
STK kotouč za buben
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nevím jestli je ESP zapsaný v TP, ale všechny auta s ESP maj vzadu kotouče, tzn. že v dost případech by tato argmentace odradila technika v dalších spekulacích
, tzn. třeba zaměnit tlačítko ASR za ESP nebo jen na šmé nacvaknout

Naposledy upravil(a) Huml dne 22 lis 2010, 20:28, celkem upraveno 1 x.
Tam může být pouze problém v tom, jak dotyčný nápravu namontoval a zda nebude přebrzděná nebo naopak..Záleží na omezovači...Kdysi jsem měl upravenou Š 1100 MB a s nacpaným motorem nešla zastavit, protože všechny bubny, které jsem měl a sehnal měly pecky, tak mi je soustružník vždy vyhodil, protože mu nůž skákal /tolik vadné litiny jsem najednou již nikdy neviděl/, tak jsem tam nandal př. nápravu z Š 110 a starý mechanici mě strašili, že ta obyč. jednookruhová pumpa bez posilovače to neutáhne, že kotouč potřebuje větší sílu a že dělám zbytečnou práci...Prdy ,vrdy brzdilo to na tehdejší dobu bezvadně, ale muselo se hold šlápnout...Ale jelikož tehdy STK nebyly, mohli mi všichni včetně SNB vlézt na záda... 

nepropadat panice...
Byl sem minulej tejden, na kanále zaškubal s předkem a do zadu ani nešel. Zkouší jen brzdnej účinek. Tak sem se ho sám zeptal jestli by to byl problém a řekl mi že ne. Že to vidí jako zaměnitelnej díl a je mu to jedno a ještě mi odrazoval že brzdnej účinek je stejnej naopak u kotoučů je problém s ručkou....
Tak tet nevim jestli do toho pudu, ale to je u mě otázka spíš peněz.
Tak tet nevim jestli do toho pudu, ale to je u mě otázka spíš peněz.
....320cd
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
koukám ,že na slovensku dělají na STK ještě školící střediska ohledně zadních brzd,jak tu ale řiká několik lidí, zadek je zajímá jen na válcích,když šlápne na pedál a zatáhne za ručku, a zadní nápravu mít na deskách je dobré,ale taky si to někde zkusit zašlajfovat v rychlosti,proto že se mohou chovat dost jedovatě a smyk je na světě,je dobrý namontovat regulátor zátěže a ten když se dobře nastaví tak je radost brzdit,dělal jsem to u starýho uno 1,3d, a STK supr bez problému 

moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 20 říj 2010, 07:00
- Bydliště: Teplice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
Nevím proč by měl být u kotoučů problém s ručkou. Na golfu mám vzadu kotouče a dával jsem nový a na první zub to už brzdí na druhým s autem nehneš a na třetí zub dáš jen velkou silou.rehak6co píše:Byl sem minulej tejden, na kanále zaškubal s předkem a do zadu ani nešel. Zkouší jen brzdnej účinek. Tak sem se ho sám zeptal jestli by to byl problém a řekl mi že ne. Že to vidí jako zaměnitelnej díl a je mu to jedno a ještě mi odrazoval že brzdnej účinek je stejnej naopak u kotoučů je problém s ručkou....
Tak tet nevim jestli do toho pudu, ale to je u mě otázka spíš peněz.
Na ventu mám vzadu buben a ručka běhá 4 zuby žádná míra. Učinnost nic moc. Asi to budetím že buben má již něco naběháno.
Za mě - dozadu kotouče, ručka super a na STK jsem mu s válců utek.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl