
VSTŘIKY FIAT STILO JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nikdo mu nedokážete poradit a když mu to fiat opraví tak lamentujte jak ho natáhli. je jasné když požádá o opravu aut. servis tak to něco bude stát. já bych řek že si cenu uhádal slušně. jiná otázka zní jak dalece ti závadu vyřešili, resp na jak dlouho. agr ventil bych vyřadil pokud to u stila jde. třeba u punta 2 jtd v pohodě.
Jasně máš pravdu..,jen mě zarazilo,že půjdu platit zakázku, na faktuře bude 15000 kč, a já řeknu, hoši tak to ne, to je docela řacha, udělejte s tím něco..A oni řeknou ,tak dej 7500 kč bez papíru a je to, ne.,? Tohle mě zarazilo...to svědčí o špatném svědomí...Ale samo , berte to jako nadsázku, vím prd ,jak to bylo..Hlavně, že to funguje.... 

nepropadat panice...
Kecka má na tej fotke odpojene vstrekovace. majú sa teda odpojiť káble, napojiť hadičky so skúmavkami (alebo niečim podobným) a naštartovať? naštartuje vôbec auto keď sú vstreky odpojené? Mohli by ste sem prosím napísať aspoň v skratke postup? skúšal som ho tu na fóre hladať ale nenašiel som nič. Díky.
Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 20 lis 2007, 00:27
- Bydliště: K.Vary
Odpovědi: 0
A JE TO OPĚT ZDE
Zdravím,
vážení rádci a poradci. sešel se rok s rokem a závada je opět tu a ta samá. Jen s tím rozdílem, že se auto dá ještě zatím pokaždé po nějaké době nastartovat.
Tak se Vás tímto táži: Nemůže to být IMMO? A jak a kde ho odstranit, nebo to někdo zvládnete??
Je mi velkou záhadou že celý rok klid a najednou když je takové počasí jako je posední 3 týdny se to začne chovat stejně jako lini.
Děkuji všem kteří se budou opět snažit poradit.
vážení rádci a poradci. sešel se rok s rokem a závada je opět tu a ta samá. Jen s tím rozdílem, že se auto dá ještě zatím pokaždé po nějaké době nastartovat.
Tak se Vás tímto táži: Nemůže to být IMMO? A jak a kde ho odstranit, nebo to někdo zvládnete??
Je mi velkou záhadou že celý rok klid a najednou když je takové počasí jako je posední 3 týdny se to začne chovat stejně jako lini.
Děkuji všem kteří se budou opět snažit poradit.
Matusi,já bych řekl, že je to v pohodě,nemáš mezi válci tak velký rozdíl, ale možná to klame, chtělo by to skleničky tak od přesnídávky...Ten přepad by měl jen tak kapat...jakmile jde souvisle,je po ní...A většinou neodejdou všechny najednou..,vždy začne jedna vandrovat a to se právě touto zkouškou ukáže..A samozřejmě motor při tom musí běžet...
nepropadat panice...
Re: A JE TO OPĚT ZDE
A logiku to ma jakou? ze se ochladi a prestane ti auto startovat kvulisvecprtavec píše:Zdravím,
vážení rádci a poradci. sešel se rok s rokem a závada je opět tu a ta samá. Jen s tím rozdílem, že se auto dá ještě zatím pokaždé po nějaké době nastartovat.
Tak se Vás tímto táži: Nemůže to být IMMO? A jak a kde ho odstranit, nebo to někdo zvládnete??
Je mi velkou záhadou že celý rok klid a najednou když je takové počasí jako je posední 3 týdny se to začne chovat stejně jako lini.
Děkuji všem kteří se budou opět snažit poradit.
IMMO.
Ja treba ocekavam uz zitra kdy se ma prudce ochladit ze budu motor tocit aspon pul minuty a nevim jestli to je DRV, vstriky nebo zhavice.
Vim ze si asi zkousel hodne veci,ale tohle mi opravdu nedava smysl spojovat s teplotou
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ja mam zhaveni v haji jednou nefunguje RJ podruhe je haji zhaic,ale startuje to aj bez zhaveniNon1 píše:U JTD pri probléme žhaviaceho okruhu by malo po naštartovaní pol minúty blikať žhavenie. IMMO by mal tiež svietiť, ak s ním niečo je.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm