Kodovanie baterky Q7
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kodovanie baterky Q7
zdar chlapi neviete mi niekto napísať postup nakodovania baterky viem, že totu bolo ale ... baterka sa odpojila dala nabíjať a auto nechytí ako ju správne nakódovať Thanks
Q7 3,0 TDI
Q7 3,0 TDI
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD
Re: Kodovanie baterky Q7
myslim si, ze take nieco si vyrobca nemoze dovolit aby auto neslo po vymene baterie! ak to tak je tak je to na sud! vsak auto je uz v tvojom vlastnictve a vyrobca uz nema ZIADNE pravo obmedzovat ta v uzivani osobneho vlastnictva!!!!!!!!!Karl píše:zdar chlapi neviete mi niekto napísať postup nakodovania baterky viem, že totu bolo ale ... baterka sa odpojila dala nabíjať a auto nechytí ako ju správne nakódovať Thanks
Q7 3,0 TDI
asi je niekde inde problem...
Re: Kodovanie baterky Q7
to neni ford focussky59 píše:myslim si, ze take nieco si vyrobca nemoze dovolit aby auto neslo po vymene baterie! ak to tak je tak je to na sud! vsak auto je uz v tvojom vlastnictve a vyrobca uz nema ZIADNE pravo obmedzovat ta v uzivani osobneho vlastnictva!!!!!!!!!Karl píše:zdar chlapi neviete mi niekto napísať postup nakodovania baterky viem, že totu bolo ale ... baterka sa odpojila dala nabíjať a auto nechytí ako ju správne nakódovať Thanks
Q7 3,0 TDI
asi je niekde inde problem...
su tam dve varianty podla typu RJ, cez VAG, RJ. c 61 (adaptacia skupina 27) alebo c.19 a adaptacia baterie...bohuzial Elsa v tomto je stavana na VAS takze moc detailov tam neni. (pozeram ze si z okolia TN, keby cosi tak VAS je k dispozicii)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
tu nejde o ridice, tu spis jde o ty zelene mozky..ekologie,emise a podobne nezmysli ktere tlaci automobilky ku zdi a ty delaj i systemy ktore optimalizujou spotrebu energie a taky ovplyvnujou zivotnost komponentu tak se potom nedivte ze je potrebne prispusobit i blbou baterku do systemu aby byla co nejefektivneji vyuzita... a taky si uvedomte ze Q7 nespada do kategorie aut razene do F kategorie (vsechny auta na F jsou na pi*u, Fiat,Ford a Francuz) a trida tohodle auta spada pod Ladasovo pravidlo ,,kto chce mit opici musi mit i na banany,, a neni to nejaka socka trida typu Renault, Dacia, Ford a pod...jericho-3 píše:Sky 59- já jsem se také divil, ale bohužel řidič a majitel je až na posledním místě žebříčku..Hlad po neustálých plných výbavavách nás dostal tam , kde to je ..Majitel a řidič je dnes za pitomce...Jde o to, zda to vlastně nebyl záměr..
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
stojim si za tym, co som uz napisal: aj Q7 moze prist o bateriu... moze nastat zivotne dolezita situacia ked bude treba niekoho odviezt do H a auto koli baterii nebude fungovat?! opakujem, je to na sud pre vyrobcu ktory nemoze vyhrat!tomiisp píše:tu nejde o ridice, tu spis jde o ty zelene mozky..ekologie,emise a podobne nezmysli ktere tlaci automobilky ku zdi a ty delaj i systemy ktore optimalizujou spotrebu energie a taky ovplyvnujou zivotnost komponentu tak se potom nedivte ze je potrebne prispusobit i blbou baterku do systemu aby byla co nejefektivneji vyuzita... a taky si uvedomte ze Q7 nespada do kategorie aut razene do F kategorie (vsechny auta na F jsou na pi*u, Fiat,Ford a Francuz) a trida tohodle auta spada pod Ladasovo pravidlo ,,kto chce mit opici musi mit i na banany,, a neni to nejaka socka trida typu Renault, Dacia, Ford a pod...jericho-3 píše:Sky 59- já jsem se také divil, ale bohužel řidič a majitel je až na posledním místě žebříčku..Hlad po neustálých plných výbavavách nás dostal tam , kde to je ..Majitel a řidič je dnes za pitomce...Jde o to, zda to vlastně nebyl záměr..
mam sice len koktavku ASZ 96kW a od kupy ma odstrihnuty OBD2 konektor pretoze som si bol isty ze "service" hlasku netreba resetovat po vymene oleja a blika to tam uz 75000km ! vyrobca si nemoze dovolit zastavit auto z dovodu ze nevymenim olej po 15000km! je ho hovno do toho co si ja urobi s autom!
da sa to zjednodusit: vyrobca NEMA PRAVO zasiahnut vedome do funkcie auta tak, aby sa stalo nepouzitelne.... ci ja zadriem motor lebo nevymenim olej su moje sracky, ci ja zabudnem vypnut svetla, alebo nebude auto jazdit 3 mesiace a vybije sa bateria nie je dovod na to, aby auto bolo nefunkcne! myslim ze v amerike by uz boli davno na sude!
a ak je to naozaj tak, nechcel by som Q7 ani zadarmo, minimalne to musi ist nejako "v nudzovom rezime" kedy ten prespekulovanmy system nevie aka je tam bateria, ale zrusit auto nadobro je blbost
Re: Kodovanie baterky Q7
to neni ford focus 
su tam dve varianty podla typu RJ, cez VAG, RJ. c 61 (adaptacia skupina 27) alebo c.19 a adaptacia baterie...bohuzial Elsa v tomto je stavana na VAS takze moc detailov tam neni. (pozeram ze si z okolia TN, keby cosi tak VAS je k dispozicii)[/quote]
a to musi doviezt Q7 na privese na tu diagnostiku aby ten crep znova fungoval?
su tam dve varianty podla typu RJ, cez VAG, RJ. c 61 (adaptacia skupina 27) alebo c.19 a adaptacia baterie...bohuzial Elsa v tomto je stavana na VAS takze moc detailov tam neni. (pozeram ze si z okolia TN, keby cosi tak VAS je k dispozicii)[/quote]
a to musi doviezt Q7 na privese na tu diagnostiku aby ten crep znova fungoval?
