Fabia I 1,9 TDI, 74 kW 2005
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia I 1,9 TDI, 74 kW 2005
Zdravím,
mám problém se svou Fabií 1,9 TDI... řešil jsem tenhle problém na jiném fóru, ale tam se mi už přes dva měsíce nedostalo odpovědi. Proto to zkouším zde, takže zde jsou základní fakta:
- Vždy asi 10 minut po nastartování nezávisle na tom, zda auto zrychluje, zpomaluje, jede stálou rychlostí nebo stojí, se mi rozsvítí kontrolka ASR. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to opět trvá asi 10 minut, než se kontrolka zase rozsvítí, ale rozsvítí se vždy.
- po načtení paměti závad jsem zjistil tyto chyby:
17911 - Signal zatizeni od svorky alternatoru DF Nesmyslny signal
P1503 - 35-10 - - - Sporadicky
18265 - Signal zatizeni od RJ motoru Chybove hlaseni od RJ motoru
P1857 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování - Sporadicky
pokud vím, tak nejsem jedinný, kdo má tenhle problém a vždy po načtení paměti závad jsou zde obě dvě tyto chyby, takže asi mají souvislost.
- dle VISu by problém měl být s alternátorem, ale s dobíjením problém není a signál do řídící jednotky jde taky - dle vagu dává alternátor 14,4 V. Auto má najeto 130 000, takže uhlíky by to údajně taky být neměly...
zdejší fórum jsem prohledal, i jiná fóra, ale nic jsem nenašel, pouze na těchto stránkách
http://briskoda.net/...ter-10-minutes/
http://www.seatcupra...d.php?t=209472
, ale můj problém to nevyřešilo...
mám problém se svou Fabií 1,9 TDI... řešil jsem tenhle problém na jiném fóru, ale tam se mi už přes dva měsíce nedostalo odpovědi. Proto to zkouším zde, takže zde jsou základní fakta:
- Vždy asi 10 minut po nastartování nezávisle na tom, zda auto zrychluje, zpomaluje, jede stálou rychlostí nebo stojí, se mi rozsvítí kontrolka ASR. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to opět trvá asi 10 minut, než se kontrolka zase rozsvítí, ale rozsvítí se vždy.
- po načtení paměti závad jsem zjistil tyto chyby:
17911 - Signal zatizeni od svorky alternatoru DF Nesmyslny signal
P1503 - 35-10 - - - Sporadicky
18265 - Signal zatizeni od RJ motoru Chybove hlaseni od RJ motoru
P1857 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování - Sporadicky
pokud vím, tak nejsem jedinný, kdo má tenhle problém a vždy po načtení paměti závad jsou zde obě dvě tyto chyby, takže asi mají souvislost.
- dle VISu by problém měl být s alternátorem, ale s dobíjením problém není a signál do řídící jednotky jde taky - dle vagu dává alternátor 14,4 V. Auto má najeto 130 000, takže uhlíky by to údajně taky být neměly...
zdejší fórum jsem prohledal, i jiná fóra, ale nic jsem nenašel, pouze na těchto stránkách
http://briskoda.net/...ter-10-minutes/
http://www.seatcupra...d.php?t=209472
, ale můj problém to nevyřešilo...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33541
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Fabia I 1,9 TDI, 74 kW 2005
DF svorka ukazuje řj. zatížení alternátoru kvůli aktivaci dohřívání vody u studeného motoru. Buďto tam máš něco s drátem, nebo chybu v alt.m4t35 píše:Zdravím,
mám problém se svou Fabií 1,9 TDI... řešil jsem tenhle problém na jiném fóru, ale tam se mi už přes dva měsíce nedostalo odpovědi. Proto to zkouším zde, takže zde jsou základní fakta:
- Vždy asi 10 minut po nastartování nezávisle na tom, zda auto zrychluje, zpomaluje, jede stálou rychlostí nebo stojí, se mi rozsvítí kontrolka ASR. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to opět trvá asi 10 minut, než se kontrolka zase rozsvítí, ale rozsvítí se vždy.
- po načtení paměti závad jsem zjistil tyto chyby:
17911 - Signal zatizeni od svorky alternatoru DF Nesmyslny signal
P1503 - 35-10 - - - Sporadicky
18265 - Signal zatizeni od RJ motoru Chybove hlaseni od RJ motoru
P1857 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování - Sporadicky
pokud vím, tak nejsem jedinný, kdo má tenhle problém a vždy po načtení paměti závad jsou zde obě dvě tyto chyby, takže asi mají souvislost.
- dle VISu by problém měl být s alternátorem, ale s dobíjením problém není a signál do řídící jednotky jde taky - dle vagu dává alternátor 14,4 V. Auto má najeto 130 000, takže uhlíky by to údajně taky být neměly...
zdejší fórum jsem prohledal, i jiná fóra, ale nic jsem nenašel, pouze na těchto stránkách
http://briskoda.net/...ter-10-minutes/
http://www.seatcupra...d.php?t=209472
, ale můj problém to nevyřešilo...
K té druhé závadě... co tam máš za převodovku?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33541
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33541
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
milane já to napsal že jde zjistit že tam je má to i SDi, já mám zas problémy s teplotou SDi fábka, občas když je kosa tak mi ukazuje třeba 60 jak tomu osolím tak se ručička postaví, začnu topit povadne asi termostat coHuml píše:jj, to je jasný, že vzduch a jestli jede sice zkusíš v akčních členech, ale jestli nezná jednotka vytížení altíku, tak ho nikdy nepustí, jak jsem psal nejčastěji bývá upadenej drát v zásuvce u převodovky, vede tam jak DF, tak D+

