zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

vypustat okruh nemusis, staci sundat iba RJ zvrchu, ci se tam nedostanes ? :) ale skus kouknout jeste na ty piny ci neni natrzenej od desky RJ a neni tam prechodovy odpor (to by bylo teoreticky mozne kdyz rikas ze ta hodnota se meni).
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

No uz to mam vyndane muselo to jit ven cele zalomil sem 3 z 4 sroubku (((

takze to musim pak odvrtat

jiank rj je venku a doce je to v PRdeli....

cele zablite zoxidovane spoje nedivim se ze to tam ztraci docela me ale udivuje ze to funguje....

zachvilu sem pupnu fotky zrovna upravuji velikost
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Jo, bejvá tam průser s těsněním. Ten, co to vymejšlel by zasloužil po papule. Taky jsem tu měl jedno Webasto. Těsnění v hajzlu, dva šrouby zalomený. A teď s tim něco dělej :D Prostě katastrofa :)
No uvidíš, jestli tu jednotku zachráníš. Každopádně těsnění pořádně podmáznout. Ideálně celej vnitřek vyfoukat kompresorem, našroubovat a zaizolovat ještě silikonem.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

vyprat v ultrazvuku,propajet a profoukat hotairem... jina moznost neni i kdyz podle te foto tezko rozeznat :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Takze po otvereni jednotky mi bylo jasne proc se to ztraci ten proud a mam misto 12V jen 9 obcas 10V nekdy 11

v jednotce docela bordel myslim ze tam byla i sul..... co sem vysypaval

no jak je videt z fotek jsou dost male zkusim nekam hodit jeste velke na stahnuti.

Tak je to zablite kolem te pruchozi diody a pak spoustu dalsich veci

musim to umejt v nejakem lihu nebo slivovici ))) no a pak nevim jedine popajet ty spoje
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

no hezky, tam kolem te diody a z obou stran, tam to bude chtit vic nez jen ocistit, to je na vetsi operaci :(
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tomiisp píše:no hezky, tam kolem te diody a z obou stran, tam to bude chtit vic nez jen ocistit, to je na vetsi operaci :(
trochu sem to ocistil ted jde docela dobre videt kde to je .

Jak pripajeni toho konektoru je takove orezle tak pripajeni te diody je take orezle takze to zkusim propajet zitra no a doufam ze to pomuze pokud ne tak je to blbe

a asi bude chtit i ta zhavici svicka konektor aby to moc nebralo
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Podarilo sa ti to uz nejako rozbehat s tou T90kou aby sa prepla na kurenie..ja mam ten isty problem, jednotku T90 a ovladac T91 a nejde mi ten rezim zmenit :( diky
Brouk-T5 píše:ted jen nemuzu prijit na to jak ovladac T91 prepnout na topeni mel by svitit cervene na topeni tes spina jen vetrani .
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

No kluci tak ma dnesni story:

No umyl sem ten plosnak zkusil to ale stale mi to ukazovalo malo voltu takze sem zacal popajet par spoju ale nakonec po 10x zkouseni na diagnostice sem musel zacit pajet i mimo ty oblasti kde to bylo zoxidovane

nakonec se podarilo a RJ mi ukazal skoro to co mam na baterce asi o 0,2V mene tak sem jasal. No a odvrtal ty zalomene srouby webasto slozil .

pro jistotu sem to jeste zkusil a jak na svini to ukazovalo zase malo.... to sem byl uz nastvanej protoze sem to mel slozene zasilikonovane....

tak sem to zse rozdelal a zase popajel par spoju (abych pravdu rek nevim ktery to dela delal sem jich vzdy tak 10) ale mam trosku tuseni.

zde se mi stala nemila vec a to ze sem neco odpajel nevedel sem co a na diagnostice mi to prestalo ukazovat voltaz... takze znovu asi 20minut pajeni a badani

az to zacalo ukazovat zase spravne tak sem to slozil namontoval hadice odvzdusnil a slozil...

no a hadejte? po pripojeni diagnostiky tam byla spravna voltaz ale hazelo to neustale chybu palivoveho cerpadla (cerpadlo fungovalo ale po zpusteni to za chvili cele spadlo a zapsalo chybu)

takze znovu ven nastesti jen RJ protoze uz se tam zvrchu se dostanu a uz ty nove srouby jsou lehce povolit takze RJ ven a znovu popajet par spoju... no a nakonec to pak prestalo delat tu chybu a konecne sem dokazal spustil cele webasto bez problemu.

Tak sem to slozil a vohral si auto docela to trva nez to stoupne pres 70 asi 20 minut...

Takze ted sem ve fazi ze mi webasto funguje tak jak ma a auto je pojizdne..

Timto vam vsem dekuji a doufam ze se nic neposere (napriklad zase ta voltaz abych nemusel zase pajet). nastesti uz se k te RJ dokazu dostat velice rychle :))
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

no a ted by to chtelo dalku ))) nejakou
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tak když objevíš někde něco za bezkonkurenční cenu, tak sem s tim :))) Od pátku sedim v práci a pociťuju nedostatek těch předvolbovejch hodin, který neumí plánovat několik dní dopředu :D Takže teď budu muset zvednout prdel a jít dolu na parkoviště nastavit timer na 6:40 ;)
Přemejšlel jsem, že si udělám spínání zatím alespoň na ovladač od alarmu. Podle mě to musí jít. Mám od alarmu třítlačítkovej ovladač, s tím, že tlačítko na odemčení samotnýho kufru mám neaktivní vzhledem k tomu, že nemám sedana. Tak nějak na výstup jednotky pro zámek kufru napojit Webasto. Tam v podstatě přece musí stačit někam přivézt 12V. Alespoň teda v mým případě s Thermo Top E, kterej je čistě analogovej.
No nevím, jak moc to je reálný, ale třeba to někomu dodá inspiraci :) Údajně alarmy s pagerem, konkrétně snad Magicar má přímo i pin na nezávislý topení ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Vedel by nekdo jak dlouho topeni zhavi - zdali konstatni cas nebo v zavislosti na teplote, jakym napetim, teplota obalu topeni (jako voda nebo vyssi), kde je cidlo horeni a jakou teplotu snima? Jo a jeste frekvence impulsu spinani cerpadla a cca dobu dochlazovani - kde ji sleduje.

Dik.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Na co tieto info potrebujes, ides si vyrobit vlastnu RJ pre bufik? Uz si nejako pokrocil s tym zablokovanym UEHFL? Ja mam doma uz druhe TTC 40W a pise mi to iste..s diagnostikou sa spoji, origo hodinky su zapojene ale nejde spustit ani cez diagnostiku ani cez hodinky...to prve 26W islo spustit aspon cez diagnostiku ked boli zapojene origo hodinky...
CAHA 125 kW TDI CR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“