Re: Kodovanie baterky Q7
ty uz stym ani zadarmo a s tym mudrovanim o sudoch prestan, to nema ani vyznam na teba reagovat...trepes o niecom o com nemas ani parusky59 píše: a to musi doviezt Q7 na privese na tu diagnostiku aby ten crep znova fungoval?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
auto bude fungova i na nenakodovanou baterii, jen MMI bude hlasit nizke napeti kdyz najedes do baterie a kdyz nechas zaple auto a nenastartovane tak se vyplne. NIC VIC!!!!!
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Re: Kodovanie baterky Q7
zrejme TDIfun ma v tom viac jasno ked tvrdi ze auto musi ist!.....tomiisp píše:ty uz stym ani zadarmo a s tym mudrovanim o sudoch prestan, to nema ani vyznam na teba reagovat...trepes o niecom o com nemas ani parusky59 píše: a to musi doviezt Q7 na privese na tu diagnostiku aby ten crep znova fungoval?
hned mi to bolo divne ze by sa AUDI zaplietol do takej blbosti.... nuz aj ty si musis asi dostudovat niektore veci
a ak mas nahodou jednu zvysnu Q7 mozes mi ju doviest, uz ju chcem, predsa len vyhral zdravy rozum....
a prvy prispevok, zrejme bude chyba niekde inde a nijako to nesuvisi s nabijanou bateriou...
Re: Kodovanie baterky Q7
tusim ty nemas problem iba s IQ ale aj s citanim..ja som niekde napisal ze auto nepojde ?sky59 píše:zrejme TDIfun ma v tom viac jasno ked tvrdi ze auto musi ist!.....tomiisp píše:ty uz stym ani zadarmo a s tym mudrovanim o sudoch prestan, to nema ani vyznam na teba reagovat...trepes o niecom o com nemas ani parusky59 píše: a to musi doviezt Q7 na privese na tu diagnostiku aby ten crep znova fungoval?
hned mi to bolo divne ze by sa AUDI zaplietol do takej blbosti.... nuz aj ty si musis asi dostudovat niektore veci
a ak mas nahodou jednu zvysnu Q7 mozes mi ju doviest, uz ju chcem, predsa len vyhral zdravy rozum....
a prvy prispevok, zrejme bude chyba niekde inde a nijako to nesuvisi s nabijanou bateriou...
btw,v inom topicu mudrujes a polemizujes a tvrdis ze nie je mozne aby Golf mal snimace pre postranne airbagy pod sedackami lebo Ford Focus ich nema a ked ti tam daju obrazok z etky tak zas zacnes kecat o tom ako to je nespolahlive a ze to nechces ani zadarmo...
tu zas polemizujes nad tym ze pri vymene baterie je nutne prisposobenie a zase kecy ze ani zadarmo a ze je to na sud...a co ze je to bateria ? je to nieco extra alebo nieco medzi ? je to proste komponent ako kazdy iny v aute a moze vyzadovat extra postup pri poruche a vymene a to vratane zasahu autorizovaneho servisu..
a ako kazdy iny komponent sa moze pokazit a po vymene mozu byt potrebne kroky pre znovuzprevadzovanie systemu aj vratane toho ze system nebude plne funkcny a auto nepojazdne.. pokial by to bolo tak, tak to bude napisane v manualu a ty na to upozorneny, takze kecy o tom co vyrobca smie a nesmie a o sudeni si mozes strcit vies kam....
baterka nieje nieco mimo, to je ako keby sa ti pokazila RJ motoru a ty si tam dal druhu z ineho rovnakeho auta a auto by neslo a vykrikoval by si ze ti vyrobca umyselne znemoznil vymenu suciastky svojpomocne a znemoznil ti pouzivat auto a ty ho budes zalovat, to iste napr. aj immo, tiez ked sa pokazi/rozhadze alebo stratis kluc tak auto nepojde a bezny clovek nema moznost to immo vypnut alebo znova prisposobit, pojdes zalovat vyrobcu o to ze ,,vyrobca NEMA PRAVO zasiahnut vedome do funkcie auta tak, aby sa stalo nepouzitelne,, lebo ti neumoznil len tak prisposobit immo alebo rj pri poruche a svojpomocnej vymene ?
baterka nie je vynimka, je to proste sucast systemu auta a moze vyzadovat zasah autorizovaneho servisu...
kazde auto ci vyrobok ma svoj manual a pokial su tam veci ktore vyzaduju extra zasah tak to tam bude napisane a to ze necitas manual je len a len tvoj problem....
sa zamysli nez nieco napises a tie kecy o sudeni mozes akurat tak vypravat kamosom v krcme pri pive...a tiez ta hlaska ze mas odstrihnuty OBD konektor lebo si si isty ze servisny interval netreba mazat, a co si tym chcel akoze chcel povedat ? troska od veci porovnavat Q7 a Octaviu s blikajucim service na palubke
a mas ,,pravdu,, v tom ze vyrobcu je hovno co si s tym autom urobis, a taktiez teba bude hovno potom preco ti vyrobca zamietol reklamaciu/zaruku alebo nauctoval extra veci pri oprave banalnej veci len preto ze ty si bol mudry a rozhasil si to viac nez to bolo len preto ze si necital manual a upozornenia
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 