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33541
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
za tak kratkou dobu tolik odpovedi? parada, kluci:-)
ale k veci: nekdo se me ptal jakou mam prevodovku, takze mam standardni 5Q, pokud potrebujete vedet o prevodovce vic, zkusim to zjisit...
jinak co se tyce zatizeni alternatoru, tak nevim v jakych se meri jednotkach a na jakem kanalu, ale jak jsem uz psal, dle vagu alternator dava 14,4 V (cislo kanalu si nepamatuju)... tak nevim jestli je zatizeni tohle???:-)
jinak draty od alternatoru do RJ vypadaji OK.
zkusim ale zkontrolovat draty k prevodovce, jak ste psali...
co se tyce topneho telesa v topeni, tak to by podle me melo sepnout jen v pripade, ze zapnu topeni naplno, ne? coz ted v lete rozhode nedelam....

ale k veci: nekdo se me ptal jakou mam prevodovku, takze mam standardni 5Q, pokud potrebujete vedet o prevodovce vic, zkusim to zjisit...
jinak co se tyce zatizeni alternatoru, tak nevim v jakych se meri jednotkach a na jakem kanalu, ale jak jsem uz psal, dle vagu alternator dava 14,4 V (cislo kanalu si nepamatuju)... tak nevim jestli je zatizeni tohle???:-)
jinak draty od alternatoru do RJ vypadaji OK.
zkusim ale zkontrolovat draty k prevodovce, jak ste psali...
co se tyce topneho telesa v topeni, tak to by podle me melo sepnout jen v pripade, ze zapnu topeni naplno, ne? coz ted v lete rozhode nedelam....

takže problém vyřešen, při výměně oleje jsem konečně taky sundal spodní kryt motoru a asi po minutě hledání jsem našel konektor se zcela zřejmě přerušeným drátem... nejsem sice schopen přesně říct, jestli je to z altíku do převodovky, ale konektor byl někde poblíž převodovky, takže asi to bude ono. díky moc za pomoc!
btw. zajímalo by mě, kolik by si vzali za opravu v servise:-D
btw. zajímalo by mě, kolik by si vzali za opravu v servise:-D
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Určitě hodně,protože by museli pod auto a to by si ušpinili bílou košily.A těch keců,jak to bylo složitý.m4t35 píše:takže problém vyřešen, při výměně oleje jsem konečně taky sundal spodní kryt motoru a asi po minutě hledání jsem našel konektor se zcela zřejmě přerušeným drátem... nejsem sice schopen přesně říct, jestli je to z altíku do převodovky, ale konektor byl někde poblíž převodovky, takže asi to bude ono. díky moc za pomoc!
btw. zajímalo by mě, kolik by si vzali za opravu v servise:-D
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Stejnou zavadu se svorkou DF jsem resil cca pred 3 roky na FRS. A i tehdy jsem na to prisel az pri jine zavade. Altik se totiz ve vyssich otackach samonabudi a nejak dobiji. Ale optimalni to neni. Pokud je v pameti stale zavada se svorkou DF, hledal bych dal, byt ten svazek k prevodovce jsi jiz lokalizoval.