O1 s ESP a větší hlavní brzdový válec
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 s ESP a větší hlavní brzdový válec
Popere se nějak ESPčko v O1 (2003) s tím když se použije koncernový "větší" brzdový válec? Jde mi o to že na válci jsou čidla tlaku pro ESP a s větším průměrem válce ("pístu") bude jistě větší tlak...
Námět k diskuzi....
díky za každý názor
Námět k diskuzi....
díky za každý názor
Re: O1 s ESP a větší hlavní brzdový válec
Nevím co potrebujes vedet, hl. brzdovej valec ma prumer porad stejný 23,8mm, at mas ABS,EDS pokud je ESP tak je obohacen jen o ty nalitkypro cidla tlaku. Vetsí koncernový valec jedine s T4 25,4mmVici píše:Popere se nějak ESPčko v O1 (2003) s tím když se použije koncernový "větší" brzdový válec? Jde mi o to že na válci jsou čidla tlaku pro ESP a s větším průměrem válce ("pístu") bude jistě větší tlak...
Námět k diskuzi....
díky za každý názor

Tak tohle by mě taky zajímalo,jen s tím rozdílem,že na předku mám místo seriovejch brzdičů a 312 mm kotoučů 4pístek brembo a kotouč 330 mm,jak by se to chovalo s těmahle brzdama? Totiž teď je brzdový pedál dost měkký a brzdí to o dost později nez předtím,sice se pak účinek se serií nedá srovnávat,ale vadí mi ten měkkej pedál... 

Možna mas nekde vzduch, dej si tam panceřoví brzdový hadice , pokud je tam este nemas, hned se to polepsí ,valec je velkej dostFráňa píše:Tak tohle by mě taky zajímalo,jen s tím rozdílem,že na předku mám místo seriovejch brzdičů a 312 mm kotoučů 4pístek brembo a kotouč 330 mm,jak by se to chovalo s těmahle brzdama? Totiž teď je brzdový pedál dost měkký a brzdí to o dost později nez předtím,sice se pak účinek se serií nedá srovnávat,ale vadí mi ten měkkej pedál...

No de oto že pokud mas jeden přivod k tomu třmenu, tak než ty pístky dosednou na desku, tak ma jakoby mrtvej zdvyh. V zadu mas predpokladam kotouče, tak bejva problem tam, vzduh v samostavu apd. Pokud to rozjedes a dvakrat trikrat na to po sobe fest slapnes a je pedal nahoře brzdí jak das tak je problem v zadu. Na zkousku si tam ten vetsí valec dat mužes.Fráňa píše:Pancéřový hadice tam mám všude a vzduch nikde a za to dám ruku do ohně,ale prostě je ten pedál měkkej...
asi by jste se divily ale existuje kombinace a auto má ostřejší brzdy než sériovka23,8 spíš by měl pavel napsat jestli by šlo oblbnout čidlo tlaku způsobem že by zapojil jen jedno a ne dvě jako má oktávie a ABS by se s tím už muselo poprat nebo že by snímání tlaku bylo konstantní pro obě větve...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
zkus napřed odvzdušnit vagemFráňa píše:Tak tohle by mě taky zajímalo,jen s tím rozdílem,že na předku mám místo seriovejch brzdičů a 312 mm kotoučů 4pístek brembo a kotouč 330 mm,jak by se to chovalo s těmahle brzdama? Totiž teď je brzdový pedál dost měkký a brzdí to o dost později nez předtím,sice se pak účinek se serií nedá srovnávat,ale vadí mi ten měkkej pedál...
u mne to bylo podobné...mám na oktě komplet z TT Quatro a bylo to nic moc,odvzdušnění našlapáním nic nezměnilo,teprve vag pomohl
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun
no smoke,no fun
