
zapojení Webasto T top C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kdyby někdo věděl o nějakým funkčním naftovým TT-C neCan s kompletním nebo skoro kompletním příslušenstvím za rozumnou cenu, tak se neostýchejte a dejte vědět.
Našel jsem sice dvoje z T5, ale tam je jinej výfuk a byly bez elektrokabeláže a s origo spínačem a ten bych nepoužil.
Děkuju.
Našel jsem sice dvoje z T5, ale tam je jinej výfuk a byly bez elektrokabeláže a s origo spínačem a ten bych nepoužil.
Děkuju.
Passat 4motion AVF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
můžu dát palivové čerpadlo z webasta na eberspacher? oboje z vodní 5kw.
mám eberspacher s keramickou žhavkou, ale kouří to, a čerpalo cvaká cca 2x za 1s (jen jsem si všim že v kamionu vzduchové webasto a tam cvaká cca 1x za 2s).
mám eberspacher s keramickou žhavkou, ale kouří to, a čerpalo cvaká cca 2x za 1s (jen jsem si všim že v kamionu vzduchové webasto a tam cvaká cca 1x za 2s).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
No proc to nemaka s TT C z T5 to bohuzel nevim...Marek_A4 píše:Kam ho namontovat je to najmenej...keby to makalo s tym telestartom a zapinalo bufik...Tomiisp, tRpaslik, Brouk T5, nemate nic nove..?
Ale kazdopadne to na 1000% nebude nefunkcnim Telestartem
Nebot jednotka po prikazu dalkacem dava jak digitalni signal na PINu č2 tak i analog na PINu č3
Ta jednotka sice signal nejaky dava, ale otazka je aku prioritu ma ten signal u RJ bufiku...a kedze ho nespusti, tak asi ma nizku prioritu..
By ma zaujimalo co by urobila origo webasto telestart jednotka...ci by ten prikaz na spustenie mal vyzsiu prioritu ako ten z VW telestartu..
..este skusim zajtra nasimulovat "zimu" / teplotu vody pod 10 stupnov a teplotu na cidle vzduchu pod 5 stupnov...ak to ani potom nenaskoci cez ten telestart, tak mi je na nic..

..este skusim zajtra nasimulovat "zimu" / teplotu vody pod 10 stupnov a teplotu na cidle vzduchu pod 5 stupnov...ak to ani potom nenaskoci cez ten telestart, tak mi je na nic..

CAHA 125 kW TDI CR
Telestart mam odzkouseny a chodi na 100%
Octavia II TT-V (tovární)
Octavia II TT-C (dostavba)
Octavia I TT-E (dostavba)
Citroen C8 TT-C (tovární)
Ford cMax TT-C (dostavba)
Tovární se zapojil PIN2 na wBus
Dostavba se zapojil PIN3 na původní hodiny Y kabelem
A vse makalo bez problemu
Spis bych hledal problem v tom TT C z T5
Octavia II TT-V (tovární)
Octavia II TT-C (dostavba)
Octavia I TT-E (dostavba)
Citroen C8 TT-C (tovární)
Ford cMax TT-C (dostavba)
Tovární se zapojil PIN2 na wBus
Dostavba se zapojil PIN3 na původní hodiny Y kabelem
A vse makalo bez problemu
Spis bych hledal problem v tom TT C z T5
Nejde o to ci je to tovarne, alebo dostavba, ale ci je bufik ovladany Wbus signalom, alebo iba spinany 12V na pin1...to je cely rozdiel..ale tento telestart nevie menit rezim kurenie/vetranie..vie iba ON a OFF...zajtra to testnem ako som pisal... zima by mu este mohla chybat,kedze to bol povodne prihrievac...lebo po pripojeni na CAN auta nepise ziadne chyby, takze sa s autom dohodne...
Naposledy upravil(a) Marek_A4 dne 21 lis 2010, 19:06, celkem upraveno 1 x.
CAHA 125 kW TDI CR
pin 3 urcite nekemar píše:Ale vzdyt jsem to psal
Tovarni zastavby co jsem se setkal tak jsou ovladany z PINu č1 wBusem a dostavny jsou ovladany PINem č3 +12V


OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

To asi nie je PIN 1 na telestart jednotke..kemar píše:PINu č1 wBusem a dostavny jsou ovladany PINem č3 +12V

CAHA 125 kW TDI CR
tak napisem ze piny telestartu lebo zachvilu tu bude desny bordel v tomkemar píše:Ja se ale bavim o PINech na jednotce telestart ne na topeni...
Pokud se dava dalka OII kde je TT-V je ovladano zlutym kabelem wBus a ten se pripojuje na PIN č2 Telestart ř.j.
Pokud se dava dalka treba na dostavbu TT-C tak se PIN č3 coz je signal +12V pripoji na cerny od hodinek a maka to

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

Tak davam nespochybnitelny fotos
cerna svorkovnice je Telestart original Webasto pro dostavby
PIN
1 cerveny +12V
2 nic protoze dostavby nemaji wBus
3 cerny kablik ktery dava +12V po aktivaci ovladacem dalky
4 nic
5 fialovy nevim k cemu je
6 hnědý kostra -12V

Modrá svorkovnice
Originál Telestart dálka tovární zástavba Octavia II s TT-V
PIN
1 +12V
2 wBus
3 nic
4 nic
5 nic
6 -12V

Takze doufam ze uz je to srozumitelny

cerna svorkovnice je Telestart original Webasto pro dostavby
PIN
1 cerveny +12V
2 nic protoze dostavby nemaji wBus
3 cerny kablik ktery dava +12V po aktivaci ovladacem dalky
4 nic
5 fialovy nevim k cemu je
6 hnědý kostra -12V

Modrá svorkovnice
Originál Telestart dálka tovární zástavba Octavia II s TT-V
PIN
1 +12V
2 wBus
3 nic
4 nic
5 nic
6 -12V

Takze doufam ze uz je to srozumitelny
