Touran 1,9 PD 77kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Touran 1,9 PD 77kw

Příspěvek od Package »

takyto problem sa my vyskytol na tomto aute.
Islo na 3 valce a bolo pocut divne zvuky.diagnostika bez zavad.
z toho som usudil ze podfukuje tryska co aj bola pravda.na 3 valci podfukovala.vymenil som preistotu vsetky gumicky ana vsetkych strkovacoch.auto ide uz na 4 valce ale stale je tam pocut zvuk ako ked prefukuje nedovrety ventil do sania.motor startuje na brnk a samozrejme aj diag je nadalej cista.co by tento zvuk mohlo sposobovat?skocene rozvody?ohnuty ventil?
prikladam aj zvuk nahraty z telefonu..nieje to bohvieaka kvalita ale je to tam pocut.
http://www.ulozto.sk/6133344/video0005-3gp
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já tohle měl u kámoše taky u tohohle motoru, prodřel se hydroštel, bouchání, vyměnil jsem vačku a jiná hydra z nějakého motoru a po ránu i po chvilce vychladnutí šel motor na 3 válce. A nešel zrovna ten s tím hydrem..Patrně ventil dostal tukanec od pístu a netěsnil...Pak jsem dělal SO a hlavu zahodil a dal jinou, ale asi to tím tukancem bylo...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

takze demontaz hlavy ma asi neminie
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

zmeraj tlaky a mas istotu.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

jo na to sa chystam v pondelok..nemam totiz doma tlakomer..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

takze result uz je..
vsetky valce tlaky 30bar.
pri merani bolo pocut na jednom valci divne zvuky.takze sup dole dekel a zacalo patranie,
zistenie nasledovne..na prvom valci vyliezol ventil cez zdvihatko a to bol ten divny zvuk.dali sme dolu vacku...a vysledok je ze 6 zdvihatok je nacatych a vacka dostala tiez svoje..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Kaktus
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 říj 2010, 07:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kaktus »

(LOL)
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

..
drz
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 04 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od drz »

jericho-3 píše:Já tohle měl u kámoše taky u tohohle motoru, prodřel se hydroštel, bouchání, vyměnil jsem vačku a jiná hydra z nějakého motoru a po ránu i po chvilce vychladnutí šel motor na 3 válce. A nešel zrovna ten s tím hydrem..Patrně ventil dostal tukanec od pístu a netěsnil...Pak jsem dělal SO a hlavu zahodil a dal jinou, ale asi to tím tukancem bylo...
mám úplně to samý na OCT II 77kW, jen nechápu proč se to stane, 4 hydroštely úplně rozdrcený, vačka nepěkná...motor běžel na volnoběh na 3 válce, v otáčkách ještě bylo slyšet mlácení kovaříčka...
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Kluci sorry,ale asi chyba někde v připojení u nás v práci,nevím,co se to děje
Uživatelský avatar
Praetorio
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 31 bře 2008, 14:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Praetorio »

Tohle byla moje osobní zkušenost úplně to samé.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším :-)
Alficek
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 08 úno 2010, 09:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alficek »

drz píše:
jericho-3 píše:Já tohle měl u kámoše taky u tohohle motoru, prodřel se hydroštel, bouchání, vyměnil jsem vačku a jiná hydra z nějakého motoru a po ránu i po chvilce vychladnutí šel motor na 3 válce. A nešel zrovna ten s tím hydrem..Patrně ventil dostal tukanec od pístu a netěsnil...Pak jsem dělal SO a hlavu zahodil a dal jinou, ale asi to tím tukancem bylo...
mám úplně to samý na OCT II 77kW, jen nechápu proč se to stane, 4 hydroštely úplně rozdrcený, vačka nepěkná...motor běžel na volnoběh na 3 válce, v otáčkách ještě bylo slyšet mlácení kovaříčka...
Že by špatnej olej - pro nePD motory, nebo dlouhé intervaly výměny? Já radši měním po 15tis.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“