není jedno kde je? jde hlavně o chladič, nebo ne? dnes v hospodě se o tom dva dohadovaliMirekX píše:asi tak půlku na straně kde je motorlibor.98 píše:dávate ten karton přez celí chladič nebo třeba jen půlku?


Moderátoři: šulda, Moderátoři
není jedno kde je? jde hlavně o chladič, nebo ne? dnes v hospodě se o tom dva dohadovaliMirekX píše:asi tak půlku na straně kde je motorlibor.98 píše:dávate ten karton přez celí chladič nebo třeba jen půlku?
aha aha, díky za vysvětlení, jsem dycly myslel že se dává dektura jen kuli chladičiTomas.cz píše:Neřekl bych, klukům jde o to, aby studený vzduch neochlazoval přímo blok motoru, chladič když motor nemá provozní teplotu / za předpokladu že funguje dobře termostat / se stejně ohřívat nebude
TDI topí krásnějericho-3 píše:Klidně se směj, já mám krabici každou zimu a není nad to.Je to sice benzin ze staré školy, který Egr a jiné píčoviny trápící a zasírající motor nemá, ale má jinou botu, pitomci kvůli úsporám zrušili teploměr a mám tam jen kontrolku přehřátí..Nejlepší doba pro pozorné řidiče byla ,když měly vozy žaluzie..,to byl komfort..Termostat není dokonalý a topilo to tak rychle, že na rozdíl od netopících TDI, které musejí mít oheň pod podlahou, aby nepřimrzly ruce k volantu, byla ve voze lázeń...Tdi bez přídavného topení topí asi jako Malucha/osobní zkušenost/..
když někdo něco chce prodat tak tam napíše všechno možný, teď jde o to jestli to pomůžeZlatuška Eduard píše:Zimní clona masky chladiče Škoda Octavia I 2000> ADC02080
Cena s DPH: 520 CZK
--------------------------------------------------------------------------------
Zimní clona na přední masku chladiče Škoda Octavia I.
Určeno pro vozy: Škoda Octavia 2000> (nový typ Octavie s čirou optikou)
Materiál: plast
Montáž: naklapnutím do přední masky
Clony slouží především pro zimní období, zaručuje rychlejší zahřátí motoru a uchování tepla pod kapotou.
Výhody zimních clon:
1. Rychlejší zahřátí motoru
2. Delší uchování již zahřatého motoru
3. Zaručuje rychlejší vytopení vozu
4. Rychlejším zahřátím motoru snižuje mírně spotřebu
Raději popundekl a ne hejla u nosu a zamlžený okna.
nova generacia VAG (OII,GV, atd) ma elektricky vyhrievany obech chladenia. zakuri neskutocne rychlo, setri to aj palivo a motor. myslim ze ani starsie benziny tak rychlo nehreju ....jericho-3 píše:Klidně se směj, já mám krabici každou zimu a není nad to.Je to sice benzin ze staré školy, který Egr a jiné píčoviny trápící a zasírající motor nemá, ale má jinou botu, pitomci kvůli úsporám zrušili teploměr a mám tam jen kontrolku přehřátí..Nejlepší doba pro pozorné řidiče byla ,když měly vozy žaluzie..,to byl komfort..Termostat není dokonalý a topilo to tak rychle, že na rozdíl od netopících TDI, které musejí mít oheň pod podlahou, aby nepřimrzly ruce k volantu, byla ve voze lázeń...Tdi bez přídavného topení topí asi jako Malucha/osobní zkušenost/..
Pokud jezdíš v zimě(-10 a míň) ve městě, tak se ti nezahřeje ani šaran s bufem. Přirovnání k domku sice dobrý, ale doma si neofukuješ radiátor vzduchem -10°, přidám-li k tomu nápor ventilátoru, tak -15°...origoš píše:Zajímavé čtení. Papundekl měl smysl jenom když nebyla nemrznoucí směs aby nezamrznul chladič. Pokud funguje termostat, tak do chladiče nic neteče a není důvod bránit průchodu vzduchu. A že by proudící vzduch ochlazoval motor zvenku? Trochu ho určitě ochlazuje, ale je to nepodstatné. Měl jsem Mercedesy, Fordy, Fiaty, Citroeny, Felicie diesel, Octavia TDI a všechno topilo dobře a bez papundeklu. Pokud nějaké auto netopí, tak má buď špatný termostat, nebo zanesený radiátor topení, nebo jiný problém. 30%výkonu se musí odvést chlazením, tak to je u TDI AGR 20 kW. To je výkon, který má kotel pro rodinný domek. Připusťme, že nejedeme na plný výkon, ale vytápíme malý prostor, asi jako záchod v tom domku. Pokud to netopí, tak to teplo jde jinam než do kabiny. Odstranit se musí příčina a né následek. Tím papundeklem se může dobře uvařit auto při popojíždění v koloně, až bude potřeba aby chladič chladil.