Zvody VB

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lubossk
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 11 zář 2009, 07:41
Odpovědi: 0

Zvody VB

Příspěvek od lubossk »

Predaval som chalanovy 1749VB turbo z golfa .Dnes mi volal ,ze mu na vyfukovej casti nesedia rozmery ze mi chce turbo vratit.Zevraj je to na mojich zvodoch o nejake 4mm uzrse vo vnutry a ze si nechce zapchat vyfukovu cast alebo co presne neviem.Ozrejmi mi niekto v com je problem alebo kolko sa zvodov na VB cko vlastne vyrabalo.Chce to dat na leona ako hovoril co tam moze byt ine ?Niesom si vedomy ,ze by som ho chcel odrbat prepustalo olej dal som mu ho za 90 eur ....
Uživatelský avatar
allshe80
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 03 čer 2009, 09:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-Slovensko

Příspěvek od allshe80 »

ja som ten kupujuci. aby som sa tiez zapojil a obzrejmil v com je to ine oproti tomu co tam mam.

vyfukovy domcek - uz priamo diera, ktora vychadza rovno do vyfuku, je v priemere o cca 4mm uzsia ako ta, ktoru mam original na leone, vsetko ostatne je rovnake.

tzn. ze ak by som pouzil tieto zvody, "uzavrel by som si z casti vyfuk" a to nechcem. preto som zavolal a chcem sa rozumne dohodnut na vrateni, kedze to nie je to. co potrebujem. netusil som, ze G4 moze mat mensi priemer vyfukovej diery ako leon.

este teraz tak rozmyslam. ak je to teda uzsie, tak mi tam potom ani nevojde moja rotorova cast - nevojde tam turbinka. nemam teraz vybrate moje turbo vonku. no ked som ho pred tyzdnom vonku mal tak ta vyfukova diera bola hladka - ked som pozrel z vnutornej casti smeron von, a boli osadene variabilne lopatky, tak diera bola presne v rovnakom priemere ako je otvor na tej vlozke s variabilnymi lopatkami.

kdezto pri tomto turbe ktore mi prislo od lubosa ked pozriem z vnutra cez tu vlozku, tak diera za vlozkou je uzsia cca o 3-4mm oproti tomu otvoru na tej vlozke s lopatkami..... ide uzsia cast, potom je skok, a na konci sa rozsiri na taku istu ako mam ja. a teda ten skok tam proste nesmie byt.

pridavam obrazky:
Obrázek Obrázek

na prvom aj druhom obrazku ked sa pozriete (su trochu rozmazane) vidno, ze na vyfukovej diere je skok, z vnutra zacina uzsie, potom skock, a na vonkajej strane je uz sirsia.
na mojom turbe, je cela ta diera taka siroka ako tu na konci. cize ta zuzenina mi tam bude prekazat na 99%

a lubos. netvrdim ze si ma chcel odrbat, ani som to len nenaznacil. pravdepodobne obaja sme ani len netusili ze to moze byt rozdielne, preto sa chcem rozumne dohodnut na vrateni turba / penazi.

budem mimo cez vikend. vratim sa v nedelu vecer tak dufam ze sa to do vtedy trosku vyjasni ze co je vo veci a ako sa to da poriesit.
Seat Leon FR, 1.9 TDI ARL
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

allshe80 a tebe treba z toho turba len zvody, ked si písal, že ti do nich nevôjde rotor z tvojho turba??? jedny zvody z arl mám, tak ti ich môžem pomerať keby trebalo.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
lubossk
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 11 zář 2009, 07:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lubossk »

Chcel viac menej iba zvody lebo svoje ma prasknute .Mne tieto tiez lezali doma tak som mu ich posunul .Mne ide iba o to ze som mu predal GT1749VB turbo pred dvomi tyzdnami a teraz chce naspat prachy lebo chce ine 1749VB turbo ktore ma iny vystup no a to je vyhodne len z jednej strany a nieje to moja .Ja som chcel tiez len vediet kolko je tych rozmerov a preco sa mu to vlastne nepaci .
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

všechny VB mají stejný průměr výfukové vrtulky , pokud svody mají menší díru pro vrtulku nejsou VB
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

měl by tam být průměr 38,2 mm
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

