Touran 1,9 PD 77kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Touran 1,9 PD 77kw
takyto problem sa my vyskytol na tomto aute.
Islo na 3 valce a bolo pocut divne zvuky.diagnostika bez zavad.
z toho som usudil ze podfukuje tryska co aj bola pravda.na 3 valci podfukovala.vymenil som preistotu vsetky gumicky ana vsetkych strkovacoch.auto ide uz na 4 valce ale stale je tam pocut zvuk ako ked prefukuje nedovrety ventil do sania.motor startuje na brnk a samozrejme aj diag je nadalej cista.co by tento zvuk mohlo sposobovat?skocene rozvody?ohnuty ventil?
prikladam aj zvuk nahraty z telefonu..nieje to bohvieaka kvalita ale je to tam pocut.
http://www.ulozto.sk/6133344/video0005-3gp
Islo na 3 valce a bolo pocut divne zvuky.diagnostika bez zavad.
z toho som usudil ze podfukuje tryska co aj bola pravda.na 3 valci podfukovala.vymenil som preistotu vsetky gumicky ana vsetkych strkovacoch.auto ide uz na 4 valce ale stale je tam pocut zvuk ako ked prefukuje nedovrety ventil do sania.motor startuje na brnk a samozrejme aj diag je nadalej cista.co by tento zvuk mohlo sposobovat?skocene rozvody?ohnuty ventil?
prikladam aj zvuk nahraty z telefonu..nieje to bohvieaka kvalita ale je to tam pocut.
http://www.ulozto.sk/6133344/video0005-3gp
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Já tohle měl u kámoše taky u tohohle motoru, prodřel se hydroštel, bouchání, vyměnil jsem vačku a jiná hydra z nějakého motoru a po ránu i po chvilce vychladnutí šel motor na 3 válce. A nešel zrovna ten s tím hydrem..Patrně ventil dostal tukanec od pístu a netěsnil...Pak jsem dělal SO a hlavu zahodil a dal jinou, ale asi to tím tukancem bylo...
nepropadat panice...
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
takze result uz je..
vsetky valce tlaky 30bar.
pri merani bolo pocut na jednom valci divne zvuky.takze sup dole dekel a zacalo patranie,
zistenie nasledovne..na prvom valci vyliezol ventil cez zdvihatko a to bol ten divny zvuk.dali sme dolu vacku...a vysledok je ze 6 zdvihatok je nacatych a vacka dostala tiez svoje..
vsetky valce tlaky 30bar.
pri merani bolo pocut na jednom valci divne zvuky.takze sup dole dekel a zacalo patranie,
zistenie nasledovne..na prvom valci vyliezol ventil cez zdvihatko a to bol ten divny zvuk.dali sme dolu vacku...a vysledok je ze 6 zdvihatok je nacatych a vacka dostala tiez svoje..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
mám úplně to samý na OCT II 77kW, jen nechápu proč se to stane, 4 hydroštely úplně rozdrcený, vačka nepěkná...motor běžel na volnoběh na 3 válce, v otáčkách ještě bylo slyšet mlácení kovaříčka...jericho-3 píše:Já tohle měl u kámoše taky u tohohle motoru, prodřel se hydroštel, bouchání, vyměnil jsem vačku a jiná hydra z nějakého motoru a po ránu i po chvilce vychladnutí šel motor na 3 válce. A nešel zrovna ten s tím hydrem..Patrně ventil dostal tukanec od pístu a netěsnil...Pak jsem dělal SO a hlavu zahodil a dal jinou, ale asi to tím tukancem bylo...
Tohle byla moje osobní zkušenost úplně to samé.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším 

Že by špatnej olej - pro nePD motory, nebo dlouhé intervaly výměny? Já radši měním po 15tis.drz píše:mám úplně to samý na OCT II 77kW, jen nechápu proč se to stane, 4 hydroštely úplně rozdrcený, vačka nepěkná...motor běžel na volnoběh na 3 válce, v otáčkách ještě bylo slyšet mlácení kovaříčka...jericho-3 píše:Já tohle měl u kámoše taky u tohohle motoru, prodřel se hydroštel, bouchání, vyměnil jsem vačku a jiná hydra z nějakého motoru a po ránu i po chvilce vychladnutí šel motor na 3 válce. A nešel zrovna ten s tím hydrem..Patrně ventil dostal tukanec od pístu a netěsnil...Pak jsem dělal SO a hlavu zahodil a dal jinou, ale asi to tím tukancem bylo...