1.9 TDI PD 77 kW vs. 1.9 TDI 66kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9 TDI PD 77 kW vs. 1.9 TDI 66kW
Teď jsem řídil novou služební Oktávku s tímhle motorem a je to pro mě hrozný rozčarování. Už vím co je to všude omílaný dunění motorů PD. Dynamika podstatně horší než starej 66 kW, částečně to jde na vrub vyšší hmotnosti nový generace O2, ale čekal jsem, že to bude alespoň stejný. Navíc při stejným jízdním stylu o 1 litr vyšší spotřeba. Co se týká hlučnosti horší už byl snad jenom starej 1.9D ve Feldě. Jaký máte vy zkušenosti ?
Re: 1.9 TDI PD 77 kW vs. 1.9 TDI 66kW
Já jezdím v 1.4 tdi pd a musím uznat že hluk je otravnej ale jak se to zahřeje tak se to dá snést,jinak mám strach že 77 jede hur jak 66 co se tyce zrychlení 66kw 13,5 a 77 kw pd 11,8 mluví za všeRV147 píše:Teď jsem řídil novou služební Oktávku s tímhle motorem a je to pro mě hrozný rozčarování. Už vím co je to všude omílaný dunění motorů PD. Dynamika podstatně horší než starej 66 kW, částečně to jde na vrub vyšší hmotnosti nový generace O2, ale čekal jsem, že to bude alespoň stejný. Navíc při stejným jízdním stylu o 1 litr vyšší spotřeba. Co se týká hlučnosti horší už byl snad jenom starej 1.9D ve Feldě. Jaký máte vy zkušenosti ?
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1093
- Registrován: 23 led 2006, 20:25
- Bydliště: Praha-Zapad
Odpovědi: 0
Re: 1.9 TDI PD 77 kW vs. 1.9 TDI 66kW
nevim kolik to ma najeto, ale jestli to nema pres 10tkm tak se to jeste znacne zlepsi vsechno az si motor sedne, ja najezdil O2 77kw asi 40tkm a naopak jsem byl prekvapenej jak je to auto prijemne zivy a tichyRV147 píše:Teď jsem řídil novou služební Oktávku s tímhle motorem a je to pro mě hrozný rozčarování. Už vím co je to všude omílaný dunění motorů PD. Dynamika podstatně horší než starej 66 kW, částečně to jde na vrub vyšší hmotnosti nový generace O2, ale čekal jsem, že to bude alespoň stejný. Navíc při stejným jízdním stylu o 1 litr vyšší spotřeba. Co se týká hlučnosti horší už byl snad jenom starej 1.9D ve Feldě. Jaký máte vy zkušenosti ?
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Re: 1.9 TDI PD 77 kW vs. 1.9 TDI 66kW
Musím souhlasit. Taky máme služební 77kW a je to špatný. Ale je to combi a 4x4, takže se asi není co divit. Každopádně zklamáníRV147 píše:Teď jsem řídil novou služební Oktávku s tímhle motorem a je to pro mě hrozný rozčarování. Už vím co je to všude omílaný dunění motorů PD. Dynamika podstatně horší než starej 66 kW, částečně to jde na vrub vyšší hmotnosti nový generace O2, ale čekal jsem, že to bude alespoň stejný. Navíc při stejným jízdním stylu o 1 litr vyšší spotřeba. Co se týká hlučnosti horší už byl snad jenom starej 1.9D ve Feldě. Jaký máte vy zkušenosti ?

Oproti 81kW................když rozdíl je pouhé 4kw......

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 09 bře 2006, 14:34
- Bydliště: královehradecký kraj
Odpovědi: 0
Re: 1.9 TDI PD 77 kW vs. 1.9 TDI 66kW
tak to seš první kterýho slyšim že je z oktávky TDI 77kw příjemně překvapený...mvolesko píše:nevim kolik to ma najeto, ale jestli to nema pres 10tkm tak se to jeste znacne zlepsi vsechno az si motor sedne, ja najezdil O2 77kw asi 40tkm a naopak jsem byl prekvapenej jak je to auto prijemne zivy a tichyRV147 píše:Teď jsem řídil novou služební Oktávku s tímhle motorem a je to pro mě hrozný rozčarování. Už vím co je to všude omílaný dunění motorů PD. Dynamika podstatně horší než starej 66 kW, částečně to jde na vrub vyšší hmotnosti nový generace O2, ale čekal jsem, že to bude alespoň stejný. Navíc při stejným jízdním stylu o 1 litr vyšší spotřeba. Co se týká hlučnosti horší už byl snad jenom starej 1.9D ve Feldě. Jaký máte vy zkušenosti ?
Jináč měl sem tu čest s roomsterem 1,9TDI 77kw a byl sem dost zklamaný,ten motor je takovej nemastný,neslaný,jináč auto docela v poho
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 412
- Registrován: 19 dub 2006, 14:50
- Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih
Odpovědi: 0
Používám služebák O2 jak 1.9 TDI, tak 2.0 TDI.
1.9:
Studené je to sice děs, ale pak se mě ten motor docela líbí. Není sice tak úsporný jako 1.9 TDI 66 kW (služebák před tím), ale jede lépe než 81 kW (paradoxně služebák před tím 66 kW).
Ta 77 se mě zdá jako optimál na české silnice. Ovšem na dálnici (jízda přes 150) končí jeho spořivost, protože se moc točí.
2.0:
Studený kravál, pak to jde, ale duní. Navíc za tu cenu bych ho nechtěl a spotřeba taky nic moc (spíš moc tedy
) Ani pomalá jízda mu neubere.
Tenhle motor za tu cenu s touhle spotřebou je ideální do služebáka, ale s chipem
Z tohohle pohledu se mě jeví odeální motor 1,9 TDI 96 kW, ten jsem měl v O1 jen krátce. Ten uměl jak spořit, tak jet a ta 6° pomohla.
A kde jsem provozoval v.u. vozy?:
Praha - Dortmund a zpět x krát v měsíci.
1.9:
Studené je to sice děs, ale pak se mě ten motor docela líbí. Není sice tak úsporný jako 1.9 TDI 66 kW (služebák před tím), ale jede lépe než 81 kW (paradoxně služebák před tím 66 kW).
Ta 77 se mě zdá jako optimál na české silnice. Ovšem na dálnici (jízda přes 150) končí jeho spořivost, protože se moc točí.
2.0:
Studený kravál, pak to jde, ale duní. Navíc za tu cenu bych ho nechtěl a spotřeba taky nic moc (spíš moc tedy

Tenhle motor za tu cenu s touhle spotřebou je ideální do služebáka, ale s chipem

Z tohohle pohledu se mě jeví odeální motor 1,9 TDI 96 kW, ten jsem měl v O1 jen krátce. Ten uměl jak spořit, tak jet a ta 6° pomohla.
A kde jsem provozoval v.u. vozy?:
Praha - Dortmund a zpět x krát v měsíci.