O1 s ESP a větší hlavní brzdový válec

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

O1 s ESP a větší hlavní brzdový válec

Příspěvek od Vici »

Popere se nějak ESPčko v O1 (2003) s tím když se použije koncernový "větší" brzdový válec? Jde mi o to že na válci jsou čidla tlaku pro ESP a s větším průměrem válce ("pístu") bude jistě větší tlak...

Námět k diskuzi....

díky za každý názor
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: O1 s ESP a větší hlavní brzdový válec

Příspěvek od Zdeněk M »

Vici píše:Popere se nějak ESPčko v O1 (2003) s tím když se použije koncernový "větší" brzdový válec? Jde mi o to že na válci jsou čidla tlaku pro ESP a s větším průměrem válce ("pístu") bude jistě větší tlak...

Námět k diskuzi....

díky za každý názor
Nevím co potrebujes vedet, hl. brzdovej valec ma prumer porad stejný 23,8mm, at mas ABS,EDS pokud je ESP tak je obohacen jen o ty nalitkypro cidla tlaku. Vetsí koncernový valec jedine s T4 25,4mm :D
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak tak.. ten jsem myslel .. jak by to s ním fungovalo... :)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Vici píše:tak tak.. ten jsem myslel .. jak by to s ním fungovalo... :)
Slapal bis na to este víc, než by to zpomalilo, je pro soustavu kde je pistek v predu 57mm a je tam dvokomorovej posilovac. Nema to smysl to tam davat, nejspis bi stejne do Octy nepasoval. ;)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

mechanicky to není problém.. a funguje to líp
jde vo to co na to to ESP...
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Vici píše:mechanicky to není problém.. a funguje to líp
jde vo to co na to to ESP...
ESP je to jedno, ten hydraulický převod je těžsí, a pro stejný brzdný učinek je třeba na to víc slapat. :) Koupit si ho mužes a vyzkouset to tam dat, budes hned měnit zpatky.
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Tak tohle by mě taky zajímalo,jen s tím rozdílem,že na předku mám místo seriovejch brzdičů a 312 mm kotoučů 4pístek brembo a kotouč 330 mm,jak by se to chovalo s těmahle brzdama? Totiž teď je brzdový pedál dost měkký a brzdí to o dost později nez předtím,sice se pak účinek se serií nedá srovnávat,ale vadí mi ten měkkej pedál... (wallbash)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Fráňa píše:Tak tohle by mě taky zajímalo,jen s tím rozdílem,že na předku mám místo seriovejch brzdičů a 312 mm kotoučů 4pístek brembo a kotouč 330 mm,jak by se to chovalo s těmahle brzdama? Totiž teď je brzdový pedál dost měkký a brzdí to o dost později nez předtím,sice se pak účinek se serií nedá srovnávat,ale vadí mi ten měkkej pedál... (wallbash)
Možna mas nekde vzduch, dej si tam panceřoví brzdový hadice , pokud je tam este nemas, hned se to polepsí ,valec je velkej dost ;)
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Pancéřový hadice tam mám všude a vzduch nikde a za to dám ruku do ohně,ale prostě je ten pedál měkkej... :?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Fráňa píše:Pancéřový hadice tam mám všude a vzduch nikde a za to dám ruku do ohně,ale prostě je ten pedál měkkej... :?
No de oto že pokud mas jeden přivod k tomu třmenu, tak než ty pístky dosednou na desku, tak ma jakoby mrtvej zdvyh. V zadu mas predpokladam kotouče, tak bejva problem tam, vzduh v samostavu apd. Pokud to rozjedes a dvakrat trikrat na to po sobe fest slapnes a je pedal nahoře brzdí jak das tak je problem v zadu. Na zkousku si tam ten vetsí valec dat mužes.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

asi by jste se divily ale existuje kombinace a auto má ostřejší brzdy než sériovka23,8 spíš by měl pavel napsat jestli by šlo oblbnout čidlo tlaku způsobem že by zapojil jen jedno a ne dvě jako má oktávie a ABS by se s tím už muselo poprat nebo že by snímání tlaku bylo konstantní pro obě větve...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

Fráňa píše:Tak tohle by mě taky zajímalo,jen s tím rozdílem,že na předku mám místo seriovejch brzdičů a 312 mm kotoučů 4pístek brembo a kotouč 330 mm,jak by se to chovalo s těmahle brzdama? Totiž teď je brzdový pedál dost měkký a brzdí to o dost později nez předtím,sice se pak účinek se serií nedá srovnávat,ale vadí mi ten měkkej pedál... (wallbash)
zkus napřed odvzdušnit vagem
u mne to bylo podobné...mám na oktě komplet z TT Quatro a bylo to nic moc,odvzdušnění našlapáním nic nezměnilo,teprve vag pomohl
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“