vw golf 1 mtdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08 zář 2008, 16:36
vw golf 1 mtdi
ahoj .. mam golfika 1 mtdi .. prevodovka je ggu ... turbo mi tlaci 2.2 bar...... mam tam cerpadlo z cromy jde pomalu srat... potreboval bych nahradu auto nejede tak jak ma chybi nafta.. nekolikrat se tu resilo cerpadlo na mtdi..jak se predelava to z tdi ??? nebo jestli nema nekdo nake doma??? jo a jake tam mam dat vstriky???? az bude cerpadlo chtel bych na valce... kolik by to tak mohlo mit koni ??
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
čerpadlo nech co máš, jen to chce vačku z TDI a 12mm hlavu, pokud máš velký ambice... no a k tomu samo race trysky, nebo pokud chceš nejvíc co jde tak ve variantě stage2
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08 zář 2008, 16:36
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08 zář 2008, 16:36
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Čerpadlo z Cromy je OK, nic lepšího ani neseženeš, jen jak psali, chce do něj vačku z TDI čerpadla. Má v serii 11 mm pístek, ten ti bohatě stačí.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
fungovat to bude, malý problém asi bude nosič vačky, bude jak na čerpadlech s tenkou hřídelí, ale pojede to. Další věc aby tam byla aspoň 10 mm hlava a budeš muset dát vačku z TDIčka.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

Mám v mTDi čerpadlo z Cromy bez úpravy a naměřenej výkon 64kW při 3900ot/min a 185Nm při 2300ot/min . A nafty by se dalo ještě přidat , ale mám už málo vzduchu ( tlačím jenom 0,9 baru ) .Majkl.fiat píše:Čerpadlo z Cromy je OK, nic lepšího ani neseženeš, jen jak psali, chce do něj vačku z TDI čerpadla. Má v serii 11 mm pístek, ten ti bohatě stačí.
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Na 0,9 baru máš ten výkon nic mocPavelTDi píše:Mám v mTDi čerpadlo z Cromy bez úpravy a naměřenej výkon 64kW při 3900ot/min a 185Nm při 2300ot/min . A nafty by se dalo ještě přidat , ale mám už málo vzduchu ( tlačím jenom 0,9 baru ) .Majkl.fiat píše:Čerpadlo z Cromy je OK, nic lepšího ani neseženeš, jen jak psali, chce do něj vačku z TDI čerpadla. Má v serii 11 mm pístek, ten ti bohatě stačí.


Pro porovnání, nahoře Croma, dole VW. U VW prudší náběh a o 0,5 mm větší zdvih.

Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

Re: vw golf 1 mtdi
jedno cerpadlo mam. delal ho Holz z chomutova, takze nejlepsi co muzes na tvrhu nalezt (muj nazor). je to hybrid TDcka a 81kw axialniho cerpadla z octavie plus know-how holze. kdyztak se ozvi do SZ, kdybys mel zajem.pitihovado píše:ahoj .. mam golfika 1 mtdi .. prevodovka je ggu ... turbo mi tlaci 2.2 bar...... mam tam cerpadlo z cromy jde pomalu srat... potreboval bych nahradu auto nejede tak jak ma chybi nafta.. nekolikrat se tu resilo cerpadlo na mtdi..jak se predelava to z tdi ??? nebo jestli nema nekdo nake doma??? jo a jake tam mam dat vstriky???? az bude cerpadlo chtel bych na valce... kolik by to tak mohlo mit koni ??
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Mám tam ještě sací svody z 1,6TD . . . v transporterovi je dost málo místa , když zachovám polohu filtrboxu . . . A taky vedení do IC je z toho , co dům dal . . .Majkl.fiat píše:Na 0,9 baru máš ten výkon nic mocPavelTDi píše:Mám v mTDi čerpadlo z Cromy bez úpravy a naměřenej výkon 64kW při 3900ot/min a 185Nm při 2300ot/min . A nafty by se dalo ještě přidat , ale mám už málo vzduchu ( tlačím jenom 0,9 baru ) .Majkl.fiat píše:Čerpadlo z Cromy je OK, nic lepšího ani neseženeš, jen jak psali, chce do něj vačku z TDI čerpadla. Má v serii 11 mm pístek, ten ti bohatě stačí.a takový krouťák jsem měl kdysi na předkomůrce 1,4TD
Vsadím se že přidat by sice ještě šlo, ale tak málo že bys to nepoznal. Sakra lidi dejte si říct že ta vačka z TDI je jiná.
Pro porovnání, nahoře Croma, dole VW. U VW prudší náběh a o 0,5 mm větší zdvih.
Už teď nemám čas na další ladění . . .

VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .