cukani prevodovky 525d 2006 a chip??

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ka_p
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 04 úno 2008, 15:01
Odpovědi: 0

cukani prevodovky 525d 2006 a chip??

Příspěvek od ka_p »

mam chvili 525d rv 2006 a moc se mi nelibi chod prevodovky, pri prerazovani je vetsinou v pohode, ale kdyz dojizdim rychleji a snazim se zastavit treba na cervenou, pribrzdim a auto obcas celkem cukne, kdyz asi zaradi jednicku. Obcas lehce kolisaji otacky o cca 50otacek, jen lehounce. Auto ma 163tis km, jezdilo 150tis km v nemecku a v prevodovce je asi stale puvodni olej, nevite jestli pomuze novy a vymena treba nejakeho filtru, jestli ho steptronic ma?? :-)
potom bych mel zajem prehrat idrive do cestiny, mam jen bussines a premyslim na chipem,ale jen kvalita treba i na snizeni spotreby, zere mi 9,5l a to jezdim 70% mimo mesto a nejak to moc nedrtim :-).. mozna vaha vzduchu?? da se zmerit??
diky za rady...
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Predpokladam ze mas 6.stupnovy automat. Je to prakticky 3,0tdi ale s obmedzenym vykonom,ze? Olej sa tam mal menit uz davno,kazdych 60 - 80.000km, meni sa tam aj cela vana,zväčša su z plastu a v nej je rovno vlepeny aj filter a tesnenie. Takže šup-šup, možno Ti to ešte pomoze. Ak to nechaš tak, ubudne Ti z penaženky dost penazi.
TAn cip-ak je to ten motor co myslim, ten sa da brutalne zvysit vykon, asi na 250k, ale v pripade automatu to musi robit niekto kto sa vyzna a vie cipovat automaty. Krutiaci moment sa dava do inych otacok ako pri manuali
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
ka_p
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 04 úno 2008, 15:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od ka_p »

lubomt píše:Predpokladam ze mas 6.stupnovy automat. Je to prakticky 3,0tdi ale s obmedzenym vykonom,ze? Olej sa tam mal menit uz davno,kazdych 60 - 80.000km, meni sa tam aj cela vana,zväčša su z plastu a v nej je rovno vlepeny aj filter a tesnenie. Takže šup-šup, možno Ti to ešte pomoze. Ak to nechaš tak, ubudne Ti z penaženky dost penazi.
TAn cip-ak je to ten motor co myslim, ten sa da brutalne zvysit vykon, asi na 250k, ale v pripade automatu to musi robit niekto kto sa vyzna a vie cipovat automaty. Krutiaci moment sa dava do inych otacok ako pri manuali
ano je to 6 st. automat, no a papirove mam psanych 2500ccm a na strankach bmw jsem cetl, ze 525 530 a 535d maji vsechny zdvih objem 2997ccm pak se lisi asi turbem/turbama a softwearem. Co se tyce chipu, mas pravdu, musi to delat nekdo, kdo vi co a jak, at to nejak nepodrbe :-) tak diky a olej co nejdriv vymenim a snad to dobre dopadne. Jinak pokud to jezdilo pravidelne na servis, tak ho asi v tech 80 tis. menili doufam.
de-nitro
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2007, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od de-nitro »

Je to 2,5 litr ,3.0 jsou az 525 facelifty se 197ps. Tohle cukání jsem na tomdle aute uz videl,delalo to jenom pri prudkym zastaveni,vypadalo to spis na ulozeni kardanu nebo hardy spojku.Dela to uz 40tkm a prevodovka ok.To houpaní otacek nejspis nebude spojeny s prevodovkou.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

ka_p píše:
lubomt píše:Predpokladam ze mas 6.stupnovy automat. Je to prakticky 3,0tdi ale s obmedzenym vykonom,ze? Olej sa tam mal menit uz davno,kazdych 60 - 80.000km, meni sa tam aj cela vana,zväčša su z plastu a v nej je rovno vlepeny aj filter a tesnenie. Takže šup-šup, možno Ti to ešte pomoze. Ak to nechaš tak, ubudne Ti z penaženky dost penazi.
TAn cip-ak je to ten motor co myslim, ten sa da brutalne zvysit vykon, asi na 250k, ale v pripade automatu to musi robit niekto kto sa vyzna a vie cipovat automaty. Krutiaci moment sa dava do inych otacok ako pri manuali
ano je to 6 st. automat, no a papirove mam psanych 2500ccm a na strankach bmw jsem cetl, ze 525 530 a 535d maji vsechny zdvih objem 2997ccm pak se lisi asi turbem/turbama a softwearem. Co se tyce chipu, mas pravdu, musi to delat nekdo, kdo vi co a jak, at to nejak nepodrbe :-) tak diky a olej co nejdriv vymenim a snad to dobre dopadne. Jinak pokud to jezdilo pravidelne na servis, tak ho asi v tech 80 tis. menili doufam.
535 je turbo s kompresorom. Ale však nech počká, možno sa to samé napraví, že???
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
de-nitro
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2007, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od de-nitro »

Obrázek

535 ma 2 turba
ka_p
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 04 úno 2008, 15:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od ka_p »

535d jede vyborne, rozmyslel jsem jestli si ho vzit, ale nakonec jsem vzal 525d a snad poridim druhe sportovnejsi auto. Hodne jezdim a 535d by nebylo asi na provoz a udrzbu to nejlepsi, navic to byl sedan, ktery je teda pro me hezci nez kombi, ale nic bych neodvezl :-)
ale zrychleni 535d je neuveritelne...
Odpovědět

Zpět na „BMW“