1.9 TDI PD 77 kW vs. 1.9 TDI 66kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RV147
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2006, 18:02
Bydliště: Pardubicko

1.9 TDI PD 77 kW vs. 1.9 TDI 66kW

Příspěvek od RV147 »

Teď jsem řídil novou služební Oktávku s tímhle motorem a je to pro mě hrozný rozčarování. Už vím co je to všude omílaný dunění motorů PD. Dynamika podstatně horší než starej 66 kW, částečně to jde na vrub vyšší hmotnosti nový generace O2, ale čekal jsem, že to bude alespoň stejný. Navíc při stejným jízdním stylu o 1 litr vyšší spotřeba. Co se týká hlučnosti horší už byl snad jenom starej 1.9D ve Feldě. Jaký máte vy zkušenosti ?
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2006, 10:17

Re: 1.9 TDI PD 77 kW vs. 1.9 TDI 66kW

Příspěvek od DavidVoda »

RV147 píše:Teď jsem řídil novou služební Oktávku s tímhle motorem a je to pro mě hrozný rozčarování. Už vím co je to všude omílaný dunění motorů PD. Dynamika podstatně horší než starej 66 kW, částečně to jde na vrub vyšší hmotnosti nový generace O2, ale čekal jsem, že to bude alespoň stejný. Navíc při stejným jízdním stylu o 1 litr vyšší spotřeba. Co se týká hlučnosti horší už byl snad jenom starej 1.9D ve Feldě. Jaký máte vy zkušenosti ?
Já jezdím v 1.4 tdi pd a musím uznat že hluk je otravnej ale jak se to zahřeje tak se to dá snést,jinak mám strach že 77 jede hur jak 66 co se tyce zrychlení 66kw 13,5 a 77 kw pd 11,8 mluví za vše
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Re: 1.9 TDI PD 77 kW vs. 1.9 TDI 66kW

Příspěvek od mvolesko »

RV147 píše:Teď jsem řídil novou služební Oktávku s tímhle motorem a je to pro mě hrozný rozčarování. Už vím co je to všude omílaný dunění motorů PD. Dynamika podstatně horší než starej 66 kW, částečně to jde na vrub vyšší hmotnosti nový generace O2, ale čekal jsem, že to bude alespoň stejný. Navíc při stejným jízdním stylu o 1 litr vyšší spotřeba. Co se týká hlučnosti horší už byl snad jenom starej 1.9D ve Feldě. Jaký máte vy zkušenosti ?
nevim kolik to ma najeto, ale jestli to nema pres 10tkm tak se to jeste znacne zlepsi vsechno az si motor sedne, ja najezdil O2 77kw asi 40tkm a naopak jsem byl prekvapenej jak je to auto prijemne zivy a tichy
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Re: 1.9 TDI PD 77 kW vs. 1.9 TDI 66kW

Příspěvek od TDIPOWER »

RV147 píše:Teď jsem řídil novou služební Oktávku s tímhle motorem a je to pro mě hrozný rozčarování. Už vím co je to všude omílaný dunění motorů PD. Dynamika podstatně horší než starej 66 kW, částečně to jde na vrub vyšší hmotnosti nový generace O2, ale čekal jsem, že to bude alespoň stejný. Navíc při stejným jízdním stylu o 1 litr vyšší spotřeba. Co se týká hlučnosti horší už byl snad jenom starej 1.9D ve Feldě. Jaký máte vy zkušenosti ?
Musím souhlasit. Taky máme služební 77kW a je to špatný. Ale je to combi a 4x4, takže se asi není co divit. Každopádně zklamání (wallbash) .
Oproti 81kW................když rozdíl je pouhé 4kw...... (LOL)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Re: 1.9 TDI PD 77 kW vs. 1.9 TDI 66kW

Příspěvek od váha »

mvolesko píše:
RV147 píše:Teď jsem řídil novou služební Oktávku s tímhle motorem a je to pro mě hrozný rozčarování. Už vím co je to všude omílaný dunění motorů PD. Dynamika podstatně horší než starej 66 kW, částečně to jde na vrub vyšší hmotnosti nový generace O2, ale čekal jsem, že to bude alespoň stejný. Navíc při stejným jízdním stylu o 1 litr vyšší spotřeba. Co se týká hlučnosti horší už byl snad jenom starej 1.9D ve Feldě. Jaký máte vy zkušenosti ?
nevim kolik to ma najeto, ale jestli to nema pres 10tkm tak se to jeste znacne zlepsi vsechno az si motor sedne, ja najezdil O2 77kw asi 40tkm a naopak jsem byl prekvapenej jak je to auto prijemne zivy a tichy
tak to seš první kterýho slyšim že je z oktávky TDI 77kw příjemně překvapený...
Jináč měl sem tu čest s roomsterem 1,9TDI 77kw a byl sem dost zklamaný,ten motor je takovej nemastný,neslaný,jináč auto docela v poho
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Používám služebák O2 jak 1.9 TDI, tak 2.0 TDI.
1.9:
Studené je to sice děs, ale pak se mě ten motor docela líbí. Není sice tak úsporný jako 1.9 TDI 66 kW (služebák před tím), ale jede lépe než 81 kW (paradoxně služebák před tím 66 kW).
Ta 77 se mě zdá jako optimál na české silnice. Ovšem na dálnici (jízda přes 150) končí jeho spořivost, protože se moc točí.

2.0:
Studený kravál, pak to jde, ale duní. Navíc za tu cenu bych ho nechtěl a spotřeba taky nic moc (spíš moc tedy ;) ) Ani pomalá jízda mu neubere.
Tenhle motor za tu cenu s touhle spotřebou je ideální do služebáka, ale s chipem :D

Z tohohle pohledu se mě jeví odeální motor 1,9 TDI 96 kW, ten jsem měl v O1 jen krátce. Ten uměl jak spořit, tak jet a ta 6° pomohla.

A kde jsem provozoval v.u. vozy?:
Praha - Dortmund a zpět x krát v měsíci.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“