STK kotouč za buben

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nevím jestli je ESP zapsaný v TP, ale všechny auta s ESP maj vzadu kotouče, tzn. že v dost případech by tato argmentace odradila technika v dalších spekulacích ;), tzn. třeba zaměnit tlačítko ASR za ESP nebo jen na šmé nacvaknout
Naposledy upravil(a) Huml dne 22 lis 2010, 20:28, celkem upraveno 1 x.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tam může být pouze problém v tom, jak dotyčný nápravu namontoval a zda nebude přebrzděná nebo naopak..Záleží na omezovači...Kdysi jsem měl upravenou Š 1100 MB a s nacpaným motorem nešla zastavit, protože všechny bubny, které jsem měl a sehnal měly pecky, tak mi je soustružník vždy vyhodil, protože mu nůž skákal /tolik vadné litiny jsem najednou již nikdy neviděl/, tak jsem tam nandal př. nápravu z Š 110 a starý mechanici mě strašili, že ta obyč. jednookruhová pumpa bez posilovače to neutáhne, že kotouč potřebuje větší sílu a že dělám zbytečnou práci...Prdy ,vrdy brzdilo to na tehdejší dobu bezvadně, ale muselo se hold šlápnout...Ale jelikož tehdy STK nebyly, mohli mi všichni včetně SNB vlézt na záda... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Byl sem minulej tejden, na kanále zaškubal s předkem a do zadu ani nešel. Zkouší jen brzdnej účinek. Tak sem se ho sám zeptal jestli by to byl problém a řekl mi že ne. Že to vidí jako zaměnitelnej díl a je mu to jedno a ještě mi odrazoval že brzdnej účinek je stejnej naopak u kotoučů je problém s ručkou....
Tak tet nevim jestli do toho pudu, ale to je u mě otázka spíš peněz.
....320cd
Uživatelský avatar
jogofogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 15 kvě 2006, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od jogofogo »

Ako makov pisal, je na to nejaky pripis specialne na Fabie, prve ked som vosiel na kontrolu tak mi ho dali do ruky prestudovat :D
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

koukám ,že na slovensku dělají na STK ještě školící střediska ohledně zadních brzd,jak tu ale řiká několik lidí, zadek je zajímá jen na válcích,když šlápne na pedál a zatáhne za ručku, a zadní nápravu mít na deskách je dobré,ale taky si to někde zkusit zašlajfovat v rychlosti,proto že se mohou chovat dost jedovatě a smyk je na světě,je dobrý namontovat regulátor zátěže a ten když se dobře nastaví tak je radost brzdit,dělal jsem to u starýho uno 1,3d, a STK supr bez problému :rip:
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Dr.Buben11
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 20 říj 2010, 07:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Dr.Buben11 »

Pánové, sorráč, ale kolegu z STK vylili za to, že měl na Fábce zadní nápravu místo bubnové kotoučovou.
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Dr.Buben11 píše:Pánové, sorráč, ale kolegu z STK vylili za to, že měl na Fábce zadní nápravu místo bubnové kotoučovou.
tak asi jak kde,ale s tím nic nenaděláme
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

rehak6co píše:Byl sem minulej tejden, na kanále zaškubal s předkem a do zadu ani nešel. Zkouší jen brzdnej účinek. Tak sem se ho sám zeptal jestli by to byl problém a řekl mi že ne. Že to vidí jako zaměnitelnej díl a je mu to jedno a ještě mi odrazoval že brzdnej účinek je stejnej naopak u kotoučů je problém s ručkou....
Tak tet nevim jestli do toho pudu, ale to je u mě otázka spíš peněz.
Nevím proč by měl být u kotoučů problém s ručkou. Na golfu mám vzadu kotouče a dával jsem nový a na první zub to už brzdí na druhým s autem nehneš a na třetí zub dáš jen velkou silou.
Na ventu mám vzadu buben a ručka běhá 4 zuby žádná míra. Učinnost nic moc. Asi to budetím že buben má již něco naběháno.

Za mě - dozadu kotouče, ručka super a na STK jsem mu s válců utek.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“