vw golf 1 mtdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pitihovado
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 08 zář 2008, 16:36
Odpovědi: 0

vw golf 1 mtdi

Příspěvek od pitihovado »

ahoj .. mam golfika 1 mtdi .. prevodovka je ggu ... turbo mi tlaci 2.2 bar...... mam tam cerpadlo z cromy jde pomalu srat... potreboval bych nahradu auto nejede tak jak ma chybi nafta.. nekolikrat se tu resilo cerpadlo na mtdi..jak se predelava to z tdi ??? nebo jestli nema nekdo nake doma??? jo a jake tam mam dat vstriky???? az bude cerpadlo chtel bych na valce... kolik by to tak mohlo mit koni ??
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

s jakym turbem 2,2?
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

wr8 píše:s jakym turbem 2,2?
Myslim, ze v tom bude pricteny atmosfericky tlak, jinak by se neptal na "vstriky" a krmil by to davno Race tryskama.
STOledo 1M, AHF - poladeno
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

čerpadlo nech co máš, jen to chce vačku z TDI a 12mm hlavu, pokud máš velký ambice... no a k tomu samo race trysky, nebo pokud chceš nejvíc co jde tak ve variantě stage2
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
pitihovado
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 08 zář 2008, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od pitihovado »

jak se to dela... to se vyndaj ty veci z td cerpadla.... a daji se tam z tdi ....... obrazne receno.....
pitihovado
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 08 zář 2008, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od pitihovado »

jo jinak turbo je z passata pd ...... prijde mi ze tlaci az hodne... jo a je tam natvrdo bez regulace......
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bez regulace ho za chvilku roztrhneš to je na prd pane...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Čerpadlo z Cromy je OK, nic lepšího ani neseženeš, jen jak psali, chce do něj vačku z TDI čerpadla. Má v serii 11 mm pístek, ten ti bohatě stačí.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
sumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 230
Registrován: 11 črc 2010, 20:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od sumi »

Chlapy taky bych potreboval trochu pomoct s cerpadlem...delam si mTDI na bezny jezdeni z motoru 1Z,tudiz mi je jedno jestli to bude mit 80 nebo 100ps...ale o co mi jde,potreboval bych vedet jestli to bude fungovat s cerpadlem z Peugeota 405 1,9TD (na hrideli ma matici na 22klic oproti 1,9TD VW)
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

fungovat to bude, malý problém asi bude nosič vačky, bude jak na čerpadlech s tenkou hřídelí, ale pojede to. Další věc aby tam byla aspoň 10 mm hlava a budeš muset dát vačku z TDIčka.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
sumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 230
Registrován: 11 črc 2010, 20:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od sumi »

takze se bude muset prehodit ta vacka jo? tak to asi nebude tak jednoduchy jak jsem si myslel,ze bych tam dal cely tohle cerpadlo bez nejakyho zasahu :?
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Majkl.fiat píše:Čerpadlo z Cromy je OK, nic lepšího ani neseženeš, jen jak psali, chce do něj vačku z TDI čerpadla. Má v serii 11 mm pístek, ten ti bohatě stačí.
Mám v mTDi čerpadlo z Cromy bez úpravy a naměřenej výkon 64kW při 3900ot/min a 185Nm při 2300ot/min . A nafty by se dalo ještě přidat , ale mám už málo vzduchu ( tlačím jenom 0,9 baru ) .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

PavelTDi píše:
Majkl.fiat píše:Čerpadlo z Cromy je OK, nic lepšího ani neseženeš, jen jak psali, chce do něj vačku z TDI čerpadla. Má v serii 11 mm pístek, ten ti bohatě stačí.
Mám v mTDi čerpadlo z Cromy bez úpravy a naměřenej výkon 64kW při 3900ot/min a 185Nm při 2300ot/min . A nafty by se dalo ještě přidat , ale mám už málo vzduchu ( tlačím jenom 0,9 baru ) .
Na 0,9 baru máš ten výkon nic moc :-) a takový krouťák jsem měl kdysi na předkomůrce 1,4TD ;-) Vsadím se že přidat by sice ještě šlo, ale tak málo že bys to nepoznal. Sakra lidi dejte si říct že ta vačka z TDI je jiná.
Pro porovnání, nahoře Croma, dole VW. U VW prudší náběh a o 0,5 mm větší zdvih.
Obrázek
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Re: vw golf 1 mtdi

Příspěvek od flekyc »

pitihovado píše:ahoj .. mam golfika 1 mtdi .. prevodovka je ggu ... turbo mi tlaci 2.2 bar...... mam tam cerpadlo z cromy jde pomalu srat... potreboval bych nahradu auto nejede tak jak ma chybi nafta.. nekolikrat se tu resilo cerpadlo na mtdi..jak se predelava to z tdi ??? nebo jestli nema nekdo nake doma??? jo a jake tam mam dat vstriky???? az bude cerpadlo chtel bych na valce... kolik by to tak mohlo mit koni ??
jedno cerpadlo mam. delal ho Holz z chomutova, takze nejlepsi co muzes na tvrhu nalezt (muj nazor). je to hybrid TDcka a 81kw axialniho cerpadla z octavie plus know-how holze. kdyztak se ozvi do SZ, kdybys mel zajem.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Majkl.fiat píše:
PavelTDi píše:
Majkl.fiat píše:Čerpadlo z Cromy je OK, nic lepšího ani neseženeš, jen jak psali, chce do něj vačku z TDI čerpadla. Má v serii 11 mm pístek, ten ti bohatě stačí.
Mám v mTDi čerpadlo z Cromy bez úpravy a naměřenej výkon 64kW při 3900ot/min a 185Nm při 2300ot/min . A nafty by se dalo ještě přidat , ale mám už málo vzduchu ( tlačím jenom 0,9 baru ) .
Na 0,9 baru máš ten výkon nic moc :-) a takový krouťák jsem měl kdysi na předkomůrce 1,4TD ;-) Vsadím se že přidat by sice ještě šlo, ale tak málo že bys to nepoznal. Sakra lidi dejte si říct že ta vačka z TDI je jiná.
Pro porovnání, nahoře Croma, dole VW. U VW prudší náběh a o 0,5 mm větší zdvih.
Obrázek
Mám tam ještě sací svody z 1,6TD . . . v transporterovi je dost málo místa , když zachovám polohu filtrboxu . . . A taky vedení do IC je z toho , co dům dal . . .
Už teď nemám čas na další ladění . . . :-(
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“