po načtení paměti závad jsem zjistil tyto chyby:

17911 - Signal zatizeni od svorky alternatoru DF Nesmyslny signal
P1503 - 35-10 - - - Sporadicky

18265 - Signal zatizeni od RJ motoru Chybove hlaseni od RJ motoru
P1857 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování - Sporadicky

pokud vím, tak nejsem jedinný, kdo má tenhle problém a vždy po načtení paměti závad jsou zde obě dvě tyto chyby, takže asi mají souvislost.

- dle VISu by problém měl být s alternátorem, ale s dobíjením problém není a signál do řídící jednotky jde taky - dle vagu dává alternátor 14,4 V. Auto má najeto 130 000, takže uhlíky by to údajně taky být neměly...

zdejší fórum jsem prohledal, i jiná fóra, ale nic jsem nenašel, pouze na těchto stránkách
http://briskoda.net/...ter-10-minutes/
http://www.seatcupra...d.php?t=209472
, ale můj problém to nevyřešilo...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33541
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nakontaktuj uživatele beli dá ti adresu na borce z brna ten ti zapůjčí štěnici, a než se ti rožne kontrolka zjistí čím co je, možná i on ji má hovořil že bude kupovat,

zjištění závady stojí do trojky pokud nechceš investovat vem kontrolku a vyhod ji z okna miloš ;)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Fabia I 1,9 TDI, 74 kW 2005

Příspěvek od dhfool »

m4t35 píše:Zdravím,
mám problém se svou Fabií 1,9 TDI... řešil jsem tenhle problém na jiném fóru, ale tam se mi už přes dva měsíce nedostalo odpovědi. Proto to zkouším zde, takže zde jsou základní fakta:
- Vždy asi 10 minut po nastartování nezávisle na tom, zda auto zrychluje, zpomaluje, jede stálou rychlostí nebo stojí, se mi rozsvítí kontrolka ASR. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to opět trvá asi 10 minut, než se kontrolka zase rozsvítí, ale rozsvítí se vždy.
- po načtení paměti závad jsem zjistil tyto chyby:

17911 - Signal zatizeni od svorky alternatoru DF Nesmyslny signal
P1503 - 35-10 - - - Sporadicky

18265 - Signal zatizeni od RJ motoru Chybove hlaseni od RJ motoru
P1857 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování - Sporadicky

pokud vím, tak nejsem jedinný, kdo má tenhle problém a vždy po načtení paměti závad jsou zde obě dvě tyto chyby, takže asi mají souvislost.

- dle VISu by problém měl být s alternátorem, ale s dobíjením problém není a signál do řídící jednotky jde taky - dle vagu dává alternátor 14,4 V. Auto má najeto 130 000, takže uhlíky by to údajně taky být neměly...

zdejší fórum jsem prohledal, i jiná fóra, ale nic jsem nenašel, pouze na těchto stránkách
http://briskoda.net/...ter-10-minutes/
http://www.seatcupra...d.php?t=209472
, ale můj problém to nevyřešilo...
DF svorka ukazuje řj. zatížení alternátoru kvůli aktivaci dohřívání vody u studeného motoru. Buďto tam máš něco s drátem, nebo chybu v alt.

K té druhé závadě... co tam máš za převodovku?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

Fabia nemá el. ohřev vody.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zkontroluj zásuvku na převodovce u startéru, s největší pravděpodobností tam budeš mít přetrženej drát
nemá sice el. ohřev vody, ale mívá el. topnej prvek v topení, k jeho spouštění je potřeba taky znát vytížení altíku, dá se najít i ve VAGu, ale nevím teď z hlavy ve kterým kanále
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33541
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ten topný prvek v topení se dá zkoučet i v akčních členech jestli se dobře pamatuji a ohřívá vzduch ne vodu , ale prostě žere proud moc miloš
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, to je jasný, že vzduch a jestli jede sice zkusíš v akčních členech, ale jestli nezná jednotka vytížení altíku, tak ho nikdy nepustí, jak jsem psal nejčastěji bývá upadenej drát v zásuvce u převodovky, vede tam jak DF, tak D+
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33541
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Huml píše:jj, to je jasný, že vzduch a jestli jede sice zkusíš v akčních členech, ale jestli nezná jednotka vytížení altíku, tak ho nikdy nepustí, jak jsem psal nejčastěji bývá upadenej drát v zásuvce u převodovky, vede tam jak DF, tak D+
milane já to napsal že jde zjistit že tam je má to i SDi, já mám zas problémy s teplotou SDi fábka, občas když je kosa tak mi ukazuje třeba 60 jak tomu osolím tak se ručička postaví, začnu topit povadne asi termostat co :? miloš
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tak to zkus kdy se začne ohřívat spodní hadice, ale po těch letech jestli je ten termostat původní už bude asi unavenej
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33541
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Huml píše:tak to zkus kdy se začne ohřívat spodní hadice, ale po těch letech jestli je ten termostat původní už bude asi unavenej
10 let koupil jsem wahler
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jo ty jsou ok
m4t35
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 24 srp 2010, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od m4t35 »

za tak kratkou dobu tolik odpovedi? parada, kluci:-)
ale k veci: nekdo se me ptal jakou mam prevodovku, takze mam standardni 5Q, pokud potrebujete vedet o prevodovce vic, zkusim to zjisit...
jinak co se tyce zatizeni alternatoru, tak nevim v jakych se meri jednotkach a na jakem kanalu, ale jak jsem uz psal, dle vagu alternator dava 14,4 V (cislo kanalu si nepamatuju)... tak nevim jestli je zatizeni tohle???:-)
jinak draty od alternatoru do RJ vypadaji OK.
zkusim ale zkontrolovat draty k prevodovce, jak ste psali...
co se tyce topneho telesa v topeni, tak to by podle me melo sepnout jen v pripade, ze zapnu topeni naplno, ne? coz ted v lete rozhode nedelam....
:-)
m4t35
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 24 srp 2010, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od m4t35 »

takže problém vyřešen, při výměně oleje jsem konečně taky sundal spodní kryt motoru a asi po minutě hledání jsem našel konektor se zcela zřejmě přerušeným drátem... nejsem sice schopen přesně říct, jestli je to z altíku do převodovky, ale konektor byl někde poblíž převodovky, takže asi to bude ono. díky moc za pomoc!
btw. zajímalo by mě, kolik by si vzali za opravu v servise:-D
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5015
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

m4t35 píše:takže problém vyřešen, při výměně oleje jsem konečně taky sundal spodní kryt motoru a asi po minutě hledání jsem našel konektor se zcela zřejmě přerušeným drátem... nejsem sice schopen přesně říct, jestli je to z altíku do převodovky, ale konektor byl někde poblíž převodovky, takže asi to bude ono. díky moc za pomoc!
btw. zajímalo by mě, kolik by si vzali za opravu v servise:-D
Určitě hodně,protože by museli pod auto a to by si ušpinili bílou košily.A těch keců,jak to bylo složitý.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Stejnou zavadu se svorkou DF jsem resil cca pred 3 roky na FRS. A i tehdy jsem na to prisel az pri jine zavade. Altik se totiz ve vyssich otackach samonabudi a nejak dobiji. Ale optimalni to neni. Pokud je v pameti stale zavada se svorkou DF, hledal bych dal, byt ten svazek k prevodovce jsi jiz lokalizoval.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“