tiež som to nikdy nevidelTunningkiller píše:Kdo ten napinak napinal? To muselo bejt přeplý nebo nějak blbě namontovaný takhle stopenou kladku sem nikdy neviděl
Volvo S70 - osadený motor AUDI 2.5 TDi - problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
drzaky to sou,mame 2 v rodine a no problem.jediny na co sou haklivy je prave nastaveni rozvodu.jinak tenhle motor ael se daval pouze do audi a6 c4 94-97,a motor aat 85kw do audi 100 c4 91-94,a prvni r5ka 1t 88kw do audi 100 c3 89-91
			
			
									
									Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
						Chalani, ako tak nad tým uvažujem s odstupom času, hlavný rozvodový remeň, ktorý ženie vačku a vodnú pumpu bol voľný po rozobratí len v mieste kde bola šponovacia kladka, na strane kde je alternátor bol napnutý normálne, remeň nebol zoskočený zo šponovacej klady, teda z jej zvyšku, ale klzal sa nadalej po nej. Ked som hodil dolu kryt remeňa vstrek. čerpadla bol veľmi voľný aj napriek tomu, že kladky čo ho šponujú sa nehlia a boli dotiahnuté ...
je v globále možné, že sa povolil predovšetkým remeň, ktorý robí náhon vstrek. čerpadlu a v dôsledku toho preskočil na čerpadle o x zubov ( lebo tam risky nesedeli vôbec ) ... a ten rachotavý zvuk čo som počul nemuseli byť piesty a ventily, ale rozladujúce sa časovanie čerpadla ? že proste sa zmenil predvstrik, čas dávok, motor sa rozhádal, prípadne miestami išiel na menej valcov, to by v globále mohlo spôsobiť rachot, som už bol pri motoroch, ktorým vypadol jeden valec a ten rachot a nepravidelný chod bol značný, o náhlej strate výkonu nehovoriac ... čo si o tom myslíte ?
Možno poviete, že riešim kraviny miesto faktov, skôr premýšlam nad udalosťami, ktoré predchádzali nehode a ktoré boli tesne po nej, s odstupom času sa mi vybavuje ako to prebiehalo ...
			
			
									
									
						je v globále možné, že sa povolil predovšetkým remeň, ktorý robí náhon vstrek. čerpadlu a v dôsledku toho preskočil na čerpadle o x zubov ( lebo tam risky nesedeli vôbec ) ... a ten rachotavý zvuk čo som počul nemuseli byť piesty a ventily, ale rozladujúce sa časovanie čerpadla ? že proste sa zmenil predvstrik, čas dávok, motor sa rozhádal, prípadne miestami išiel na menej valcov, to by v globále mohlo spôsobiť rachot, som už bol pri motoroch, ktorým vypadol jeden valec a ten rachot a nepravidelný chod bol značný, o náhlej strate výkonu nehovoriac ... čo si o tom myslíte ?
Možno poviete, že riešim kraviny miesto faktov, skôr premýšlam nad udalosťami, ktoré predchádzali nehode a ktoré boli tesne po nej, s odstupom času sa mi vybavuje ako to prebiehalo ...
teraz som volal do TOP auto Bratislava (dodávateľ orig. dielov),
cena vodnej pumpy 143,22,- EUR
cena tesnenia hlavy valcov 101,65,-
sací ventil 45,24,-
výfuk. ventil 35,82,-
sú akože normálni ??? nevie to prosím niekto zohnať lacnejšie ? 5000 sk len vodná pumpa ? fakt neprášim dcéru riaditela banky ... už teraz to vidím na náhrady ... ak by to vedel niekto zohnať lacnejšie bol by som veľmi vdačný....
 
  
			
			
									
									
						cena vodnej pumpy 143,22,- EUR
cena tesnenia hlavy valcov 101,65,-
sací ventil 45,24,-
výfuk. ventil 35,82,-
sú akože normálni ??? nevie to prosím niekto zohnať lacnejšie ? 5000 sk len vodná pumpa ? fakt neprášim dcéru riaditela banky ... už teraz to vidím na náhrady ... ak by to vedel niekto zohnať lacnejšie bol by som veľmi vdačný....
Teď jsem je objednával na svůj motor
Rozvody - http://www.hamar.cz/search.php?orderby= ... y=SRS10166
Pumpa - http://www.hamar.cz/search.php?orderby= ... =VKPC86619
.........
			
			
									
									Rozvody - http://www.hamar.cz/search.php?orderby= ... y=SRS10166
Pumpa - http://www.hamar.cz/search.php?orderby= ... =VKPC86619
.........
Elektronika auta a technika........ 
776 829390
						776 829390
iba čo som tak na rýchlo pozrel AutoKelly 
sada rozvodov INA 120€, vodná pumpa SKF 109 EUR, GRAF 62€, tesnenie pod hlavu Victor 56€, a cenu ventilov nerieš a hlavu daj urobit firme čo sa to mu rozumie, v BA možem doporučit www.bruko.sk. Teda ak sa ti nezlomil ventil a nerozmlátil ti aj piest, ale to budeš vediet až ked dáš hlavu dolu.
			
			
									
									sada rozvodov INA 120€, vodná pumpa SKF 109 EUR, GRAF 62€, tesnenie pod hlavu Victor 56€, a cenu ventilov nerieš a hlavu daj urobit firme čo sa to mu rozumie, v BA možem doporučit www.bruko.sk. Teda ak sa ti nezlomil ventil a nerozmlátil ti aj piest, ale to budeš vediet až ked dáš hlavu dolu.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245