No tuto zaujimavu vec som si vsimol u turba VNT20. Tiez som mal jedno co malo vystupnu dieru statora plynovej turbiny na konci presne ako koncia lpatky rotora cca o 4mm mensiu na priemer. Ako lopatky tam vosli v pohode vsetko to medzi sebou pasovalo, len na uplnom konci asi cca 5mm za lopatkami rotora bol zuzeny prierez. Turba boli rovnake VNT20 (AKN). Neviem preco ale je to tak :?
Uživatelský avatar
allshe80
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 03 čer 2009, 09:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-Slovensko

Příspěvek od allshe80 »

lubos ano pred cca 2 tyzdnami (necelymi) si turbo odovzdal typkovi v BB, a ten mi ho doniesol vo stvrtok v noci. vtedy mal cestu do KE. preto som mal moznost si to pozriet az v piatok rano. keby i to doslo okamzite tak ver, ze ti to okamzite aj pisem.

tu nejde teraz o vyhodu ci nevyhodu jednej alebo druhej strany. ako ze z mojej strany vyhodne? skor naopak, ja stale budem mat prasklinu na mojich zvodoch, a ty budes mat svoje turbo zase doma. tak aka nevyhoda?

1pavel 38,2mm po celej "dlzke" tej diery hej? pekne z vnutra az vonku rovnaky priemer ??? ak ano. tak to co mam je potom nejaka hlupost, lebo ten priemer nie je vsade po celej dlzke tej diery rovnaky, je tam skok ako som pisal...
Seat Leon FR, 1.9 TDI ARL
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

ke konci (k výfuku ) se mírně rozšiřuje
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
lubossk
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 11 zář 2009, 07:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lubossk »

Ja som ferovy ,vzdy sa presvedcim ci predavam aj ked to vobec nieje casto co mam predat a v dobrom stave .Predal som ti 1749VB uz to tu bolo potvrdene a to som nedovercivi clovek nie odrbavac a ja uz mam momentalne ako som povedal repasovane dalsie turbo ,keby mi niekto povedal nezavysle doverihodne predal si somarinu tak to berem naspat aj s nakladmi na dopravu a strateny cas.
makov
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 24 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0
Bydliště: MYJAVA

Příspěvek od makov »

hodi sa to VB na fabiu 1,9 TDI ATD?
Fabia 1,9 TDI ATD silver r.v. 2001 cca 100kw
Fabia 1,2 12V capucino r.v. 2006
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

když pootočíš sací část, tak by mělo sednout jak hrnec na prdel :D
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
makov
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 24 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0
Bydliště: MYJAVA

Příspěvek od makov »

co to znamena "pootocis saci cast" ved je to kruh, nie?
Ze by som chalanom vyriesil ich trapenie a nechal turbo zrepasovat a nahradil casom svoje seriove.
Fabia 1,9 TDI ATD silver r.v. 2001 cca 100kw
Fabia 1,2 12V capucino r.v. 2006
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

výstup ze sací části si pootočíš tak, aby ti sedl na hadici z IC + použiješ redukci (bajonet)...pak vše sedneObrázek
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
allshe80
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 03 čer 2009, 09:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-Slovensko

Příspěvek od allshe80 »

lubos nic v zlom ale stale pleties 2na3.

ja som nikde nepovedal ze si mi nepredal turbo VB...
je to VB, ale bohuzial ma z nejakeho dôvodu uzsiu vyfukovu dieru takze nepouzitelne zvody pre mna.

co sa tyka platenia "dopravy" atd.. vsetko som zaplatil ja a ziadam od teba len vratenie penazi za turbo, nie dopravu. cize 80€ (bez tych 10€ ktore si si zauctoval za to ze si to odovzdal mojmu kamosovi v BB). tak isto prepravu k tebe zabezpecim znova ja - poslem ti to kurierom alebo postou tak isto zabalene ako si to poslal ty mne takze nevidim problem. takze by sme sa mohli rozumne dohodnut na vrateni.

1pavel. a to mas tiez z golfu ze? - tak isto ako to co mi predal lubos. takze to bude asi rovnake v tomto pripade, no leon to nema takto. tam je cely priemer rovnaky po celej dlzke diery.
Seat Leon FR, 1.9 TDI ARL
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“